Blir spennende å lese aksjonærlisten neste uke
Kursen går bra. Jeg stikker ned til byen og deltar på sirkuset:)
Hvis det blir Q&A så må du hilse fra Tekinvestor og si at vi kan tilgi det meste bare vi blir behandlet seriøst og får informasjon.
Det er litt ‘å vise fingeren’ til mannen som går.
Han er nærmere de resterende ansatte enn anonyme investorer. Tror ikke i dag er tiden å komme med slik uttalelse. Crude på engelsk, usikke på hvordan jeg vil beskrive det på norsk.
Med eller uten slips: Fint om noen som har anledning til å være tilstede under webcasten kan komme med en liten stemningsrapport.
Skal se den på nett, men den fanger jo ikke helt feelingen i rommet.
Hvor er krakket? Åja, Costa har ikke talt enda
Jeg ønsker Costa ingenting vondt overhodet, har hatt stor sans for han som person. Men det har vært skikkelig dårlig at det ikke har blitt kommunisert skikkelig rundt den regulatoriske hiccupen som har vært siden REK-avslaget.
Innlegget over var altså en spøk, tror ikke hilsener fra diskusjonsforum ville blitt tatt særlig alvorlig.
Syntes kursen holder seg greit. Viktig at vi får tilbake tilliten i markedet. Spesielt overfor potensielle beilere.
Med insidekjøp nå (hvis mulig) ender dette godt.
Deilig å få rensket luften og kunne se framover. Nå vet vi i hvert fall hva og når fokuset ligger på.
Blir bra dette
Er vel bare å spørre om hvilken infostrategi de har planer om fremover, om den skal endres.
Går an å spørre nøytralt om dette.
Jeg tror ikke vi skal se bort i fra at det ytes et betydelig press fra forumene når vi samkjører oss. Det var jo til og med mailsendingskampanje på HO i går.
Da havnet det nesten 4k til i handlekurven i dag. Har en god feeling på at dette kan bli et etterlengtet vendepunkt etter en lang periode med negativ stemning.
Hahah, håper vi slipper å se Costa iaf
Jeg finner det ikke naturlig at Costa leder denne presentasjonen? Eller?
“I will resign any moment now…”
HAHAHHAHAHAH DET er dagens post ass
Haha, glitrande!
Jo, han er jo sjef. Disponibel ut juli.
Foreslår at de plasserer Costa i spedalkolonien frem til juli. Vi trenger ikke å høre det han skal si.