Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Kanskje de åpner for partnerskap likevel nå. Hadde passet meg ypperlig. Ny CEO er sjefen i bayer eller roche eller noe greier

4 Likes

Men ville de da ikke ordlagt seg annerledes?

Takk for at du postet pm’ne her, Spot.
Da får forhåpentligvis bakoversveisen lagt seg noe til i morgen.:slight_smile:

Må lese med lupe, flere ganger.
To meldinger på en kveld, tyder jo på en ny infopolicy.

Litt blandede følelser, egentlig. Synd at humalutin utsettes, men tror det er bra med fokus på Archer og Betalutin. Og Paradigme.
Hm, har egentlig hatt litt sansen for Costa.

3 Likes

dette høres for meg ut som en helgardering da den ennå ikke er ferdig godkjent av FDA

videre ser jeg at alle mine antagelser og forsinkelser er nå blitt bekreftet …

Det må gjøres en god papirarbeid opp mot hvert sykehus som skal delta. Avtale mellom sykehuset og Nano må skrives og godkjennes. Noe opplæring må sikkert også gjøres. Dette må gjøres før screening og innrullering av pasienter kan starte

1 Like
18 Likes

Ja, det blir mye bedre, men først kommer det til å bli mye verre… :grimacing:

3 Likes

Dette kunne de kommet med på Q4 presentasjonen, men nei da la oss holde aksjonærene i den tro at alt er “ON TRACK” :clown_face:

2 Likes

Han svare på spørsmåla der vinden blåste. Hvis en hører på siste podcasten han var med i la programlederne svaret i munnen på han.

Jeg synes synd på de som blir lurt til å selge på open i morgen. Tror det blir en brutal washout før det går opp igjen…

Husk at Costa ikke er hjernen bak Betalutin. Han har gjort en god jobb med å skaffe cash og ansatte fram til det buttet i mot så det passer fint å skifte CEO nå.

Dette er to meldinger som gjør meg lettet.

9 Likes

Litt mye mumling, ja…Enig i det.

Men det virker som han har huka inn dyktige folk
til Nano. Og det synes jeg han skal ha.

Aksjemarkedet hater usikkerhet. Med dagens to meldinger er mye av usikkerheten tatt av bordet. Tror vi ender opp mellom 10 og 20 % i morgen

Ønsketenking

Når kan vi vente valg av ny CEO?

Tror nok det blir jojo-kurs imorra ja!
Like godt å holde meg unna Nordnet imorra, har kursalarm og nyhetsalarm, det holder :grin::+1:

4 Likes

Her var det alt det kjipe startet.

“soon”.

20% ned ja?

1 Like

Isolert sett er dette dårlig news - men hvis du kombinerer det med at aksjen har falt så mye som den har, og at volumet i dag var veldig høyt, kan det være den åpne ned men slutter opp. Spennende blir et uansett! Smil folkens, det er i disse øyblikkene formuer skapes! :slight_smile:

2 Likes

Og tapes…

DUMB money er der for å utnyttes!! Og dumme tradere som satser på en kjapp rekyl… Jeg merket jo aksjen var mistenkelig svak(spes på slutten mens alt annet steg) men å selge, nei det klarte jeg ikke :(.

Dette blir skikkelig vondt. Noen tjente en rask halv mill på dumskapet mitt. Måtte vedkommende brenne i h…

Kunne de ikke ventet bare en dag til!?? USA gikk bananas og alt var rosenrødt. Helt til kl 21.40… Det hadde heller ikke vært så åpenbare inside salg(men hvem bryr seg om slikt )

1 Like

Halv 5 i morra vet vi svaret :sunglasses: