Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Så deilig å høre noen som vet hva de snakker om. Go Lisa :slight_smile:

6 Likes

Er det ikke lov å være ivrig her?

APPROVED BY THE FDA!!!

2 Likes

Ikke enda, men mest sannsynlig veldig nær fremtid…

Er dette et spørsmål ok formulert?
“Is the guts microbiota being reviewed compared to effect for the induvidual patients in regards to safety and special administration something being looked at?”

1 Like

Sa ikke hun at protokollen var approved, men sentrene ikke åpnet enda?

“Communicate to the market as quickly as possible” - eg likar

3 Likes

Forstår at LR er preget av situasjonen, men budskapet er prima.

Håper denne dama blir akkurat der hun er. Hel ved.

4 Likes

Vil noen spørre mer detaljert om avklaring i forhold til hva som er sagt om FDA?

…hvordan kunne de holde henne i bakgrunnen så lenge?
Ett skikkelig Kinderegg: Ærlig, jordnær og troverdig.

Capture9

12 Likes

Hun gjør en knall jobb, nå. Det oser jo ærlighet av den dama.

3 Likes

Hva er det du ønsker å spørre om egentlig?

Husk at storfisker har solgt kursen helt ned hit fordi de viste at Costa skulle gå av og håper nå å få billig dekke av småfisker som tror dette er megabear.

Jeg ser på nyhetene som MEGAbull, Costa har vært syre for selskapet, det er det ingen tvil om.

Håper vi nå får en litt mer transparent og ærlig CEO som kan greiene sine.

Liker også ny IR som snakker nå.

"In the USA, the Food & Drug Administration (FDA) has completed its review of the
PARADIGME study and Nordic Nanovector expects US sites to be open for enrolment
during mid-2018."
Var litt bråk her på forumet om denne biten, og hva som kan leses av dette. Tenker ikke å spørre de om det, har spurt om spesiell administrasjon i forhold til betalutin. Men om det er årsak til uklarhet, så er det vel greit å benytte nettopp denne anledning å be om mer detaljert informasjon her.

Jeg kan vertfall si at jeg sitter igjen med en god følelse etter denne presentasjon.

Var det Einarsson som var litt gråtkvalt der?

Jeg er helt klar på at teamet har gjort en bra jobb, på alt annet enn kommunikasjonen.

3 Likes

Den siste taleren var Einarsson er jeg 90% sikker på.

Jeg sendte han en sms og sa jeg håpte teamet fikk en klapp på skulderen i dag tross alt. Alle skjønner at dette er tungt for mange som har investert mye av både penger og energi i dette, og det står jo på noen måter om liv og død.

2 Likes

Fantastic job my ass :crazy_face::nerd_face:

Einarsson takket for at dem får Betalutin ut på markedet… :slight_smile: Tror han har trua ja …:slight_smile:

Enig! Meget overbevisende av LR!:heart:
Likte også MBs klare utredning om infopolitikken. At vi kan sende e-post, og få svar :denmark:

2 Likes

Jeg bliiiiiir så klein av noen av disse spørsmålene. “Hvor nært null kan dere gå i cash?”

3 Likes