Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Nå jinxet du det, imorgen faller vi som følge av «sell on news» :joy::clap:

1 Like

Nøyaktig 2 uker og 2 dager igjen til Abstract slippes nå! Kursretningen videre vil vell i stor grad bestemmes av resultatene der. Ved overbevisende og konsistente data, er det forhåpentligvis en forløsende faktor, som vil “gjenvinne” tilliten til markedet, og bidra til at flere får øyene opp og ser at Nano virkelig har et svært godt produkt, og at det faktisk er det selskapet som per nå, er nærmest registrering, med flest antall pasienter behandlet to date.

Minner om at 1.11 poster har tidlig cut off (takk fornybar), det viktigste vil være data som presenteres under ASH i desember, mye ferskere.

Bare nitpicking her men greit å få det rett. :wink:

1 Like

Vi får håpe onsdag ikke blir like kjedelig som gårsdagen :grin:

Med kraftig oppgang i Bioteksektoren "over there " lover det godt for dagen.

TDN: " Oslo (TDN Direkt): Nordic Nanovector vil presentere et sammendrag av resultatene fra LYMRIT 37-01-studien, som vil presenteres på American Society of Hematology (ASH)-konferansen, 1.november.

Det skriver selskapet i en melding onsdag."

1 November, ASH? Klarer de ikke oversette datoer heller nå?? :disappointed_relieved: :rofl:

I Nordic Nanovector er vi ikke ukjente med store bevegelser opp eller ned. Dette burde i hvert fall minne markedet på at noe er i gjære i NANO de neste ukene :slight_smile:

Du vet du kan editere dine tidligere innlegg, så du slipper å skrive flere på rad?
Et vennlig tips siden du er ny her, det ser litt ryddigere ut sånn :slight_smile:
Bare å klikke på “blyanten/pennen” på ditt tidligere innlegg, og redigere i vei! :+1:

1 Like

Altså, vet ikke om folk skal håpe for mye :stuck_out_tongue:

Latterlig opplegg. Alle ser din agenda.

Det er vel en sannhet med store modifikasjoner, ofte er den meget relevant i NANO.

Men ja du har rett, i dag smalt vi rett opp fra det nivået.

Du vet det er skralt volum når 5000 aksjer er nok til å presse prisen

Kan være greit å ha NANOs pressemelding i denne tråden også :+1:

NORDIC NANOVECTOR: NORDIC NANOVECTOR - FINANCIAL CALENDAR

	08:15
	Oslo, Norway, 17 October 2018

FINANCIAL YEAR 2018

Quarterly Report - Q3 06.11.2018 (changed from 21.11.2018)

Quarterly Report - Q4 27.02.2019

FINANCIAL YEAR 2019

Annual General meeting 25.04.2019

Quarterly Report - Q1 23.05.2019

Half-yearly Report 22.08.2019

Quarterly Report - Q3 21.11.2019

The dates are subject to change. The time and location of the
presentations will be announced in due time.

This information is published pursuant to the requirements set out in
the Continuing obligations.

For further information, please contact:

IR enquiries

Malene Brondberg, VP Investor Relations and Corporate Communications

Cell: +44 7561 431 762

Email: [email protected]

International Media Enquiries

Mark Swallow/David Dible (Citigate Dewe Rogerson)

Tel: +44 207 638 9571

Email: [email protected]

og det skjer jammen ofte

@Klorin: Det holder med ett innlegg med samme budskap. Dette er ikke Hegnar :wink: Som @Oilimp nevnte kan du redigere inn flere kommentarer i tidligere innlegg.

11 Likes

Hei @Dunkel,
Har ikke solgt gård og grunn, men ja, jeg har nå solgt absolutt alt annet av aksjer og igjen gått ALL-IN i Nordic Nanovector. Ikke så mye som en eneste NEL, AXA eller B2H aksje igjen i porteføljen nå. Kursen de siste ukene har vært helt ok med tanke på at jeg har handlet rolig og stille på fine nivåer.

Jeg kjenner ikke deg. Har aldri snakket med deg.
Det du skriver må være fri fantasi, altså ren løgn.

Helt riktig. Har lånt ut samtlige aksjer til short og er fornøyd med det. Min posisjon er meget langsiktig. Når jeg så har bestemt meg for å sitte all the way helt til NANO selges elelr på annen måte realiseres er det like greit å få noen prosent avkastning på toppen - uten å løfte så mye som en finger.

Yes. En befrielse å logge litt av. Reise litt rundt i verden og bare nyte litt sol på kroppen.
Har dog benyttet tiden til å studere det som rører seg rundt NANO-sfæren enda grundigere - og da er det en fordel å holde seg LANGT unna diskusjonsforum.

Tommel opp. Anbefales.

16 Likes

Og da har posten stått i noen minutter, er vel på tide å slette den nå…

Du må gjerne redusere belåning til en gitt %-andel lik ‘folkefiendefondet’ som det så kjært omtales. :wink: Jeg måtte ikke selge, men det ble ekkelt nært i grunn i forrige uke, og jeg har vært relativt forsiktig på megler-belåningen min.
Synelig short har forresten vært på 0% en hel stund nå i NANO, du bekrefter altså at der er minst et 6-siffret antall aksjer lånt ut fra kun deg? Tror det er noe å ha i bakhodet angående hvor stor total-short kna være der ute.

7 Likes