14 dager. Er hvertfall det de sier i den filmen de har på nettsiden.
Useriøs haussing av Malene. Vi har jo blitt fortalt av flere brukere her inne at de ikke får starte screening før REK sier go. Rart. Hun lyver sikkert. Akkurat som Lisa og Luigi.
Lymrit 37-01 er en fase I/II studie. PARADIGME er ikke en selvstendig studie, men siste del av fase-II delen av 37-01. (IIb)
Eller, dvs. REK mener jo det bør være en selvstendig studie - det er derfor vi venter og ser sub-50 kr…
Ok. Så da har vi screening+rituximab 2 uker og deretter Betalutin. Melding kommet ikke før Betalutin injiseres.
Litt sånn poteito potato da altså?
Jaja, noe må vi jo debattere mens vi venter!
16 Mai 2017 presenterte Photocure data fra sitt phase 3 study “Blue Light Flexible Cystoscopy with Hexvix®/Cysview”.
16 August 2017 - “Photocure files supplemental New Drug Application with FDA for Blue Light Cystoscopy (BLC™) with Cysview”
18 Oktober 2017 - “Photocure ASA: FDA grants priority review for Cysview® supplemental New Drug Application (sNDA)”
“A Priority Review designation means FDA’s goal is to take action on an application within 6 months (compared to 10 months under standard review).”
16 Februar 2018 - “Photocure Announces U.S. FDA Approval of New Indications for Blue Light Cystoscopy with Cysview”
Personlig tenker jeg det blir en lignende tidslinje for Nano vedrørende markedsgodkjennelse søknad.
Er det overhode noen som har sjekket andre selskaper og hvor lang tid de måtte ta?
Algeta tok det 6-8 mnd før første pasient (Førstegang - USA ). Mellom fase 2 og 3.
Hva så med sømløse selskaper???
Alt for mye snakk uten å sammenligne andre selskaper. Noe denne diskusjonen burde ligge på.
Vi er veldig nærme bunnen. Det er helt sikkert. Kjøpte også for belånt portefølje i dag
De har vel sagt at de skal gå for priority rewiew, BTD og AA?
Kan du sende denne tankerekka til Malene? Mailadressen hennes står ovenfor her, og om du har rett så har vi det svart på hvitt at hun er i ferd med å bryte loven. Skal jeg eller du ringe politiet?
Linken funker ikke helt hos meg?
Nå er det vel ingenting som tilsier at REK ikke kan ha gitt godkjenning for at man utfører sømløst design i utlandet selv om lovverket i Norge kanskje er mer kronglete? Såfremt studiet i utlandet er etisk så burde det jo ikke by på problemer (og det er vel ikke akkurat uetisk å tilby sømløst design).
Dog er det frusterende at REK ikke oppdaterer postjorunalene med info rundt NANO.
Må ha skjedd noe med kopieringen.
Lasta ned PDF , så om et øyeblikk…
Begynner å nærme deg topp 50 du nå. Lykke til med gearing. At det blir spennende er det ingen tvil om
Står bare at H2 er oppstart…
Glein, Måtte kopiere inn fra PDF. Fra Frontmasta.
Fikk den opp på hans link, men det skjedde noe da jeg skulle kopiere den via iPad.
Link nede i det som er kopiert inn. Sjekk side 2.
search programme: anticancer radioimmunotherapeutics - Nordic Nanovector
Alternative Names: 177Lu-conjugated chimeric antibody (anti-CD37 ARC); 177Lu-conjugated humanized anti-CD37 antibody; 177Lu-NNV003; chHH1 - Nordic Nanovector; Humalutin; Lu- 177 chimeric anti-CD37 antibody radionuclide conjugate - Nordic Nanovector; Lu-177-conjugated anti-CD37 chimeric HH1antibody - Nordic Nanovector
Latest Information Update: 20 Mar 2018
Price : *
Buy Profile
- Final gross price and currency may vary according to local VAT and billing address.
- Your purchase entitles you to full access to the information contained in our drug profile at the time of purchase. A link to download a PDF version of the drug profile will be included in your email receipt. Adis is an information provider. We do not sell or distribute the pharmaceutical compounds written about in this database.
