Det skal du ikke si for sikkert. Tror Humalutin ble satt på vent nettopp fordi man da kan hente penger etter PARADIGME-read out.
Tjaa, jeg begynner å tenke i de baner at det kanskje allerede står noen klar med penger slik at vi kan få fortgang i Humalutin. Er nok flere av de store som vil pushe på for at denne skal komme i gang. Nå tvinger selskapet de til å legge mer cash på bordet. Skulle ikke forundre meg.
Det litt dumme for shortere/dem som solgte ut på inside og skal kjøpe tilbake idag, er at biotech, og markedet generelt, var knallsterkt i USA igår. De hadde fått mye bedre betalt hvis makro var elendig, slik det var igår tidlig.
Takk. For kjapp på morgenen,
Her er saken i media.
En annen ting du kan spørre om er interrim data før 2020. De har sagt nei til dette før, men å vente to år uten noe news etter disse meldingene er for mye å be om!
Archer-1 og DLBCL kommer forhåpentligvis til å holde oss underholdt. Det er den studien som kommer til å hente inn partnerskap til NANO hvis de ikke har noen på blokken allerede
Ny Insidertråd om presentasjonen: https://beta.tekinvestor.no/t/nordic-nanovector-paradigme-update-webcast-nano/8616
Ok, må bare få sagt det. men jeg caller BULLSHIT! av den posten din.
Rett og slett fordi DNB sabler ned kursmålet på Nano til 80kr idag. ( noe du hadde vist om du hadde prata med DNB).
Det du sier stemmer iallefall ikke med det DNB skriver i Nanoupdaten sin. Så da får folk tolke det sånn dem vil. Regner med den postes her etterhvert.
poster du den updaten?
Det er jeg nok enig i. Men updaten lyser ikke positivt “Paradigme delayed ( AGAIN)”. og selv om vedkommende ikke ville dele så burde ikke stemningen stå i taket liksom.
Utdrag fra analysen:
"As a result, first launch could take place in 2021 in our opinion. As a result we have adjusted our model to reflect this later launch. This is to a large extent is already reflected in the share price as it has been very weak lately – in our opinion already pricing in a delay in PARADIGME."
“Even though we factor in a delay in the PARADIGME trial initiation, we still strongly believe that the development of Betalutin will in the end be successful and that there is a high likelihood that Betalutin gets approved.”
Husk at det er 100% opp til 80,-. Det var også ca. akkurat 100% opp til 135,- når det kursmålet kom.
KJØPSANLEDNING, SIER DNB
Jeg synes det som står i rapporten stemmer veldig bra overrens med det @Spot-On refererte fra samtalen?
Sånn bortsett fra at stemninga ikke står i taket og kursmålet barberes?
Tough shit det der, men det ble vel for drøyt for DNB å operere med kursmål over 3x dagskurs…
De måtte jo gjøre noe, og 80kr sender jo et signal selv om det nok fortsatt er noe høyt.
250K aksjer på ~38 i åpningsminuttene . Synes det er positivt at det ikke gikk dypere.
Spent på hvordan utviklingen blir utover dagen.