Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Det er en middels bull som forsøker å tegne sitt candlestick, mens en stor bear ville klusse det til. …middels og middels fru Blom, det er en “gammel kjenning”… …bear og bear fru Blom, det er market-maker som ikke liker at det tukles for mye, annet enn når de selv tukler…

…poooenget er at det ikke er “riktig” at kursen skal være over 20d snittet nå. Og dermed blir det jommen fort et bear candlesignal av det hele, det vakke meninga…

Shorterne som vil tømme seg?

Dette er helt riktig:
Treasury yields tick higher after Trump says China and EU manipulate their currencies, rates

EU i form av forferdelig dårlig pengepolitikk. Han som kommer etter Draghi må forstå å ta jobben, ikke bare tisse penger på leggen under snøskredet.

Lavt volum, vet ikke om det er så mye å lese i dagens bevegelser.
Mange som mener det er et R/R forhold i aksjen som er særdeles gunstig om dagen. Men kan like gjerne være bulltrap for alt jeg vet. Eller noen med litt penger har hatt en hyggelig prat med Bravo og fikk litt ekstra tillit således.

3 Likes

Det er alltid noen som vet mer enn andre, eller «er flinkere til å analysere seg frem til…» som det også kan kalles…

Kan være oppstart på posisjonering før Q2 23. august

Litt tidlig for Q2 posisjonering.

ifølge @Mml på innside chatten så hadde EMA hadde møte i går angående nye PRIME-kandidater. Om NANO har blitt tatt opp der får de beskjed om det i dag.

1 Like

Holder en knapp på neste møte. Deler av traderpotte ble slukt under hoppet tidligere så skulle ikke forundre meg om melding om prime kommer i dag :joy:

1 Like

Om Nano søkte om PRIME 6. Juni så ble det avgjort i går og Nano får beskjed i dag.
Om de søkte 4. Juli så får de svar 21. September.

Fast Track ble gitt 12. Juni.

PRIME er EU sitt svar på BTD (https://www.fda.gov/forpatients/approvals/fast/ucm405397.htm) og ikke FT.

På bakgrunn av det så vil jeg tro at NANO søkte om PRIME etter at de ble gitt FT. Som vil si at evt svar ikke kommer før 21. September.
Men er også mulig at de søkte om FT i USA og PRIME i EU samtidig. I såfall kommer svaret i dag? https://www.fda.gov/forpatients/approvals/fast/ucm405397.htmNANO%20Prime

10 Likes

Er ikke godt å si når de søkte, og om de får innvilge PRIME. Håpte lenge på at den skulle komme i juni, men det gjorde den ikke. Tviler på at den kommer nå midt i ferietiden til den vestlige verden og holder derfor en knapp på neste møte som er i september.

Uansett så blir det bare gjetning fra min siden.

1 Like

33

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/search?query=nordic+nanovector

12 land på listen nå, blir spennede å se hvordan denne ser ut 22. august :slight_smile:

4 Likes

Kan ikke se at det er kommet til nye land:( Venter på de norske i det minste skal dukke opp, samt USA

De dukker nok opp på clinicaltrials.gov. norge er i gang, US guidet til mid year/over sommeren.

Oppdatert site-liste kommer 22/8.

1 Like

Hvis de norske ikke er åpne til q2 så blir jeg litt bekymret. Inntil videre så er det bare å nyte finværet:)

Antallet sentere totalt sett er spennende. Vi skal opp mot 80, var på rundt 20 ved forrige oppdatering. Har trua på rundt 40 sentere.

Stemmer. Tror det var nøyaktig 25 åpne mens 10 ventet (not yet recruiting). 40 hadde åpne hadde ikke vært meg imot:) blir spennende med intro av bravo samt annet update som forhåpentlig archer-1

Mulig det har vært nevnt før.
Det er en mindre fremtidig konkurrent til DLBCL.

En liten digresjon til.

Biosimilars er som kjent på vei inn i Rituximab’s tidligere monopol.
Det er verdt å merke seg at klinikerne er mindre konservative til bruk av disse i 2 og 3FL enn i 1FL. Markedet er nylig penetrert og andelene vil øke.

Dette kan øke Novartis sin appetitt på Nano og ARCHER-1.

Kilde

5 Likes

@anon21766851. per idag så er enda i den norske åpne. inntil videre anses de som ikke reelle. clinical ttrials er ikke blitt oppdatert siden 4.juni…

Det finnes ikke noe krav om å oppdatere siden. Chill, de norske sentrene er oppe og går as we speak.

2 Likes