Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Derfor Costa går :wink:

For å slippe spørsmål offrer de han.

helt enig , det er ikke rett at man skal guide slik at aksjonærene føres bak lyset…!!

massesøksmål hadde de fortjent…
costa kan jo gi alle aksjene sine til oss som har tapt store summer pga denne feil informasjonen som han GJENTATTE ganger har kommet med.

Han skal vel selge seg ned nå, eller har han lånt dem ut til shortere kanskje… blir seriøst kvalm :nauseated_face:

3 Likes

Det var det håpet! :frowning:

Lukter skikkelig ille av dette. Hvilken j… idiot jeg var.!Å satse imot inside børsen nr 1 !!?

Det er jo det hi har etterlyst

Skal gjerne se at nedsiden allerede er tatt ut og vi ender opp i morgen!
Det var jo egentlig ikke noe direkte negativt her, bortsett fra tidsperspektivet.
Jeg har hele livet foran meg…

Om han har gått av eller “fikk gå av” får vi vell aldri vite.

Her er da hvordan guidingen har endret seg underveis…

Faktum er at denne siste endringen egentlig ikke betyr all verden, så det er det.

Spørsmålet er om lettelsen over at det faktisk blir tatt grep veier opp for skuffelsen over forsinkelse.

Desember 2016:

Desember 2017:

April 2018:
image

Minner om at det også pågår en debatt om NANO i vår Insider-chat nå :slight_smile:

Prøv Insider gratis i 7 dager, og få halv pris de første tre månedene dersom du bestiller innen fredag 23:59 via denne lenken.

2 Likes

Ojoj! Dette var dramatisk. Håper bare ikke Renoldi går med Costa! Blir spennende i morgen.

3 Likes

DYNAMITT, intet mindre. Selskapet viser nå at det tar oss investorer på alvor. Mange her inne på TI har bidratt til dette med god graving og økende press på NANO. Jeg er ikke litt lei meg for at han må gå, det måtte bli slik når en CEO sitter å lyger, for siden å bli tatt med buksa nede til de grader. Gratulerer til alle, det blir turbulent, men nå er iallefall markedet blitt informert om alt vi har stilt spørsmål med. Tommel opp til styret for denne beslutningen :slight_smile:

4 Likes

Shit, nei, renoldi hadde vært et slag i trynet.

2 Likes

Nordic Nanovector was preparing a Phase 1 study of Humalutin®, a novel 177Lu
-conjugated chimeric anti-CD37 antibody, in NHL patients. The company previously
guided that it expected to start this study in the second half of 2018. As a
consequence of the revised timelines for PARADIGME and the need to conserve cash
until data read-out, Nordic Nanovector has decided to put the Humalutin® study
on hold for the foreseeable future.

Hva betyr dette da?

At de er fornuftige og sørger for å prioritere det viktigste FØRST, nemlig Betalutin til markedet

4 Likes

Har ikke all verden å si, medisiner som ligger så langt frem i tid verdsettes nada i biotech.

Det er rituximab-betalutin komboen som er kickeren. (ARCHER-1), og til og med den er litt for langt frem i tid.

2 Likes

Dette blir bare for dumt…

HJELPER JO IKKE KOMME MED DETTE NÅ NÅR KURSEN ER HALVERT!!!

1 Like

Oi døven dette var mye å ta inn en onsdagskveld. Har egentlig hatt veldig sansen for Luigi Costa og synes han er en karismatisk og fin type. Når det er sagt er hans «any minute now» helt horibelt av en CEO. Paradigme utsatt i ca 6mnd. Fair enough. Dette var det nok flere som allerede så komme. Litt kjipere er det at Humalutin utsettes, men det er nok smartere enn en eventuell emisjon på dette nivået. En annen ting er at Nano mest sannsynlig er solgt før verdiene av Humalutin kommer skikkelig frem anyways. Archer-1 og DLBCL er buisness as usual. Rosinen i pølsa? Fda har godkjent og første pasient i us kommer i q2/3. Også skal vel ny CEO få 100tusener av opsjoner? Hehe

5 Likes

Det betyr at de som følge av treigere rekruttering enn antatt knyter igjen pengesekken for å sikre at de har dekning til å gjennomføre paradigme på cashbeholdningen. Når ting flyter igjen vil de mest sannsynlig gjenoppta denne tråden:) slik jeg ser det

4 Likes

Det måtte komme. De store eierne kunne ikke sitte stille og se på utviklingen uten å foreta seg noe.

Håper at dette også fører til en endring i infopolicyen.

3 Likes

Kjenner på lettelse over ny guiding og det vi har gravd frem selv i det siste. Costa var nesten blitt et skjellsord og måtte dessverre gå. Tror det må en brite eller tysker inn. Ser ikke hvorfor folk skal stupe ut nå som vi vet hva stås er.

1 Like

Fornuftige valg. PARADIGME + ARCHER er og blir grunnlaget for NANOs eksistens. LC klarer vi oss greit uten.

Likte spesielt godt at FDA er med på laget.

1 Like