Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

@Spot-On kanskje du kan spørre om deres tanker til ME-401 til MEI Pharma. Husker ikke at NANO har uttalt seg om de spesifikt.

2 Likes

Ja gjerne om noen kan. Siste er at 10 pas med me-401+rituximab ga en orr på 70%. Jobber fortsatt iherdig med å få kontroll på bivirkningene.

1 Like

For en episk algokrig :robot::robot::robot:
Har vi noen datakyndige her som kan lage en bot som regner ut hvor stor andel av dagens handler som er algo-trading?

Edit: Litt vanskelig å definere hva som er algotrading, så det bør kanskje begrenses til å telle handler av 20 aksjer.

Bør være oppnåelig å slå for archer-1

Uten tvil!

Main γ-energies are indicated by the thicker lines in the diagram in figure 2.1, having
energies of 113 and 208keV with 6 and 11% abundance respectively. From an imaging
perspective the abundance is low, but the photon energy lies well inside the realm
of imaging. This makes it possible to image the distribution of 177Lu in patients with
commercially available SPECT/CT-scanner systems.

1 Like

:space_invader:kjøper 20 aksjer, :robot:kjøper 20 aksjer, :space_invader:kjøper 20 aksjer,:robot:kjøper 20 aksjer,:space_invader:kjøper 20 aksjer,:robot:kjøper 20 aksjer
:duck::duck::duck:

1 Like

Bliip bliip bloop :robot:

Tenker jeg også. Vil først å fremst ha uttalelse fra NANO så en bestemt baisser på HO mister noe av kruttet han har tutet på i lang tid(han er hellig overbevist om at de sikter seg inn på 3fl ikke 2fl). Og samtidig at de er et selskap det er greit å holde et øye til.

@Astrup så de kan utføre dosimetri på ryggmarg med å ta bilder bare? Da er dette en oppfølging som gjøres på alle med andre ord kanskje? Vi trenger å se mere data da tenker jeg! =)

Kanskje vi alle skal gå sammen om å spleise på en nissebot som alltid kjøper én aksje hver gang kursen går ned? :grin:

2 Likes

Tror det koster mer enn det smaker. ^^ Men etter robotenes inntog har vel regelen om alltid å ha cash aldri vært mer aktuell. Husker jeg satt på cash en gang… :sob: Deres tester av elastisitet, og bidrag til høyere volatilitet er merkbart.

1 Like

Ser ut som det er større volum på postene som kjøpes oppover enn det som slippes nedover

Her er det tydelig at flere store vil inn.

Klinsj hadde god koll på robotene før helga med excelarket sitt, kanskje han har det i dag, også?[quote=“Klinsj, post:3193, topic:9821”]
Så langt: 676! Elsker “hvis” funksjonen i Excel :heart:
[/quote]

ca 400 så langt

238 hvor selger har vært initiativtager
141 av kjøper

4 Likes

Nesten 200.000 omsatt før lunsj, gode ting.

4 Likes

Gode greier, på tide å bli kvitt de som håper vi skal under 60 igjen. ^^

1 Like

Takk, roger’n :robot:
Irriterer meg fremdeles over at de er navnløse, og gjemt inn i glasur fra EU.

1 Like

@Spot-On

“Do you expect a big deviancy in dosimetry data in a larger sample size of same dose? You have shown data of singular patients for it, how statisticly significant is such data from a single patient?”
Er beste formulering jeg klarer å rote frem så langt. De dataene virker særdeles positiv i favør 20/100 dosen. Prøver å forstå hvor stort argument de kan være til at det skal gripes inn i det randomiserte studiet for å videre bruke kun 1 dose.

4 Likes

Om TI skulle hatt egne roboter, så burde vi kanskje ha hyra inn gutta til George Lucas.
De har i alle fall både sjel og sjarm😉

3 Likes