Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Studenten

Et spørsmål er den forsvunnede ORR i Arm1

Bevis:

Allerede i fjor var denne ORR rapportert. Dvs 17 stk oppnådd i Arm1. Med FL.
Nå er det altså 16.

Også i Paradigmeoppdateringen i april var denne ORR med oss. Så det kan ikke ha med 3 mnd vs 6 problematikken å gjøre. Siden det er 4-5 mnd mellom disse.

Jeg tror fortsatt det er en trykkfeil.

1 Like

Vet ikke om denne informasjonen har blitt postet før, men NANO skal presentere sine dataer den 3. desember:

Abstract title: Targeted Alpha Therapy with 212Pb-NNV-003 for the Treatment of CD37 Positive B-Cell Chronic Lymphocytic Leukemia (CLL) and Non-Hodgkin Lymphoma (NHL)

Authors: A. Saidi et al.

Session Name: 642. CLL: Therapy, excluding Transplantation: Poster III

Date: Monday, 3 December 2018

Presentation Time: 6:00 PM - 8:00 PM Pacific time (02:00-04:00 norsk tid)

6 Likes

Jeg tror ikke flyttingen av q3 var noe mer mystisk enn at de ikke forventer flere nyheter før ash og at de ikke ville go shortrottene anledning til å drive fud i ukevis

3 Likes

Evt. passet den datoen bedre, verken mer eller mindre. Jeg tror ikke de har et eget taktikkrom der de legger opp planer for markedet, shortere, osv. De driver hovedsaklig med forskning, og ut ifra resultatene de oppnår, legger de strategier for å nå markedet. Resten(shortere og annet pakk) bruker de mest sannsynlig lite energi på.

8 Likes

Nå var dere utrolig kjedelig nøkterne!
Nei vi tror Q3 bringer med partneravtale, ny banebrytende informasjon om noen av studiene, og flere regulatoriske fordeler!
Hauss hauss, tuut tuut toget går osv :money_mouth_face::money_mouth_face::grin:
PS: HØYST spekulativ ønsketenkning på gang her :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Fra abstract
“G3/4 neutropenia and thrombocytopenia occurred in 56%/56% (40/15 regimen) and 47%/42% (100/20 regimen).”

Det ser altså ud til 20/100 dosen gir lidt færre bivirkninger og dermed er bedre tolerert af patienterne.

4 Likes

I får se. Men jeg tror dette er et bevisst valg fra ledelsen. Gleder meg :money_mouth_face:

13 sites? 77 pasienter fra 13 sites er godt innafor. Men første gang jeg hører om 13 sotes tbh.

1 Like

La merke til presentasjonsforme. Dette er vel innafor?

13 Likes

Hva i alle verdens dager?! Stemmer det? Ser jeg syner? Det er det ikke en eneste hausser som har tort å fabulere om engang!

Result type = paper

2 Likes

Sorry, my bad.
Edit. Står session på den nederste.

Altså gudbedre dette cd47 greiene får mye oppmerksomhet…

https://ash.confex.com/ash/2018/webprogram/start.html#srch=words%7C2879%7Cmethod%7Cand%7Cpge%7C1%7CbyDayany%7Cany%7CbySessionTypeO%7C1%7CbySymposiumany%7Cany%7CbyAudienceany%7Cany

Søker man her på “Oral” Session Type, så kommer ikke Abstraktet for Nano opp… Virker jo som det ikke er Oral presentasjon…Mulig jeg roter ?

Det.

Er.

Ikke.

Oral.

1 Like

Var det ikke noe sånt Clinton også sa?

2 Likes

Ja så det! Absolutt interessant!

Dette er vel potensiell konkurrent? Peiling på hvor langt disse er i løypa i forhold til nano?

Jeg som rota. Men det skal være en session, også.

Det står dessverre sånn på alle som skal ha poster.