Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

kjøpt NANO aksjer denne uken selv, sist jeg hadde var på 16 kr men da ble jeg skylt over bord så fikk ikke vært med på reisen :slight_smile: håper jeg rakk noen stasjoner før siste stopp denne gang.

Ingen fare - toget har ikke gått fra stasjonen enda. 1 år med ørkenvandring, nå bør vi få noe snacks, om ikke på CMD så på ASH. Håper de på CMD kan redegjør for dosevalgene slik at vi kan legge 15/40 vs. 20/100 ballen død.

Jeg sier som Ole Brumm: Ja takk, begge deler :bear:

3 Likes

Plukket opp denne på HO:

http://www.nasdaq.com/press-release/morphosys-receives-fda-breakthrough-therapy-designation-for-its-antibody-mor208-in-20171023-01337

To ting jeg merker meg:

De kan vise til formidable resultater, og det ser ut som konkurransen hardner til. Ihvertfall for DLBCL.

I tillegg: les børsmeldingen. Omfattende, informativ og alt satt inn i kontekst. Jeg syns de siste meldingene fra NANO nesten blir flaue i forhold.

Litt sjalu og litt skuffet. Hva syns dere?

Edit: endret blekner til flaue.

2 Likes

Breakthrough Therapy Designation basert på 34 pasienter. Det kan gå kjapt for Nano om 37-05 leverer

2 Likes

Ja, det kommer helt an på hva LYMRIT 37-05 sier oss. Blir unektelig spennende.

2 Likes

DLBCL er et større marked som mangler behandlinger. Tror ikke 37-05 trenger å vise til så mye bedre tall for å komme gjennom. Uansett, nå vet vi hva vi må sikte oss inn på.

3 Likes

Enig. Syns uansett 37-05 bør være i samme ballpark om det skal vurderes å gå videre.

Edit: påstanden min må nyanseres. Linken overfor viser til et kombinasjonsstuide, så det å sette 37-05 opp mot denne blir helt feil.

1 Like

Konkurransen for Humalutin i 1FL, kombinasjonsstudiet i 2FL og DLBCL studiet er nok en hel del hvassere enn 3FL.
Det er rom nok i markedet for flere aktører å sameksistere suksessfullt, noe LC har påpekt tidligere. Ellers er vel DLBCL hva jeg er minst belest på omkring hva NANO angår, men har antatt at dagens verdisetting av NANO’s forskning dertil er prissatt til omkring 0.
For 1L og 2L behandlinger er vel kombinasjonsbehandlinger ikke uvanlig, noe Betalutin er sterk på, så kan være mange vers igjen på DLBCL sangen vi ikke har hørt enda.

3 Likes

Dette høres helt korrekt ut, @studenten86.

Enig, Nano kjører vel doseeskalerende på DLBCL, og dosen vil dermed økes til metningspunkt/bivirkninger er akseptable, så kan vi få vite effekt. Men veldig lite vi vet, er det 10/60 de har startet med? Vi bør forvente noe info om dette studiet snart. Synes Nano må kjøre på nå hvis “rapidly to the market” skal ha en fortsatt betydning med substans.

CRn er imponerende:
Preliminary data based on 34 eligible patients, presented at ASCO 2017, showed an objective response rate (ORR) of 56% and a complete response rate of 32%.

4 Likes

Ja, jeg håper CMD gir oss en ravende god oppdatering rundt alt som foregår. Det er så mange misforståelser, desinformasjon og uvitenhet i markedet nå at man blir helt matt. Og jeg er forvirret selv.

Flere enn meg som ser på børsmeldinga ovenfor og blir rett fram jelly?

1 Like

Vi må ikke glemme at bak disse resulatene så var det ganske alvorlige bivirkninger. QoL og den enkle skånsomme behandlingen kan vise seg å bli Betalutins joker.

5 Likes

Kjenner ikke selskapet men så de nå har en mcap på 2.3 mrd… dollar. Eller litt over 18 mrd. kroner. Hva tror dere Nanos mcap skal til om de får BTD + leverer gode tall på 20/100 og DLBCL? :wink:

#justsayin

1 Like

Det er vel grovt en 5-dobling av dagens, så det takker vi vel ja til, sånn til å begynne med eller? :grin::moneybag::dollar::heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign:

1 Like

Jeg tror ikke vi får se den fulle verdien av porteføljen før NANO blir solgt, men mcap burde helt klart stige kraftig ved de milepælene. Det er vel egentlig først i 2H 2018 vi begynner å få oversikt over hva som har mulighet til å slå til og skape verdier. Så vet vi jo at Oslo Børs trekker 50% av verdien på de gode dagene og enda mer i ørkenvandringsperioder. :slight_smile:

2 Likes

Hmm, sitter og leker litt med indikatorer på Netfonds. Har tenkt masse på dette med at noe av det verste som har foregått i NANO-aksjen er at det har vært klinisk tørt for reell interesse for å akkumulere fra nye store investorer.

Håpet er jo at det skal bli mer interesse for aksjen når de kommer over i pivotalt studie, som de i siste melding lovet mer informasjon om på CMD.

Det er en slående forskjell i hvordan de samme indikatorene oppførte seg for Algeta etter at de startet sin opptur:

2 Likes

Altså det kan være mange som sitter på gjerdet og venter på nyheter før de går inn?

1 Like

Tja, man kan jo håpe det. Faktum er at det er faretruende stille rundt selskapet akkurat nå, de får jo så godt som null omtale fra andre enn Radforsk…

Hele dette “holde kortene tett til brystet” begrepet må de utdype og avklare på CMD.

4 Likes

Hadde vært skikkelig digg om det kom et LBA for 37-05, kursen rett opp 50%, frekt etterfølgt av FTF som krever tilbake utlånte aksjer, samtidig som kursen stiger jevnt frem mot Ash, der sterke resultat for 20/100 gjør at vi får en heftig totrinnsrakett. Die short scum :sweat_smile:

6 Likes

Rykter har jo slått til før, men ser ikke på det som sannsynlig siden første readout er desember. Man kan alltids håpe, blir gjerne positivt overrasket på tirsdag.

Veldig enig i dette!

1 Like