Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Takk og lov, begynte å bekymre meg for skattevesenet her nå…

“optimist1” :laughing:

Nå blir Nano mindre og mindre skreve om i diverse forum. (Mindre små aksjonærer)

Et klart tegn på at Nano vil bli en rakett i tiden fremover?!?

Et godt tegn på at de fleste småaksjonærer er altfor utålmodige hvertfall! :rofl:
Tror også de færreste av den gruppen aksjonærer har tilegnet seg grundig med kunnskaper om hva de faktisk er investert i.
Kjenner meg veldig igjen der altså! :sweat_smile:
Glad jeg tok meg tiden til å lese alt av god informasjon man fikk fra mange dyktige innen biotek og Nano spesielt, særlig folkene her inne.
Ellers hadde nok jeg også solgt meg ut i panikk en av de gangene kursen tok sine jojo-stunts! :joy:

Hva skal man skrive om mens man venter da?

Shareville-telleren er ganske konstant:

1 Like

I dødens nyhetsdal vokser agurkene godt.

1 Like

For min del nyter jeg stillheten og kjenner på følelsen av å ha kommet helskinnet igjennom en ekstremt turbulent periode.

Neste milepæl er for meg Q2 og møte med den nye CEO en og så release av abstraktene til ASH 1. November, selv om mye annet som jeg ikke gidder å ramse opp kan skje før og imellom.

1 Like

Jeg tror vi kan sende en varm hilsen til øyelegen og takke han for et godt bidrag til veldig lav volatilitet den siste drøye måneden. Blir lite drama og lite posting av sånt.

Q2 blir uhyre spennende. Jeg ser virkelig frem til å høre hva Bravo har å si om NANO og Betalutin.
Hvorfor valgte han å komme til dette selskapet fra lille Norge?

Vil han lette litt på sløret når det kommer til strategien videre? Han har jo allerede overbevist styret om at han har noe å tilføre i fasen NANO nå befinner seg i…

Når vi også vet at en av hovedårsakene til at LC fikk fyken var at han ikke klarte å overbevise markedet om hva NANO virkelig er verdt, vet vi jo at en av hovedoppgavene til Bravo er å få fart på aksjekursen.

Nei, nå kan høsten bare komme!

PCIB :face_with_hand_over_mouth:

LC holdt også tilbake opplysninger om godkjenning hos Helsetilsynet pluss REK og påsto han var superhappy til tross for avslag. Styret ved Sandnes burde grepet inn og korrigert status allerede på DnB helsekonferanse i desember 17.

1 Like

Og ikke glem at han erklærte Archer-1 som startet i Desember selv om jeg antar at søknaden ikke engang var levert engang :smile:
Det var mye å ta tak i…

Det er nok flere sider av den saken der. LC har for meg gjort en fremragende jobb med å bygge organisasjonen NANO. Det at han frontkolliderte med REK-byråkratiet er synd, men langt fra noen katastrofe. Men han tok konsekvensen at dette og gikk, uten å lage noe unødvendig oppstyr.

Uansett, nå er det Bravo som gjelder. LC er vann under broen.

2 Likes

Vi får se om Bravo tar tak i skuta. I følge mine veldig konservative beregninger er aksjen per nå verdt 140kr.

Da har jeg brukt 38% LOA for Betalutin, og 8.1% for både Archer og DLBCL.

Markedsandelene har jeg satt til 40% for 3FL, 15% for 2FL og 50% for DLBCL.

Jeg har brukt 17 års patentid og diskonteringsrente på 24%. Det er høyt, men vanlig for biotek.

Utviklingskostnadene har jeg satt til NOK 2000mill.

140 NOK er konservativt og dette “kursmålet” har potensial til å øke kraftig etter ASH ved gode data.

4 Likes

Det er en faktor ved Bravo som jeg lurer på kan gi en kortsiktig negativ utvikling - Og det er at han fort kan pushe for en kapitalinnhenting sjåførsjoheller.

Hvis det er for å kunne starte opp igjen Humalutin så må han bare sette i gang :slight_smile:
Den kommer før eller siden, og når viktige ting blir satt på hold i påvente av så er det like greit å få hjulene til å trille igjen.

Hvorfor tror du det?

Man kan nok si mye om Costa sine uheldige og til dels missvisende utspill, men det man også skal huske på er at han har vært med å bygge opp et særs kompetent lederteam som skal bringe Betalutin til markedet. Lisa og Marco ble begge hentet under Costa, og mitt inntrykk er at begge besitter massiv kunnskap og erfaring, som trengs i den perioden vi nå er inne i. Han var også, i samarbeid med styret, med på å gjennomføre en perfekt timet emisjon, til en meget god kurs, som sikret pengekassen i lang tid. Costa har i mine øyne vært god på de fleste områder. Dessverre hadde han et uforståelig tidsaspekt som til slutt beit han i ræven - på godt norsk.

Det man også skal huske på, er at alle disse utsettelsene som de fleste baisserne liker å trekke frem, har i de fleste tilfeller vært nødvendig. Man er nødt til å sikre en solid klinisk utprøving før man sender inn søknad om godkjennelse. Hva skulle vi gjort, om vi hadde duret i vei med 15/40, for å så få spørsmål fra EMA eller FDA om hvorfor man ikke kjørte på med 20/100 også? da er vi relativt fucked. Den “pakken” vi sender til regulatoriske myndigheter etter endt kliniske forsøk er nødt til å være dønn solid, ellers har vi ikke sjans.

6 Likes

Savepig
Tror du ikke Bravo vil gå for en partneravtale fremfor emisjon?
Emisjon eller partneravtale vil vel komme etter ASH, hvis selskapet selv mener de vil presentere gode kliniske data?

At Bravo skal levere fra første dag er det INGEN tvil i at han skal. Ellers har han aldri vært ansatt!

Nå skal han fortsette å bygge broen som fører til verdiøkning i selskapet. LC har ikke hoppet av broen, men gitt stafettpinnen videre som nest siste person for det Amerikanske stafett lag i 4x100 meteren.