Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Må si jeg digger Nanos nye infostrategi. Takk MB.
Og Tekbot, som passer på når jeg ser fotball-VM.:denmark::four_leaf_clover::sunflower:

2 Likes

Det er sant. Men man skal heller ikke stå i veien for ny tenkning og byråkratisk “piss”.

Når moderlandet for kreftfoskningen pirker, godkjenner land etter land studie protokollen.

Kall meg gjerne partisk. Nano burde vært våken og mer tett på osv. Har man sakt for et år siden at REK “hendelsen” kunne skje, så har jeg blankt avvist det.

Ikke så mange selskaper i Norge som driver med klinisk kreftforskning av nytt produkt, engasjert av Norsk selskap. Og da forventer jeg litt mer samspill og ekstraordinær innsats.

1 Like

FPD fra TDN
NANO:FØRSTE PASIENT ER DOSERT I PARADIGME-STUDIE

Oslo (TDN Direkt): Nordic Nanovector kunngjør at første pasient er dosert i selskapets pivotale fase 2b-studien Paradigme, ifølge en melding torsdag.
Studien undersøker om betalutin kan være et mulig nytt behandlingsalternativ for pasienter med minst to tilbakefall (tredjelinjebehandling) av lymfekreftdiagnosen follikulært lymfom.
Selskapet gjentar videre at studien vil involvere 130 pasienter, på 80-85 steder i rundt 20 land.
Ifølge medisinsk direktør Lisa Rojkjaer i Nordic Nanovector markerer doseringen av den første pasienten i Paradigme en viktig fremgang for selskapet i utviklingen av betalutin til behandling av pasienter med follikulær lymfom.
ØT, [email protected]
TDN Direkt, +47 21 95 60 70

Upssss, den skulle jo selvfølgelig ha blitt med…

3 Likes

Lisa Rojkjaer MD, Nordic Nanovector CMO, commented: “Dosing of the first patient in PARADIGME marks important progress for Nordic Nanovector in the development of Betalutin® for the treatment of FL patients. We remain convinced of the drug’s potential in this indication following promising clinical data to-date and look forward to advancing this clinical trial to a successful conclusion.”

Ett fremoverlent NANO gir indikasjoner på at resultatene fra fase 1/2 kan overraske positivt.

10 Likes


Noen som prøver å komme seg ut med 50k aksjer i en salgspost

Prøver? Skal vel gå ganske greit “å komme seg ut” på 64 :grin:

Jeg tar 20k av dem på 64

Hele posten har nå kjøpere, men synes det er spesielt mye krutt som brukes for å holde kursen nede. ^^
Kan jo være noen som virkelig trenger penger tross alt da.

Er ikke dette forsøk på å holde kursen nede?


Der trakk de posten i siste minutt. Etter å ha hjulpet til med å bygge opp en kjøpsinteresse for 100k+ aksjer på 64 ^^

1 Like

Første pasient i selskapets pivotale studie PARADIGME er behandlet. NANO treffer igjen klokkereint på egen guiding, som gjør at mer og mer tyder på at informasjonspolicyen under Costa er død og begravet.

Samtidig er det på sin plass med en god gjennomgang av Gleinsters Juiceliste. Ryktene har det til at samtlige investorer har utviklet skjørbuk. Lenger nord i landet har det gått så langt at @Oilimp har tilkalt den lokale sjamanen for å få bukt med problemene.

Vi kjører en trommevirvel, men først et budskap til @Nocturne:

Heldigvis er det mye mer juice og ta av, og spesielt første pasient i ARCHER-1 mener jeg vi med belegg kan vente allerede i juli:

image

Avslutningsvis ryktes det at første pasient kom fra utlandet og at Arne Kolstad fremdeles hjemsøker gangene på Radiumshospitalet for å presse gjennom første norsk PARADIGME-pasient:

19 Likes

Kanskje den Amerikansk regulatorisk snarvei kan inndeles litt? Vi venter på flere =) Og kanskje også noe som ikke er amerikansk, Prime. =) Men fantastisk smørbrød-liste!

2 Likes

Har ikke lest så mye posts her i det siste, men må bare nevne.

Vår kompis nærmer seg legendestatus #3/3 :sunglasses:

Forøvrig bra jobba av NANO teamet :kissing_heart: (jeg vet dere leser her)

2 Likes

Nano on track, rolig og stødig oppover skivser vi shorterene,

2 Likes

Leste på Xi at der ikke var aksjer i short poolen, det er bra :slight_smile:

1 Like

image

1 Like

Bra moment i dag, omsetning på 1 mill i minuttet eller ca 15 000 aksjer.

Fantastisk.
Bare gode meldinger og vi er snart i minus!!

1 Like

Snart i minus. Applaus til dere for en god jobb. Ledelsen har helt tydelig tatt tak for å få skuta i riktig retning, men eierne fortsatt like seg selv. Virker som om alle med tilgang på en smarttelefon sitter å nileser TA og er i ekstase når godmeldingene kommer, for så å selge rubber og bit etter noen minutter handel. Håper innerst i mitt hjerte at dere er ute når budet kommer! For aksjen Nano har dere skutt i fillebiter

2 Likes