Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector: Kvartalsrapport - Q1 (NANO.OL)

Starter en tråd om Nordic Nanovector: Kvartalsrapport - Q1. Kjør debatt! :slight_smile:

4 Likes

Føler rakettemoji blir som å danse under en bisettelse.

Tja, hva forventer man? :joy:

1 Like

Personlig er jeg super happy - tog du an? - med “we are on track”. :ok_hand:

Håper de har noe annet å nemne en “very promising” og “on track “ den 23 Mai :v:

Jeg vil ha oppdateringer rundt Archer-1.

Tox, effekt, fremdrift, SRC osv

3 Likes

Sier gjerne ja takk til oppdateringer rundt Archer-1, det hadde vært sårt tiltrengt nå. Dog sier jeg meg også fornøyd med at ting er on track.

1 Like

Jeg ønsker en avklaring på når vi får oppdatert mDoR på LYMRIT 37-01. De har data på alle pasienter på 12 mnd nå, så det burde komme en oppdatering av markedet en gang i løpet av året. Hvis dataene er så viktige at de skal oppdateres i forbindelse med en konferanse så får de neste melde dette.

Ja, PARADIGME-dataene blir viktige, men i påvente av data fra denne studien så må vi se på hvordan 37-01 modnes. Jeg har vært bastant og ment at dataene skal bedres etterhvert, og jeg håper og tror at jeg får rett.

Hvor stor cashburn hadde selskapet i q1?

  • 75mill
  • 85mill
  • 95mill
  • 105mill
  • 115mill
  • 125mill

0 stemmegivere

Tipper på «on track» og det er godt nok for meg. Alt annet er bonus.

1 Like

Enig, verste vi kan få nå er murring om rekrutteringshastighet eller liknende.

Jepp! Håpet mitt er at rekrutteringen går bedre enn ventet(bare et håp) og at ledelsen velger å kommentere dette. I så tilfelle kan det skape forventinger om at Paradigme kan være ferdig før guidingen, som jeg tror kan være en fin liten trigger.

Vi så jo hvordan Targovax klarte imponerende 0,28 pasienter i måneden per klinikk i sitt studie, så det er lov å drømme;)

3 Likes

Jeg håper på en klargjøring rundt videre rapportering av mDor Lymrit, samt en status på rekrutteringen. Hadde også vært fint med noen hint på hva de tenker rundt rapportering av data for Lym-05 .
Sitter her og synes det er litt surrealistisk at vi er på IPO nivåer; mtp hva som har skjedd av fremdrift. Sier bare FTD/PIM - hvor mange norske biotecs har fått dette?

3 Likes

En ting er greit å ta med i sammenligning med IPO kurs , hvor mange utvanninger (emi) har det vært siden den gang…Det har noe å si det også

1 Like

Hvor mange har det vært siden den gang egentlig? Noen som vet?

Mener det var rundt 40 mill aksjer ved IPO - da de fikk inn 500mill. Etter det var det vel 500mill til omkring ATH, og nå siste emi på så er vi på 50+ mill + noen opsjoner og RFU så er vi vel på 55. Ikke galt det :slight_smile: :slight_smile:

Edit (fra 23.03.2015):
"
Nordic Nanovector will issue 15,625,000 new shares in connection with the Offering, raising gross proceeds of NOK 500 million. There will in total be 42,175,291 shares in issue following the issuance of the new shares."

Og nå er det 54.687.604 aksjer, litt over 4 år senere, noe over 12 millioner flere aksjer. Eller en 30-ish % økning.
Hvorfor er dette viktig, eller overraskende? ALLE bioteks som utvikler medisiner er avhengig av emisjoner for å få penger til drift.

1 Like

My point exactly… 30% er nothing :)!
(se på utvanning i div andre selskaper, emisjon og kriseemisjon er to vidt forskjellige ting. 40m->54m er ingenting… faktisk helt utrolig at de har kunnet reise så mye kapital hele veien.)

1 Like

Noen tanker om hva som er den største potensielle triggeren i morgen?

Om det hintes/snakkes om god rekruttering i Paradigme, så mener jeg det vil være en skikkelig positive overakselese som kan løfte kursen.
Bakgrunnen for min spekulasjon er den mye omtalte rapporten fra OpptumRX.

Og det hadde vært gull om alle de 84 klinikkene i Paradigme er oppe og går nå.

1 Like

Eduardo Bravo sitater fra transcripts:

Q3 2018:
Then you know we keep advancing on our PARADIGME, opening the sites, getting the protocol approved in additional countries. Remember when I told you the last time that our key goal is really becoming very good on the operational execution, that is what it’s really about for the next 18 months or so. So Lisa will be sharing with you the advancement that we’re making there.

Q4 2018:
And I think that again Q4 is a solid quarter of operational execution.

Alt han kan si på Q1 som tilsier at execution er bra gir meg glede.

2 Likes

Om Bravissimoen sier at ‘‘recruitment done by year end’’, gjør det grisen kjøpslysten?