Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Renoldi er CEO materiale.

1 Like

Sendt følgende mail til de:

"“Recently, it has become evident that microbiota, and particularly the gut microbiota, modulates the response to cancer therapy and susceptibility to toxic side effects. In this Review, we discuss the evidence for the ability of the microbiota to modulate chemotherapy, radiotherapy and immunotherapy with a focus on the microbial species involved, their mechanism of action and the possibility of targeting the microbiota to improve anticancer efficacy while preventing toxicity.”

Source

Lisa R. said on the webcast this was not something you was looking at, and asked if they should.
This would be why that may be of interest. =)

Keep up the amazing work in NANO!

Sad to see Luigi Costa leave.

Regards

xxx"

3 Likes

Da har nordic nanovector testet ut å ha en underholdene energisk CEO, nå håper jeg vi kan prøve ut en stabil og brutalt ærlig en #marco

6 Likes

Da var vi i blått for dagen.

Rødmer litt jeg også, savner “flaue-puta” mi.

1 Like

Vent! jeg har mange spørsmål!!

• haw mani cesh u have? how cash you need? will you use cesh on betalutinene?
2 Likes

@Spot-On , Kan du rekke og spør om det er sant at grønn te laget på thc er bedre mot kreft enn betalutin?

1 Like

Dønn ærlig presentasjon. Skuta skal snus med tanke på kommunikasjon.
Vil være merkelig om aksjekursen ikke gjør det også, da noen måneder forsinkelse ikke tilsvarer en slik nedgang.

5 Likes

Ingen spurte LR om reaksjon på at det ikke kommer mounts i Conan, og hvordan dette påvirket ARCHER-1.

8 Likes

Forstod det slik at senterene kunne starte screening så snart de var åpnet utenlands uavhengig av REK I Norge?

Go!

4 Likes

Sandnes om når NANO får ny CEO: ''shortly, whatever that mean" :laughing:

12 Likes

Satan som jeg lo da :smiley:

Det beroliget meg, at det faktisk ikke kommer noe data på resultatene føre ASH.
Hun sa da at dem måtte vente for å komme inn på ASH i Desember. Dem sitter nok på ei BOMBE…
Gleder meg til Julekvelden…:blush::grinning:

2 Likes

Må være litt av en nedtur som CEO å se at kursen går 11% når du melder din avgang :o

2 Likes

Husk at han har 80 000 aksjer ;p

Jeg vil bare si : GRATULRERE med dagen til Spot-On og alle andre NANO - itter. Dette ble akkurat så positivt som mange av oss håpet på! Nå ser vi fremover!

3 Likes

Sinnsykt!:joy:
Justerte ned SL-triggeren til 36,9,- etter meldingene i gårkveld og siden har jeg ikke sett på kursen siden jeg har vært buissy på jobb!
Den var opprinnelig 39,8,-
Skal ha litt flaks av og til, men nå vil jeg tro min er oppbrukt😂

Jeg er fornøyd. Ble beroliget. Jeg har 2 år jeg :+1:

Men skal alt opp opp opp tvert?
Nja. Shorterne er sterke i nano.