Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Date of First Enrollment
Anticipated or actual date of enrolment of the first participant.

http://www.who.int/ictrp/network/trds/en/

Er nok antakelig anticipated date. Stemmer godt overens med at de forventet godkjennelse fra REK i fjor…?

1 Like

Last refreshed on: 26 February 2018 Så merkelig hvis de beholder en gammel estimert dato

Enig. Men alternativet er at de ikke har meldt første pasient, og det ville vært for sinnssykt…

Jeg er skeptisk til at det er korrekte data overhodet… Jeg tilhører dem som tror ingenting klinisk skjer før REK er helt ferdig.

Men vi kan gjøre et par eksperiment:

La oss si at dataen er korrekt lagt inn, men at enrollment betyr at de har startet screening av pasienter der. Hvor lang tid kan det ta før man finner en aktuell kandidat?

Eller enda bedre, hvis man antar at enrollment betyr at en pasient er ferdig med screening, hvor lang tid ble vi enige om at hele løpet tar frem til pasienten er ferdig behandlet med alle i jeksonene?

1 Like

Er enig, jeg tror ikke enrolled er det samme som dosert. Men jeg lurte og på hva vi vet hvor lang tid fra enrolled til dosert d var forrige gang?

Forbehandling med Rituximab: hvor lang tid ble dette tatt før injeksjon med Betalutin?

Trial protocol: SE (Ongoing) GB (Ongoing) IT (Ongoing) CZ (Ongoing) AT (Ongoing) ES (Ongoing) HR (Ongoing) HU (Ongoing)

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/search?query=Nordic+nanovector

1 Like

@JAXI 100 dager fra søknad er levert til svaret foreligger!

hvor har du dette fra?
hvordan kan da PW guide slik han gjør …!?

@JAXI ttps://www.fda.gov/MedicalDevices/ProductsandMedicalProcedures/DeviceApprovalsandClearances/510kClearances/

Dette stemmer med par andre biotek aksjer jeg har fulgt med som er notert i Sverige.

Betalutin er ikke “Medical Device”. Men Radspherin (onco) er (forhåpentligvis).

Malene gjør påsken bedre!:smiley::hatched_chick:

21 Likes

Jeg sitter fullt lastet som deg selv og mange andre her inne, så ikke ta meg som noen baisser, men jeg kan ikke la være å bli irritert slik styret driver. Aksjonærene blir behandlet som sopp “held in the dark and fed by shit” - for å quote @Londonmannen

Eller så får vi en reprise av 1. nov, de kan fort finne på å kjøre den opp til 70, før de tar den ned på 30- tallet, for meg er ingenting utenkelig, vi har sett det gang på gang. Håper selvfølgelig at du har rett.

Leser det som at top 20 sitter trygt, bare FTF som låner ut til short som vanlig.

2 Likes

Jeg forstår ikke at dette er 37-01 og så står dette:

cientific title: A phase I/II study of lutetium (177Lu)-lilotomab satetraxetan (Betalutin®) antibody-radionuclide-conjugate for treatment of relapsed non-Hodgkin lymphoma.
Date of first enrolment: 15/02/2018
Target sample size: 200

Det du refererer til er jo en fase 1-2 studie av RELAPSED NHL, ikke FL som Paradigme går mot.
Edit: Paradigme er jo en fase 2B/ fase “3” studie.

Men så rart med dato og antall?

Sample size 200 ja, usikker på hva dette er?

Dette er PARADIGME.

1 Like

Relapsed betyr kreft som har kommet igjen. Det er det som skiller 1. linje og 2. og 3. 2. og 3. linje er for tilbakevendt kreft.

All testing av Betalutin er mot relapsed NHL, Paradigme er 3. linje relapsed, FL (follicular lymphoma) NHL.

1 Like

Ok da tok jeg feil. Rart det står fase 1/2 da?