Det har det ja. Du finner det nederst herpå, eligibility criteria part A og part B:
Neida, ikke sveiseblind. Men skal ta litt vin til maten - og se på regnestykket ditt en gang til.
Ble svimmel bare jeg så på det over tekoppen.
Men takk skal du ha!
Imorgen skal jeg drikke meg rammeskeiv med fotballpils og rom, og tenke på hva jeg skal bruke Nanopengene til!
… om du virkelig vil nyte en rom, istedet for å snuble av den…Zacapa.
Muligens ei skrøne:
Men denne rom’en skal etter sigende ha sin opprinnelse fra den gang Colombus dumpa eiketønnene til sherryen på den første gården han kom til i Guatemala. Han kom sjøveien, og fylte skipet med andre ting da han dro.
I Guatemala hadde de allerede en tradisjon for å lage rom. De brukte sherrytønnene til å lagre rom på. Resultatet skal ha blitt denne. Ron Zacapa 23 år. Unik. Drikkes romtemperert .
https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land/Guatemala/Zacapa-Centenario-23/p/9150301
Jeg kjøper meg først av alt en god kniv så vi endelig kan skjære oss løs fra London-masta.
I second that!!!
Hos meg, også… Skal kjøpe en etter … q3 eller Ash😏
London hoppet dessverre altfor tidlig over bord. Skål
Dumpet dessverre selv 4000 aksjer da den falt til 41, og allokerte til bla PCIB. Det var ikke spesielt smart, men har heldigvis mange flere igjen. Realiserte store gevinster i 2016.
Har vært inne en stund. Har lært noen lekser undervis.
På de siste dippene har jeg sittet ro. Synes det har vært vanskelig. Men fulgte med på øyelegen og Spot. Plukka med mindre hender.
« Man taper ikke før man selger. « Tror det var et visdomsord fra @dr Stockman en gang da kursen lå på et betydelig høyere nivå.
Tenker nå at det mer fundamentale av forskning er på plass, med fast track, PIM og FPD i Archer.
Så det blir nok en Zacapa ved juletider…
Etter ASH, hva er da neste “høydepunkt” på milepelsplanen ?
Prime og BTD
Ny styreleder og kanskje en partneravtale?
Tror ikke det trigger kursen, men når DLBCL studiet får frie tøyler til 20/100 er et spennende moment også. Det er siste bit før rekruttering ferdig DLBCL og påfølgende 3mnd + 6mnd avlesninger. Tror taktiske avgjørelser mtp finansiering av Archer-1 i pivotal fase, MZL, 3FL til markedet og Humalutin i 1FL og DLBCL er noe som er triggere. Løsninger som ikke heter emisjon vil være betryggende, tror flere samarbeid kan dukke opp. Eller om BP ønsker brorparten av kaka før andre løsninger finnes frem?
Enig med Fornybar. Hva jag har klart å finne så har hverken Copanlisib eller Duvelisib vært innom Prime eller BTD. De gikk rett på Priority review etter fast track ser det ut til. Det tok vel omtrent et år for Duvelisib.
Er BTD overflødig for 3FL?
Største fordel jeg ser med det er at det gir FTD fordelene, men det har NANO på plass.
Og ‘Organizational commitment involving senior managers’, gir det noen relevant fordel? Kanskje for markedsføring i USA at det er gunstig?
Paradigme er allerede satt opp hvordan de skal gjøre det, så guiding i forhold til det virker overflødig.
Kan dere forklare hva vi ser på her?
Det er disclosures til ‘https://ash.confex.com/ash/2018/webprogram/Paper110555.html’
Enig. Derfor jeg også mente for en tid tilbake at BTD strengt tatt kunne/burde kommet for lengst. Samtidig vanskelig å si akkurat hvor stor betydning elementene i BTD har.