Fasinerande stille i åpningsminutta idag
I kaffegruten så jeg respons hos 9 av 11 nye pasienter, alle FL, i Arm4 , 6 stk hadde CR. Hvis kaffegruten får rett så blir det god fart i kursen utover ettermiddagen.
Kan se ut som om dagens børsåpning kommer med abstraktene. Om noen ønsker å kjøpe 3000 aksjer nå, flytter de kursen nordover 3%.
Vi har jo hatt meget god tid til å posisjonere oss i den retning vi ønsker. Hadde likevel forventa litt rusk på morgenkvisten.
Jeg forventer egentlig gevinstsikring utover dagen fram til kl 14… type svak nedgang før eksplosjon i ene eller andre retningen.
Tror det kan sprenge begge retninger. De som reagerer først og kraftig, kan godt ikke ha forståelse av hva de reagerer på.
Vanligvis er vel det du beskriver typisk. Spørsmålet er om vi har større andel på gjerdet som vil inn, fremfor de som har kjøpt og får nerver og vil ut denne omgang. Vi er i et betydelig mer kurspresset området enn tidligere tross alt. Erfaringsbasert kunnskap har sine begrensninger.
Fikk noen antydninger både her på forumet, og på HO i går at flere hadde tradet på en slik vurdering du beskriver der forresten @anon80503862, også en årsak til at det ikke skulle skje kanskje?
Det er ekstreme forventinger når det gjelder pasientutvalget.
Det er bare 10 ukjente pasienter i Arm 4. Tipper at 8 av de har FL.
Tipper vi får resultater fra 6 pasienter med 20/100 i dag, hvorav 4-6 med FL.
Data fra resterende pasienter kommer på posteren som presenteres under ASH.
Ja, i dag kan det slå ut begge veier i dag, men jeg tipper nedsiden er rundt 50-51, men oppsiden tror jeg fort kan være 63-65 intervallet.
Hvis jeg ikke husker veldig feil, så har kursen droppet samme sekund som slipp av info tidligere.
Så jeg tviler ikke på at Mr Short med sine 0,49% sitter klar idag også. Han har alt å tjene på å dumpe i det sekundet infoen kommer, fordi overvekten er nervøse og spente og vil automatisk selge når kursen ramler.
Bare tanker jeg har.
Det tror jeg stemmer bra. Tror det kommer hyggelige kursdrivende nytt, og ser for meg noen kjører kursen knallhardt i riktig sekund for å spise de nærliggende stop-lossene folk har satt opp for å være ‘sikker’.
Bare å sitte klar med ledige midler og fingeren på kjøpsknappen om det kommer et irrasjonelt dump rundt kl. 14 da.
Det er ikke mine forventninger, det er kaffegrutens. Selv har jeg ingen forventninger, bare forhåpninger;)
Støtter SkogensKonge der, sitter klar med belåning hvis jeg føler kursutviklingen er ‘‘feil’’ i forhold til hvilken styrke dataene viser.
Hvad er linket til posteren?
jeg satt klar fra åpning jeg da, husker NANO misset tiden på et slipp i fjor, så liker å dobbelsjekke alt nå.
14:00 altså, syntes de kunne a sluppet det utenfor børstid så man slipper algo opplegget, men, men
Tror ikke ASH bryr seg noe særlig om hvordan spekulanter og tradere opplever abstract release;)
Dette ligger utenfor selskapenes råderett.
Er jo utenfor børstid i US da
Er vel like før åpning? 30 min før?
stemmer det
Joda, men poenget er at ASH gir blanke i hvordan algoritmene på børsene responderer på abtract release.