Ditto:joy:
Tipper vi starter ned i morgen, men syntes likevel dette var positivt for selskapet. Endelig kan vi få en god informasjonspolitikk. Jeg håper virkelig (de som er igjen) ledelsen kjøper med begge hender i morgen, nå er all info ute så det er bare å kjøre på! Viktig grep at de sett er Humalutin på vent for å hindre og komme i en kjip finansiell skvis.
Hvis vi tar utgangspunkt i IPO. Hvor er vi nå kontra dengang?
Selskapet er litt høyere priset. Men vi har mer cash.
Fase I/IIa er ferdig. Safety er supert og effekt mye bedre enn alt annet.
Vi kan nå nullstille. Dessuten har vi kun registreringsstudien (IIb) igjen til målet.
Det jeg hadde ønsket meg på møtet i morgen var:
Er alle pasienter i Arm4 fase 2 behandlet? Det står «Enrolment Completed» i desember. Men er de behandlet? Hvorfor får vi ikke data? Hvis man frigjør data er det ingenting i veien for insidekjøp.
Hvorfor børsmeldes ikke patenter? Vi trenger all den boost vi kan få slik ståa er nå.
Har ikke anledning til å stille selv dessverre.
Jeg skal sitte på webcast, lurer på nøyaktig samme ting selv. Kan sende de inn hvis det blir anledning til Q&A
Hylekoret i full vigør…
Hahahahahahaha
Tradere, shortere og amatører har gruset Nano aksjen!
Fundamentalt så har Absolut INGEN ting endret seg. LC har guidet litt i overkant ambisiøst, og dette har de fleste forstått.
Tenker BP ler godt nå. De har fått aksjen og styret akkurat hvor de vil. Aksjonærene vil bli fornøyd med 500 kr aksjen i stede for 1000.
Dette er en sorgens dag hvor BIG MONEY seirer
Big money får desverre viljen sin ja… Synd men sant
Noen som har tenkt tanken om det kan bli aktuelt med innsidekjøp etter denne oppryddingen og statusrapporten for studiene?
Blir ikke overrasket om det vil skje såfremt det ikke er noe annet som hindrer de.
Det hadde vært en fresh start på den nye æraen og noe som kunne snudd en del av sentimentet rundt aksjen.
Enig, En oppdatering på alle innrullerte pasienter i arm 20/100 nå i stedet for å vente til ASH kan være en viktig trigger.
PÅ dedn annen side så vet vi ikke hvor gode eller dårlige dataene er. Paradigme er basert på svært tynt materiale om 20/100.
REK avklaring vil også være en viktig trigger. Jeg har vanskelig for å se at REK ikke vil innvilge søknaden. Det er jo etiske og personvernmessige forhold som skal vurderes… Blir kanskje roller coaster i kursetil da.
@Spot-On imponerende handling av deg og ønsker virkelig kun gode ting fremover. Tenker kanskje den beste tekniske øyebliksanalysen nå er hvordan du sov i natt!
Og der økte tilliten min til styret i Nano med 1000%. Jeg hadde faktisk ikke trodd at de ville ta grep og kvitte seg med Costa, som ikke har vært annet enn en katastrofe for selskapet siden begynnelsen. Bruktbilselger har alltid vært en passende karakteristikk, og han minner meg om kapteinen på Costa (!)-skipet som kjørte det på grunn fordi han ville imponere sin elskerinne. At han nå er ute er den mest bullish meldingen Nano har servert på lang tid. Så får vi håpe at de som ansatte Costa denne gangen klarer å finne en bedre kandidat, en som faktisk kan kommunisere med markedet og forstår den helt avgjørende betydningen av høyt presisjonsnivå. En nedgang i dag vil være en god kjøpsanledning.
Kanonbra info, skulle ønske jeg og kunne vært på Thon live idag! Dette blir bra etterhvert
Ouch
Synes du får uforholdsmessig mye hjelp til å treffe 38…
Det står at " first patient er dosed i Archer-1". Her venter man også på REK. Hvis man kan dosere pasienter i Archer-, hvorfor ikke i Paradigme. Kolstad er jo kongtaktperson på begge søknadene til REK.
Dette har jo ligget i kortene en god stund. Er jo klart at de som la 500 millioner på bordet ikke har vert særlig fornøyd.
Det som er urovekkende er at dette er det flere som har vist før meldingen kom i går kveld. Det kan man tydlig se på det uvanlig store volumet. Blir spennende å se om tilsyn gidder å ta tak i dette.
Det står at de forventer første pasient i Archer i 2H.
Nøyaktig samme tenker jeg. Ikke vanskelig å se på volumet fra igår at noen har vist.
Når det er sagt, så skal man ikke se vekk ifra at stor og langsiktige penger nå vil være på vei inn. Har man tro på selskapet så er dette tiden for å slå til.
Evt så hopper man på ved neste emmisjon som kommer før paradigm er ferdig.