Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Tror vi bare har sett overflaten av isfjellet på produktet Betalutin og andre varianter. Nano har garantert vært på radaren hos de store farma selskapene.

Spørsmålet jeg stiller er: Når skal de store tunge invisterings fondene begynne å ta posisjon?

3 Likes

Blir spennende å se om DNB oppgradere kursmålet etter ASH. Tør de løfte det opp mot 150-200?

2 Likes

Enig. Synes at dagens melding om FPD i Archer festa noen tillitspikere i veggen. At den kom i dag, og ikke siste dag i desember.:duck:
Kanskje anda sniker seg inn i San Diego, også?

1 Like

Det kan vel hende at de hever det etter kvartalspresentasjonen på tirsdag. :wink: med svar på økonomiske spørsmål, samt detaljer om LYMRIT 37-01 og ARCHER-1 kan det være at Patrick Ling føler for å gjøre noen endringer.

Håper de fremdeles har god kontroll på økonomien. :crossed_fingers:

3 Likes

Tror de må avvente avklarende tall for hvilken behandling(CD20 eller ikke) de tidlige pasientene fikk først. Den deadlinen du ser der er kun 4 dager etter forrige kvartalspresentasjon. De håpte å ha de klart til kvartalspresentasjonen vi møter nå. Med andre ord mistenker jeg de hadde dataen senest 17. oktober, dagen de endret dato for Q3. Noe som gir spillerom til søknaden før 24/10, og informasjon til oss 13. desember. Om de verifiserer disse dataene på tirsdag, holder jeg en knapp på at vi har Prime 13/12.

6 Likes

En annen ting jeg glemte å si var at de 2 pasientene som ikke responderte nok til å medregnes i ORR for Marginal Zone Lymphoma, fikk begge tumorreduksjon.

Så INGEN MZL pasienter som har blitt behandlet med betalutin har blitt sykere, progressive disease.

7 Likes

Må sei meg skuffa over utviklinga idag, men meget nøgd med dagens melding.

Kor mange robothandler a 20 stk er utført i dag?? :thinking:

Noen som vet om det er nevnt når på dagen rapporten på tirsdag kommer?

Har vel hatt for vane å bli lagt ut rundt 0730?

Blir spennende Q på tirsdag.

2 Likes

Kl 07:00 kom både Q1 og Q2

2 Likes

I stand corrected!

Ser virkelig frem til q3 nå. gi oss litt mer juice nå, Bravo så blåser vi over 68!

2 Likes

Så langt: 676! Elsker “hvis” funksjonen i Excel :heart:

1 Like

Popcorn, øl og tøfler inntatt, litt spent på hvordan sluttauksjonen blir i dag.

Måtte hanke inn litt når den gikk under 62, aner ikke om det er lurt nå men bruker min egen MA - Mental Analyse. Åndenes makt neste :slight_smile:

8 Likes

Burde tatt en prinsipielt kjapt salg nå og kjøpt meg nye tradertøfler.

Laget av skinn fra labrotter kurert for r/r iNHL med Betalutin.

Jeg tar ordrer hvis flere trenger :sunglasses:

1 Like

Føltes godt å sitte med aksjer i Nano om dagen! Spesielt når man har sittet «trofast» over en lengere periode og kjøpt flittig på alle mulige nivåer ettersom lønningene kom på konto. Ikke minst, ta helga med pluss på kontoen!
Spesielt kudos til dere som har sittet over flere år, fortjent med gode resultater!

Spretter en øl i helga, og ser frem til spennende tider fremover som Nano aksjonær.

15 Likes

Må dere ikke drikke dere sveiseblind hele hurven! Vi har kort tid å fortolke både den nye presentasjonen om NANO på hjemmesiden, og abstraktene. Spørsmål kan stilles på tirsdag, etter det er det ikke like lett å få svar! :joy::champagne:

4 Likes

Selv håper jeg at @Spot-On tropper opp på tirsdag og stiller spørsmål om Archer-1 og overrasker Lisa på samme måte som han etter ryktene overrasket Endre Rangnes på en AXA-presentasjon :grin:
Får grave litt i helgen på det store nettet selv og se om det ligger noen steiner urørt.

Har Lymrit 37-01 fase 1/2 andre kriterier for hvem som kan rekruteres en for Lymrit 37-01 fase 2b studiet?