At a glance
Originator Nordic Nanovector
Developer Nordic Nanovector; Norwegian Radium Hospital
Class Drug conjugates; Immunoconjugates; Monoclonal antibodies; Radiopharmaceuticals Mechanism of Action Immunostimulants; Ionising radiation emitters
Orphan Drug Status
Orphan designation is assigned by a regulatory body to encourage companies to develop drugs for rare diseases.
No
New Molecular Entity Yes
Highest Development Phases
Preclinical Cancer; Non-Hodgkin’s lymphoma
https://adisinsight.springer.com/drugs/800038758 26.03.2018, 21=53 Side 2 av 4
Most Recent Events
15 Mar 2018 Preclinical trials in Non-Hodgkin’s lymphoma in Norway (Parenteral) before March 2018
27 Feb 2018 Nordic Nanovector plans a phase I trial for Non Hodgkin’s lymphoma (First- line therapy) in the second half of 2018
07 Jun 2017 Preclinical development is ongoing in Norway Restricted Access
Dette er såpass billig at 10- gangen er over 50% realistisk på 3 års sikt. I hvert fall slik jeg vurderer det.
Noen etterspurte min korrespondanse med IR fra forrige uke. Fikk endelig svar, kl 20 ikveld, så det virker som om Malene jobber lange dager for å komme á jour før påske.
Kliss likt svar som det andre tidligere har mottatt. Men jeg synes i det minste det er hyggelig at en aksjonær med alle aksjene på Zero-konto, og som dermed ikke kommer opp i aksjonærlistene, behandles på lik linje som alle andre
Etterhvert som Malene får svart alle som har spurt om det samme, så kan vi vel håpe på at trykket fra aksjonærene gjør at de letter litt på info om Norge etterhvert.
To: Nordic Nanovector AS Mail@nordicnanovector.com
Subject: [Website feedback] Vil godkjennelse av PARADIGME i Norge meldes?Name:[redigert bort]
Email: [redigert bort]
Subject: Vil godkjennelse av PARADIGME i Norge meldes?
Jeg vet fra Q4-presentasjonen at det jobbes hardt med å få godkjent PARADIGME-studien i Norge. Det er vel også nevnt at Nordic Nanovector ikke kommenterer om prosessen underveis. Kommer selskapet til å melde når studien godkjennes, eller må aksjonærer vente på referat fra møtene til REK Sør-øst for å få svar på dette?
Hi Anders,Many thanks for your email. I appreciate your input and sorry for the late reply.
We don’t comment on regulatory approval in individual countries. As communicated in connection with our Q4 we still expect the first patient to be dosed in H1’18.
Many thanks and have a lovely Easter.
Malene
Skal gi det til frontmasta, ungarn virker solid:
https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2011-000033-36/HU
N. Review by the Competent Authority or Ethics Committee in the country concerned
N. Competent Authority Decision Authorised
N. Date of Competent Authority Decision 2018-02-15
N. Ethics Committee Opinion of the trial application Favourable
N. Ethics Committee Opinion: Reason(s) for unfavourable opinion
N. Date of Ethics Committee Opinion 2018-01-31
http://apps.who.int/trialsearch/Trial2.aspx?TrialID=EUCTR2011-000033-36-HU11
Register: EUCTR
Last refreshed on: 26 February 2018
Main ID: EUCTR2011-000033-36-HU
Date of registration: 20/12/2017
Prospective Registration: Yes
Primary sponsor: Nordic Nanovector ASA
Public title: Treatment of lymphoma with targeted internal radiation therapy (Betalutin)
Scientific title: A phase I/II study of lutetium (177Lu)-lilotomab satetraxetan (Betalutin®) antibody-radionuclide-conjugate for treatment of relapsed non-Hodgkin lymphoma.
Date of first enrolment: 15/02/2018
Så da gjenstår jo de spørsmålene vi allerede har diskutert, om det er anticiptated enrollment de mener der, og hvis ikke, hva betyr enrollment. I gang med screening, eller i gang med faktisk behandling.
Jeg holder sannsynligheten lav for det siste, men 0% sannsynlig er det tross at ikke.
Jeg er derimot litegrann på gli om at screening av reelle pasienter har startet i ungarn, spesielt på bakgrunn av denne posten: