Hehe. Å forsøke å ta imot en fallende kniv bør være en menneskerett.
Å kjøpe aksjer på tilbud er aldri dumt. Man trenger ikke treffe bunnen, treffer man nær er det ofte nok.
Hvor tror du kursen stopper om ingen forsøker?
Stopper aldri om ingen forsøker.
Tro ett lite tap og solgte nanoene mine i går. Vil se att dette snur før jeg går inn igjen
Du kan lese i posten min under at jeg innrømmer at jeg hadde glemt at de kan rekruttere i utlandet mens REK behandler. Forhåpentligvis kan noen være ganske klare når godkjennelsen kommer.
Hva selger du hytta for?
US kvanter selger hele biosektoren på OSE som hedge mot nedside på store selskaper på US børsen, de eneste som selger på disse nivåer er kvanter. Kan ikke skjønne annet.
Edit: Folk som skjønner dette kan gjøre en kule da disse kvantene kun baserer seg på matematikk og ikke fundamentale forhold, noe som gjorde at jeg kjøpte mer i dag.
Gratulerer. NANO er priset under 2 milliarder.
Jeg ser stadig etter nyheter som tilsier at Betalutin ikke skal bli medisin. Noen som vil dele ettersom det er tydelig at markedet virker ha info som jeg ikke besitter…
Cashbeholdningen til Nano tilsvarte 31.12.2017 ca 15kr aksjen. Så spørs det verdien av forskningen. Sånn når folk snakker om fallende kniver…
Nå er børsverdien under 2mrd, selskapet hadde 750 millioner i cash ved utgangen av 2017.
Edit: Her var det visst to sjeler en tanke @Inkognito666
lurer på hvor mange som har gått på en stop-loss her nå. Virker veldig rart hele kursfallet egentlig. Ikke rart at kursen faller, men rart at den faller så inni helvette da.
Du gir “å snitte ned” en ny dimensjon.
Vi skulle gjerne fått noen hint om utviklingen på 20/100. Ser heller ikke bort fra at selskapet blir tvinget til å lette på sløret slik utviklingen nå er. Med dagens situasjon havner selskapet i en «catch22», da det heller ikke kan gjøres insidekjøp.
Info rundt avlesning av 20/100 bør komme fortløpende. Så kan heller aksjonærene selv avgjøre om de syntes ORR, CR er noe de vil satse penger på.
En statusoppdatering er nå helt nødvendig slik jeg ser det. Når man bryter tidsestimatene fra CMD så brutalt må det gis en forklaring.
Er jo snart tilbake til der jeg kjøpte mine første NANO aksjer. Det er vel sånn ca 3 år siden… Er sjele glad for at jeg ikke sitter med belånte aksjer
11,8% ned så langt i dag.
Steike… la inn kjøp på 40.3 i går kveld… hadde ikke forventet å få dem så fort
US kvanter selger basert på matematikk (hedge) pga. Kina og US handel, privatkunder og andre kjøper pga. fundamentale forhold. Det er slik jeg leser kursutviklingen.
De eneste som selger er ALGOer og folk som blir tatt i stop loss.
Det tapet disse ALGOene kommer til å ta er ingenting sammenlignet med den kapitalen disse gutta sitter med, og NANO er nok 1 av 1000 selskaper de shorter i hedge, så om de taper på NANO er det alltids andre som veier opp.
Den 4.12.16, dagen Nano slapp resultater på ASH var kursen ca 110 kroner pr aksje. Nano la da frem disse resultatene:
“In the 35 patients evaluable for efficacy, the Overall Response Rate (ORR) was 63%, with 29% Complete Responses (CR)”
Ved ASH året etter slapp de effektresultater for totalt 62 pasienter som viste ORR på 60% og CR på 24%. Altså ganske konsistente tall.
Siden kursen lå godt oppe på 100-tallet har Nano gjort seg ferdig med Pase 2a, Altså har de innrullert og lest av effekt fra 72 pasienter. De er nå på vei inn i en phase b, kalt PARADIGME. (Eneste som sinker her er paragrafrytterne i REK). Man venter også snarlig oppstart av Archer-1 og Humalutin, 2 svært spennende studier.
De har også dosert første pasient i DLBCL-studien, en studie som har kjørt siden mars ifjor.
Alt dette vet de fleste her inne, og mitt poeng med denne posten er bare å belyse hva Nano faktisk har fått til siden kursen lå over 100 og alle sang kombaya. Ting tar tid i biotek, og jeg er som mange andre her inne enormt skuffet over siste tids kursnedgang. Jeg sitter med et fuckings snitt på 80, og ser de røde tallene skrike mot meg. Jeg burde sikkert solgt meg ut for lenge siden, ja helt klart. Men jeg har hele tiden på vei nedover sett på det fundamentale når salgsknappen har vært fristende. Se CMD på nytt, eller q4. Det hjelper, trust me. Jeg tror og håper at Betalutin kommer på markedet. Jeg har bestemt meg. jeg sitter til the bitter end. og går det til helvete, så går det til helvete.
PCIB og Nano har helt kurs. (ikke verdi) nå