Akkurat det tenker jeg og.,…infopolitikken må endres nå.
Men du har lige købt aktier i selskabet i dag for 4.000.000kr. mens LC var CEO endnu…
Altså… ja…
Men er dere ikke enige om at dagens oppdatering allerede er tatt ut i kursen i løpet av siste uker?
Man kan si hva man vil om Costa, men han har kostet meg en god del kroner. Uansett så er NANO ekstremt lavt priset i forhold til sannsynligheten for at Betalutin blir medisin. Kalkulatoren min nekter tro på et fall som varer mer enn til lunsj i morgen.
NANO er i 100 før nyttår - lett.
To date, PARADIGME is open for enrolment at 13 sites and in 6 countries. AV 20!!!
In Norway, PARADIGME is pending approval and the company is working closely with the Norwegian regulators to address its questions.
In the USA, the Food & Drug Administration (FDA) has completed its review of the PARADIGME study and Nordic Nanovector expects US sites to be open for enrolment during mid-2018. iKKE godkjennt ENNÅ!!!
Jeg vet ikke om jeg har helse til å sjekke ut HO i morgen. Det kommer til å skumme i munnvikene til Focuss. Han fikk jo på en måte rett, og jeg regner ikke med at han unngår å nevne akkurat det.
Nei, jeg ser på det som positivt at de blir kvitt mannen med store ord og lovnader. Nå tar de grep og dette blir garantert mye bedre!
Heldigvis ser det ut som om Lisa R greier å lirke ballen forbi REK i slutten av måneden. Det kommer garantert en børsmelding ved godkjennelse.
Føles greit å få være med på eventyret NANO, eller?
Jeg anser det faktisk som så positivt at jeg vurderer å kjøpe 2k aksjer til i morgen, runde opp
Dette bekymrer meg stort at vi fortsatt ikke har første “patient dosed”. Skulle vært interessant å sette de forskjellige datoene på hver av sitene, men det får vi nok aldri.
Leser du hva du skriver? Tolker som godkjent men at enrollment ikke starter på sitene enda
hvorfor står det ikke godkjent da !?
og at de sier expects US sites to be open for enrolment during mid-2018!?
For et drama!!
Må si jeg er lettet etter å ha lest begge meldingene. Suger at det har blitt ennå mer utsettelse, men samtidig liker jeg at de fokuserer alt på Paradigme og Archer. Men det jeg liker aller mest er åpenheten, at vi blir informert om ståa. Jeg føler at jeg har blitt sluppet inn i lyset, hallelujah!
In the USA, the Food & Drug Administration (FDA) has completed its review of the
PARADIGME study and Nordic Nanovector expects US sites to be open for enrolment
during mid-2018.
Jeg skulle ønske det stod spesifikt at FDA har godkjent Paradigme. Hva tror folk? Håper det kommer oppklaring her i morgen.
Alt i alt er jeg positiv, men veldig spent på markedets reaksjon i morgen!
Kanskje er dette oppfriskingen som skal til for at selskapet skal kunne få tilbake den tilliten i markedet som eksisterte før innsidesalget og mer til.
Jeg tolker review som har gått igjennom, men ikke endelig godkjent. Ut i fra hva NANO guider ifht når siter skal starte inklusjon så antar jeg det er bare smådetaljer igjen.
Helt enig
Du som skriver ikke godkjent. Slik jeg leSer meldingen så er FDA ferdig og når de regner med enrollment om noen måneder då må det vel være godkjent?
Særlig når CEO nettopp er sparket pga unøyaktig guiding