Vi har da altså garantert 45 sites i 15 land oppe og går. ettersom man ikke har oppdatert sites siden midten av september, er sannsynligheten stor for at det på neste oppdatering vil være rundt 50 sites (bear case) eller kanskje opp mot 60 sites (bull case).
Tenker 48 er bull case, en økning på 4 på under 2 mnd. Kanskje jeg er forsiktig?
Eller kanskje det er jeg som er overivrig? håper at vi får se 50-tallet i antall sites. da er jeg happy
Ser for meg noe i rangen 50-60 sites ved neste q.
Økning på 16 sentre på 2 mnd høres heftig ut. Er vel 53 potensielle foreløpig kjent. Så vil peke mot det som beste bullcase, men jeg gjetter og synser her.
Ja, et sted mellom 50 og 60, med 60 som et absolutt bull scenario.
Da er du mer pragmatisk enn meg
Boka ‘The Intelligent Investor’ peker ut to hovedårsaker som kan skape betydningsfull ynderprising. Ene er dårlige nyheter, andre er sentiment. Når du så hvordan PCIB sin emisjon påvirket NANO, er det lurt å se på bransjen. Hvor LC måtte gå, TRVX kansellerte ett studie, masse forsinkelser og emisjon. Mye dårlig nytt som er priset inn, og påvirket sentiment slik at forhold mellom fundamentale verdier og nåværende markedsverdi har lite kontakt.
Positivt sentiment vil påvirke hele bransjen sådan.
Internasjonal uro har ytterligere spisset situasjonen.
Vet ikke, virker som en ytterst gunstig kjøpsmulighet for meg til bransjen generelt og NANO spesielt
Kolstad: Bravo you fat fuck. No Archer FPD message yet!
I’ll coming to London!
Kloke ord. Så får vi nå bare håpe at Dahle ikke trenger å betale skatt med det første…
Nano holder seg godt til tross for ellers ganske så rød dag.
Er det noen som har gjort et regnestykke-ish hva man kan forvente seg dersom NANO ikke blir kjøpt opp og får Betalutin ut I markedet ? Vil det ligge ann til solide overskudd med utbytte ? Føler ofte en parallel blir tatt mot Genmab, men de betaler vel ikke utbytter
Legger merke til at det går aksjer på rare kurser idag. 52.57 og 52.67? Noen som kan forklare en forvirret stakker hvorfor/hvordan? Er det aksjer som handles utenfor Oslo børs?
Tenkte på det samme…?
Da er mine utlån terminert fra låntagers (shorter) side.
Jeg skulle gjerne sett de utlånt noe lenger, men når lånetager ønsker returnere aksjene har jeg ikke noe valg. Du som liker å følge med på slikt @Hugoil kan jo notere deg det .
Betyr dette at aksjene ER kjøpt tilbake av shorter - eller at de kommer til å gjøre det innen kort tid?
Fra Radiumshospitalets Forskningsstiftelse på Facebook :
" Gode nyheter fra vår porteføljebedrift Nordic Nanovector! De får “Promising Innovative Medicine Designation” i Storbritannia.
Dette er første skritt på veien for å gi pasienter i Storbritannia med lymfekreft av typen follikulært lymfom som ikke har respondert på behandling, tidlig tilgang til behandlingen selskapet utvikler:"
mener spot-on nevnte tidligere at det tok opp mot 30 dager før de var tilbake
Var ikke det scenarioet dersom HAN ville ha dem tilbake? Her er det jo shorter som velger å selge.