Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Var av den oppfatning at NANO kunne sette poster slipp tid

dumme meg

Nå sitter jeg for første gang på lenge klar med litt midler dersom tallene er konsistente og vi allikevel skulle få ett fall. Lykke til alle aksjonærer.

4 Likes

Spennende strategi, mistenker jeg er for treg i oppfattelse og fortolkning til å nå å reagere før andre, så min strategi er å sitte bom-stille. 4 børsdager inkludert i dag til kvartalspresentasjon også tross alt. =)

5 Likes

Samme her! Bli ikke overasket om vi ser en litt kaotisk kursutvikling første ti-femten minuttene etter klokken 2.

Magefølelsen min sier at det sitter mange gribber og nistirrer på byttet akkurat nå. Mange med en finger på salgsknappen og en god gjeng som er klar til å rake inn med begge hender. Spennende!

4 Likes

Personlig synes jeg det er uprofesjonelt om ledelsen ikke sender ut melding om børspause når abstractet slippes

1 Like

Hvorfor det? Det har aldri blitt gjort tidligere i Nano sin historie.

Nei altså, husker du ASH17? dette kunne fint vært forhindret med en børspause der alle får tid til å lese igjennom abstractet. Jeg synes det er en ryddig måte å løse abstractslipp midt i børstiden på.

3 Likes

CTRL+F “mdor” :laughing:

2 Likes

Hvorfor skal egentlig børsnoterte selskaper være så opptatt av tradere og spekulanter? Informasjonen blir jo gjort tilgjengelig for markedet som helhet på samme tidspunkt.

skal ikke børsnoterte selskaper som tross alt eies av sine aksjonærer legge til rette for at både små og store får tid til å lese et et abstract som tross alt er av massiv betydning for selskapet, før man bestemmer seg for kjøp eller salg? skal man ikke gå inn for å forhindre kaos som ved ash17? neivel. I mitt hode er det rart.

2 Likes

Tja, alle har jo samme muligheten, så nei, jeg skjønner ikke hvorfor aksjen skal pauses.

Tenk å hatt barnevakt tilgjengelig neste timen🤔

Mener du da at alle kursdrivende nyheter skal like godt meldes midt i børstiden?

1 Like

Ja, det gjør jeg :wink:

1 Like

Ikke galt av deg å henvende det til NANO IR og spørre de om det er mulig at de kontakter OB og ber om børspause, men tror du bare skal slappe av. Du skal se om du logger av og sjekker i morgen hvordan det har gått, så vil det nok gå bare supert det også.

1 Like

helt enig med halla, burde vært børspause for å forhindre fullstendig kaos.

Kommer sikkert til å svinge frem og tilbake noen ganger uansett hva posteren viser

algoene er i full kontroll, gjelder å ikke selge i panikk her nå

2 Likes

Jeg for min del, kjøper om det blir panikk :joy:

2 Likes

Kjøper hvis vi ser idiotiske kursfall, da skal jeg stjele stop/loss

1 Like

noen som har linken der hvor det blir publisert eller? Trenger et lite ctrl+r run nå merker jeg :stuck_out_tongue:

Pang!