Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Irriterende fremoverlent av ledelsen å sende ut dette info greiene så strategisk. Vi som vil inn enda litt lavere er ikke helt fornøyd.

1 Like

image

1 Like

Så det du sier er at diverse ressurser osv på shareville faktisk tok feil?
Er det mulig? Jeg trodde de karene hadde stålkontroll, så skråsikre som de var. Og jeg som hadde lagt ut alle mine Nanos for salg med minstepris 20 kr, siden det skulle rase ned i dag… :joy:

1 Like

2b4rqd

2 Likes

Er enig og tror man bør se på enhver dipp i dag som en kjøpsmulighet. De avklaringene der er jo walk in the park. Redigere litt tekst, forklare litt mer og voilá, godkjent! Mye mindre bekymret nå etter den REK meldingen.

3 Likes

Vi har skjønt greia Hakon, sammen med resten av tradernorge kjøpte du på dippen til 38.

Diplom kommer i posten.

1 Like

Jeg melder meg ut av denne diskusjonen da det virker vanskelig å fortsette saklig med nivået du legger deg på… :blush:

1 Like

Håper du kan lage flere poster hvor du rakker ned på oss dumminger og fremhever deg selv som et geni.

Du fremstår bra i dag, Hakon! :slight_smile:

Voksent :slight_smile: Bra det.

Anyways hadde ikke meldingen kommet i dag så kunne like gjerne mitt scenario ha slått til :slight_smile:

Ikke noe problem! Tar det når jeg cruiser i Porscha mi etterpå som faktisk er betalt av Funcom :heart_eyes:

Enig,

Om virkeligheten hadde vært en annen så hadde du hatt rett!

2 Likes

Jeg vil hermed gerne beklage mit indlæg fra i lørdags.
Der skrev jeg, at der kom en negativ melding fra NANO.
Jeg skrev så også, at man blot skulle logge ind på TI for der blev selv de negative meldinger døbt om til positive meldinger.

Alle negative og faktiske indlæg omkring NANO bliver jo slettet ret væk.

Meldingen i fredags var jo positiv, derfor stiger aktien i dag!!!

Ja for den meldingen var jo forventet slik som nano har holdt på det siste året.

Samme kan det være. I dag sitter vi på samme buss på tur utfor stupet. Kjekt med selskap. :stuck_out_tongue:

1 Like

Jess jess, tenk om bare resten av markedet kunne lest TI og fått med seg hva status er per nå… :smiley:

Resten av landet kan stikke hodet i jorda litt til, jeg har feriepenger!

Dette er ikke heldig forum utvikling.

15 Likes

@pdx kan sikkert se litt på det…

Sånn er det når man ikke kan mene noe utenfor normalen :blush:

1 Like

Vi ber bare om at du faktisk har kunnskap om og begrunner det du forsøker å mene noe om. Der har det skranta litt i det siste.

1 Like