Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Hva som er rett eller galt spiller i stor grad ingen rolle i Norge. Det er fritt behandlingsvalg og legene er nogså orientert på feltet og avstanden til Oslo fra hele Norges land er kort.

1 Like

Nordic Nanovector R&D Day unveils updates on several programs

15 Likes

Boom, 100% CR archer!

5 Likes

:money_mouth_face: nåååå!

Dette kunne jo vært verre :grin::+1:

32 måneder mdor på CR er også en flott oppdatering som vel ikke var like ventet. (Ikke fra 23 måneder til så høyt for min del)

4 Likes

Nei det er vel ingen som har snakket om såpass mye høyere MDOR på cr nei, 55% økning det :smiley:

5 Likes

Dette var snacks!:star_struck:

Oj faen archer.

1 Like

6 mill i eurostar støtte til Alpha37, som jeg antar er det offisielle navnet til Bly 212 + nnv003, synes jeg bra.

Sier det igjen. 3/3 CR i Archer-1 på laveste dose.

11 Likes

Fine tall, men husk, dette er et bittelite utvalg

1 Like

…og svært viktig. Bivirkningsprofil som ser lovende ut. Håper vi får høre mer om det i dag.

Lite utvalg - ja, men vi har en del data i bakhånd som kan være med å underbygge en påstand om at B + R = sant. CR på 30% med B alene, gir kun 2,7% sannsynlighet for at resultatene i Archer kommer av B alene. Det er dermed 97,3% sannsynlighet for at det er en positiv synergieffekt når vi kombinerer B + R…

15 Likes

Hvordan er responsen fra konkurrerende kombinasjonsbehandlinger?

Oslo (TDN Direkt): Nordic Nanovector opplyser at den målrettede 2b paradigme-studien for bruk av Betalutin til behandling av pasienter med lymfekreftdiagnosen follikulært lymfom (FL) og tilbakefall eller manglende respons, fortsetter ved 83 klinikker som pr 16. september 2019 er åpne for pasientrekruttering i 24 land.

Det opplyser selskapet i en melding tirsdag i forbindelse med at selskapet avholder en R&D-dag.

Til sammenligning opplyste selskapet 22. august at studien fortsatte ved 81 klinikker som pr 21. august var åpne for pasientrekruttering i 23 land (TDN Direkt-artikkel 22.08.19).

Videre opplyser Nordic Nanovector at mediandurasjon for LYMRIT 37-01 var 13,6 måneder for alle respondenter og 32,0 måneder for fullførte respondenter, sammenlignet med 9,0 måneder og 20,7 måneder rapportert i desember 2018.

For Archer-1 har det blitt oppnådd 100 prosent samlet responsrate (ORR) i den første gruppen av pasienter i fase 1b-studie av Belatuning + rituximab.

Knyttet til utviklingen i prekliniske program vises det blant annet til seks millioner kroner i Eurostars-bevilgninger knyttet relatert til Alpha 37.

1 Like

Archer-1 har for meg vært 90% av grunnen til at jeg sitter tungt i NANO, og nå løftes Archer-1 opp der den hører hjemme. Vi var inne i en ond sirkel pga frykt for emisjoner på stadig lavere nivå. I og med at denne frykten nå mer eller mindre vil fordunste vil utslaget av meldingen kunne få uante konsekvenser på kursen. Tror DNB må justere kursestimatet sitt ganske formidabelt, selv om det ligger høyt over dagens kurs. NANO er fra i dag av en helt annen aksje i de flestes øyne, bortsett fra hos oss som hele tiden har tenkt at stråling kan umulig ha så veldig forskjellig effekt på mus og menn. Det er en antagelse vi nå får betalt for.

9 Likes

Hvordan ændrer dagens (svært stærke) melding på kapitalbehovet?

Er det et retorisk spørsmål? De trenger selvfølgelig fremdeles penger…

Kan ikke være vanskelig å finne seg en partner fra BP hvis det er det de ønsker:)

1 Like