Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

@Spot-On ? :face_with_raised_eyebrow:

Tror jeg skal ta opp igjen ideen om en Tekinvestor-pappeske (isolert sådan) som jeg kan bo i nå til vinteren, så selger jeg huset og hamstrer Nano for penga! :money_mouth_face: :rofl:

5 Likes

Data talks, @jonas99. Ledelsen kan være så positive de bare vil, men hvis ikke studieleder viser data som matcher det skjer det fint lite med kursen. Aksjonærene som har mistet tillitt burde nå være veldig nære å få den tilbake igjen. Selskapet har lagt om infopolicyen og skal straks presentere fase 1/2-studiet som vi har gnegd om i ett år nå. Så kommer 2019, hvor man kan håpe på både Prime Designation, Breakthrough therapy designation, og siste innrullerte pasient i Paradigme. Jeg gleder meg til fortsettelsen og ser frem til en vinter med mye nytt å fordøye.

Jeg er fristet til å si at de som ikke er fornøyd med hvor ofte Nano oppdaterer markedet nå kanskje burde finne seg noe annet å investere i. Da vil de straks finne ut at gresset ikke er noe særlig grønnere på andre siden av gjerdet.

6 Likes

Det har du nok rett i. Da også tildels en flukt ut fra bransjen.
Det endrer ikke det fundamentale i selskapet på noen måte =)

Jess, og de er selvfølgelig velkommen tilbake igjen for å sitte på “fase 3-toget” når de ser resultatene fra fase 1/2.

1 Like

Jeg har et par år med ekte CostaFluF ™ du kan bruke til å isolere med

3 Likes

Da hadde jeg brukt pengene på å fyre opp igjen denne websiden.
(Må se om noen tar denne. Hint: må klikke seg inn og titte litt…)

Tar jo en deltidsjobb å komme inn på nettsiden :speak_no_evil:

Her traff du jo “Spikeren på hodet” ……:joy:

En side som ikke eksisterer.
La meg gjette, her ligger en dypere betydning bak? Et lite hint kanskje?
Er jeg på spåtten, eller way off base? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Tips: Scroll helt ned på hjemmesiden :wink:

Ja? Da er dette på skjermen:

3 Likes

5 Likes

De har nok photoshoppet TVen til Kim, for kursen har ikke gått slik på en stund :wink:

1 Like

Intradags kurs etter Costas farvel!:stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

Denne passer nok bedre ja😅
Squidward%20at%20Grave%2016102018211728

1 Like

Greit nok at dette er småprattråden, men det kan vel vere greit å unngå total forsøpling av tråden.

5 Likes

Var en feil på bildet, så rettet det for deg😁
-den første er gratis!
bilde

1 Like

iShares Nasdaq Biotechnology ETF opp 4% i skrivende stund. Kan vi være så heldige å få litt av denne effekten til Norge imorra please?!

6 Likes