Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector: Kvartalsrapport - Q3 (NANO.OL)

Starter en tråd om Nordic Nanovector: Kvartalsrapport - Q3. Kjør debatt! :slight_smile:

Starter med en link til webcast :slight_smile:

https://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=98164511

1 Like

Urgh. Nå måtte jeg sjekke e-posten…
Litt spent, Trodde papirene hadde blitt sendt ut allerede.
Antar vi får nytt om DLBCL. siden ASH-abstractet. Men håper aller mest på nytt om Archer. Kan jo være litt fåfengt, siden LBA ikke er offentliggjort, ennå.
Men noe om at rekrutteringen går som planlagt, forventer jeg. Er jo også spent på samarbeidet med Oranomed.

Cashburn godt innenfor, fryktet 115 - 120 MNOK i forbindelse med utvidelser av sites. Positivt for min del med 100 MNOK.

1 Like

Som ventet: Lite nytt. Blir spennende med Q&A

Enig, men ikke mange nye sites da så kostnaden var ikke så høy.

Fra kvartalspresentasjonen:

• Pivotal Phase 2b PARADIGME trial of Betalutin® in advanced recurrent is FL progressing
– 87 sites in 24 countries open for enrolment as of November 18th, 2019

Opp fra 85 sites i 24 land som de oppdaterte 17. oktober.

2 Likes

“Pasientrekrutteringen er forventet fullført i andre halvdel av 2020”.

Eh, har de sagt dette før? Dette er nytt for meg. Andre halvdel 2020? Hvordan skal de klare readout H2 når rekrutteringen er ferdig i H2? Selv om man legger godviljen til og sier siste pasient i Juli og readout i Desember blir dette sinnsykt thight (forbehold om feiltolkning).

Data-readout “a few months later”, altså sikkert i 1H21

Readout er «some months after», filing er 2021. Ganske tydelig at det kan skli over til 2021, har vært sånn lenge i mitt hode.

Archer readout før ash neste år.

OK. Er nok jeg som har vært optimistisk da og tenkt readout H2 2020 og filing H1 2021.
Kan jo fort bli filing H1 2021 fremdeles men ble litt tydeligere for meg at de BØR få en annen måte å finansiere dette gildet på enn emisjoner. Kan egentlig se for meg minst 2 emisjoner om de blir satt på så lav kurs som sist… :persevere:

De guider ikke på Q lenger. Så noe annet enn 2H 2020 ville vært en bombe. Bravo har vel indikert at de håper på 1H, men at de guider 2H for å være sikre.

1 Like

Ja, dette er ingen ny guiding.

1 Like

Fra HO

Hovedtrekk i tredje kvartal 2019 :

· Oppdaterte analyser fra fase 1/2a LYMRIT 37-01-studien med Betalutin® til pasienter med follikulært lymfom med tilbakefall og manglende respons (R/R FL) som presentert på FoU-dagen i september

· Medianvarighet i respons (mDoR) er 13,6 måneder for alle med respons og 32,0 måneder for pasienter med full respons (vs 9,0 og 20,7 måneder som rapportert på ASH 2018)

· Medianvarighet på oppfølgingstiden for pasienter med respons er 30,0 måneder (varighet 12,0-60,7 måneder)

· Fremgang for den målrettede 2b PARADIGME-studien for bruk av Betalutin® til behandling av pasienter med lymfekreftdiagnosen follikulært lymfom (FL) og tilbakefall og manglende respons, med anti-CD20-antistoffer

· 87 klinikker i 24 land er åpne for pasientrekruttering per 18. november 2019

· Pasientrekrutteringen er forventet fullført i andre halvdel av 2020

· Fase 1b av Archer-1 studien med Betalutin® i kombinasjon med rituximab (RTX) i andrelinjebehandling (2L) av pasienter med folikulært lymfom er tatt videre til den andre pasientkohorten

· 100 prosent total responsrate (ORR) (3/3 full respons (CRs)) observert i den første pasientkohorten

· Lovende prekliniske resultater med Alfa37 for B-celletumorer presentert på EANM-konferansen av partner Orano Med

· Alfa37-prosjektet mottok 0,6 millioner euro i finansiering fra Eurostars

Fra newsweb mener du? fra HO? slutt å kødd da…

7 Likes

Notis fra E24

93 millioner i driftsunderskudd for Nordic Nanovector

en time siden · Martin Hagh Høgseth

Legemiddelselskapet Nordic Nanovector leverer et driftsunderskudd på 93,6 millioner kroner i tredje kvartal, mot et underskudd på 75,4 millioner i samme periode i fjor.

Samtidig var de totale driftskostnadene på 100,2 millioner kroner, opp fra 76,9 millioner kroner i fjor. 78 prosent av kostnadene er relatert til forskning og utvikling i årets ni første måneder. Omsetningen var som tidligere på null kroner i tredje kvartal.

– Vi er tilfreds med de kliniske resultatene som oppnås i de ulike kliniske studiene med Betalutin i NHL (non-Hodkins lymfom). som understreket av anerkjente eksperter på fagområdet på forsknings- og utviklingsdagen Nordic Nanovector arrangerte i september, er den profilen som vokser frem for Betalutin unik og svært konkurransedyktig, sier Nordic Nanovector-sjef Eduardo Bravo i en uttalelse.

Selskapet opplyser at kontantbeholdningen var på 345,9 millioner kroner ved utgangen av september. Dette er eksklusiv 243 millioner kroner som selskapet hentet i en rettet emisjon i midten av oktober.

Var litt kjapp, trodde det var en der som hadde laget en oppsummering

Tviholder på “flaueputa” - tid for spørsmål fra web.

1 Like

Til forsvar så ble spørsmålene sikker sent inn før presentasjonen. Men det var mange spørsmål fra “web” som fikk meg til å le.

Så takk for de spørsmålene :slight_smile:

Fin forklaring på emisjon/partnerskap/utvanning selv om den ble forklart på en arrogant måte. Men er vi 4 år bak Algeta utviklings tid? I fase ja, men reelt med tanke på AA?

Hvem deltok på Q&A?