Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Mener nano har svart bekreftende på at den skal oppdateres senest etter 3 uker🤔

Dette gjelder kanskje kun ved større endringer…

Hvilken forventninger har dere til Q2 rapporten ? :roll_eyes:

Forventer antall land og sites running for PARADIGME, Det blir spurt om antall pasienter, men selskapet vil ikke gi status.

Ellers cashburn i rommet 70 millioner for 2Q.

Blir spennende å høre hva Bravo ser for seg på et mer overordnet nivå.

Ser ikke for meg at salen fylles av rakettdrivstoff, men man vet jo aldri. :slight_smile:

4 Likes

Husker jeg riktig med den nye “info policy” at NANO vil oppdatere antall behandlet pasienter i Fase 2b studiet for hvert kvartal?

På den måte så blir alle Q presentasjonene fremover en “news happening”?

Nei. Kun antall land som har godkjent studier, samt antall sites i hver studie.

Men alt kan jo snus på hodet med ny CEO, så vi vet vel egentlig ikke enda.

Stemmer det. Tok den late varianten med å spør her :wink:

Noen som vil dele sine tanker om NANO eg et eventuelt “finansielt nedsmelting” av verdens økonomien (Krakk)?

I det siste har jeg sakte men sikkert begynt å se på dette scenarioet. Foreløpig har jeg ikke lagt meg noen meninger om når det vil komme (Før eller siden vil det skje). Men slike aksjer er meget utsatt når det gjelder å hente inn penger når det blåser hardt i økonomien.

Nano MÅ ha penger i løpet av noen år. Blir pengemarkedet kjøligere så kan dette være en stor risiko for NANO. BP med cash vil i alle fall utnytte slike tider til det maksimale.

Kan det tenkes at en partneravtale som sikrer NANO cash til å finansiere hele studiene + videre drift ikke må sees som negativt. Spesielt vist man tenker på “risk management”?

For min del kan ikke des 2018 komme fort nok. Da legges skal hele publikasjonen for fase1/2 studien publiseres. Mye data på bordet = derisk = tidspunkt for kapitalinnhenting = Penger på bok lenge etter markedsgodkjenning for Betalutin FL 3.linje monobehandling.

Konklusjon: Nano frem til ny kapitalinnhentning er MEGET sårbar.

Ved større økonomiske korreksjoner faller alltid høy risk aksjer.

Nano sammen med alle andre legemiddelforskningsaksjer er høy risk.

Samtidig, gode prosjekter vil alltid finne kapital selv om markedet blir strammere. Siden Costa som var driveren på at Nano ikke skulle ha partner men fikse dette selv nå er borte er nok Partneravtale langt mer sansynlig. Spørsmålet er om prosjektet er godt nok. noe jeg tror det er.

3 Likes

Store korreksjoner bryr jeg med lite om vist det ikke får konsekvenser. At NANO har 2 mrd på bok og penger til å fullføre så kan kursen for min del bli 1 kr.

Problemet er når produktet er BRA men må “selge seg dyrt” for å finansiere drift til markedsgodkjenning og oppstart av komersalisering av produktet.

1 Like

@Evilfreud BE LIKE ULTRABULL NANO!=?!

2 Likes

Tar gjerne den kursen, da skal jeg på topp 20 :money_mouth_face::stuck_out_tongue_closed_eyes:
Angående krakk så er det ikke godt å si når det skjer, og hvor sterkt det rammer Nano.
Håper de innen desember har kommet med nok gode data til å få en lukrativ partneravtale med et Big Pharma etter det, kanskje på nyåret?
Noen som har tanker om når i løypa Nano kan/bør/vil søke på Fast Track for Archer-1?
Og evt BTD for Paradigme og Archer-1?

1 Like

Samme tidsforløp som Lymrit 37-01 studiet? Dvs før oppstart av Archer-1 fase 2b studiet?

Vanskelig å si. Vi vet jo forsvinnende lite om denne studien i utgangspunktet. :confused:

Jeg mener jo egentlig det jeg alltid har ment :wink:

Men det er vel gått 2år siden jeg startet å si meningen min om Nano, Og nå begynner flertallet å innse at det ville ta mer en 2år før CASHING!.

:stuck_out_tongue:

1 Like

Har dette blitt formidlet av nano?

Guidet er vel mer riktig å si. ref LC og Jostein Dahle radium podcast og Q1 ?!?

Ok. Takk…

Det var på Q1 presentasjonen, webcast 45:50.

Jag tror den oppdateringen ble gjort i forkant av fpd dvs 4/6 og fremover blir det da oppdatert i forbindelse med kvartals presentasjonene.

Det var besvart, første eller andre spørsmål på Q4 presentasjonen i februar i år.
Spørsmålet var ledende, så det gjaldt ikke generelt om oppdateringer på clinicaltrials, 30 dager, ikke 3 uker var svaret. Men som du selv påpeker, så kan det hende oppdateringer på antall sentre ikke har samme tidsfrist på seg som større oppdateringer.

Snakk om feriemodus, på 2 timer så er det omsatt for hele 810.000 i Nano :hushed: :sweat_smile: