Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Må nesten si oss fornøyd med analysen. At de ikke justerer TP skyldes ene og alene kursen pdd.

1 Like

To ting jeg bet meg merke i - DNB ser det som usannsynlig det ikke blir medisin av dette, det er ganske bold å si fra en analytiker synes jeg. Det andre er at de ser for seg en pris på 150.000 USD pr. pasient, som er ganske mye høyere enn det jeg, @Fornybar og et par andre har regnet inn?

2 Likes

Hva er LOA lagt på i denne analysen?

Lov å spørre om estimatet for Operating expenses fremdeles står oppført som -85M NOK i Q4 og -90M i Q1 '19 i analysen? :slight_smile:

-87.

1 Like

Ser flere kommentere rundt at de ikke tror vi rekker Archer-1 avlesning på Lugano 2019 uten å si noe mer rundt det. Tenkte derfor å legge min mening ut for hugg.

Flott å være igang med Archer-1.
Men regner ikke med at de kommer med resultater på ASH 2019. Værtfall ikke Lugano 2019. Tiden er for knapp.

Se på tiden det har tatt tidligere
DLBCL studien har brukt ca 9mnd pr dose eskalering.
Om vi antar at rekrutering går fortere for Archer-1 pga allerede «bevist» veldig positive virkninger ifbm FL og Rituximab. Så kan det bare spares inn 1-2mnd pr steg. Mesteparten av tiden er venting på avlesning etter dosering og venting på at rewview board skal ta imot og svare for hvert steg.

8 mnd pr dosering og 3 doser gir ferdigdato engang i oktober 2020.
Da blir det kanskje å avgi data på eventuelt dose 10, 15 og 20 på Ash 2020.

Noe som kan forpurre denne tidslinjen er om dose 10 eller 15 på en eller annen måte gir data som fortjener presentasjon før studiet er ferdig.

Det er planlagt med 20-25 pasienter.
Det blir en av følgene:
-7-8 pasienter pr dose (ved 3 doser)
-Flere enn 3 doser.
-2 forskjellige predoseringalternativer pr dose

Det vil jo gi litt sterkere data ved 7-8 pasienter pr dose som vil evnt gjøre 10 eller 15MBq data mer aktuelt presenter enn ved bare 3 stk pr dose.
Men det vil ta lengre tid å rekrutere 7 stk ved vært steg enn bare 3stk.
Om det er flere predosingsaltenativer kan det bli et doseringssteg i seg selv med tilhørende ventetid.

Jeg tror ikke på noe data presentasjon før ved 15MBq og at det blir engang etter Ash 2019.
Regner med at vi frem til det får en liten bisetning om at de er ferdig med steg i presentasjonene på Q. Slik vi fikk på DLBCL.

3 Likes

Finner ikke LOA men de skriver bl.a. “We still expect Betalutin to have a meaningful clinical effect. The biggest risk we see is that the development programme (which we believe is ambitious) might incur further delays”.

Når ditt verste scenario er at ting blir forskjøvet, da har du et champagneproblem!

14 Likes

Jeg har regnet med USD150K i alle markeder etter forrige DNBanalyse. Tror nemlig Ling har mer koll på dette enn meg. Prisen for biologic i US er jo veldig høy, og jeg vil anta at de får en god pris i EU også.

2 Likes

Morgendagens FA

5 Likes

Den artikkelen gav meg blandete følelser, men det er bra de får litt presse.

1 Like

Presis og nøktern oppsummering av Jeanette Hammer som får med alle viktigste trekkene ved caset på en eneste spalte, det er fine greier. Om noe kunne en kanskje ønsket en linje om at det finnes flere veier til penger enn emisjoner, men det er greit nok.

1 Like

Haha, blandede følelser?! Det er jo helt krisevinkling, men ok!

1 Like

Hehe. Ja, det er litt slett vinkling på saken når hun tar med at de fleste produktene aldri kommer til markedet. SOM OM DET GJELDER HER!

Det som er bra er at hun får med seg at det er en produktkandidat i innspurten.

1 Like

Viktig å ikke fokusere på uvesentlige faktorer som at 90% av pasientene har effekt av Betalutin…

Vi lever i en gal gal verden!

2 Likes

“Selskapet har fått såkalt “fast track”-status for produktet av amerikanske helsemyndigheter på grunn av det store behovet for behandlingsalternativer hos pasientgruppen”

Og fordi kliniske data viser gode resultater sammenliknet med konkurrentene. Men det var det ikke plass til å skrive nei :angry:

2 Likes

Skal sies at jeg kun leste overskrift og ingress. De skriker henholdsvis “sort hull for penger” og “har du mer?”. Mvh. pålitelige NANO som nå har startet jobben med å brenne gjennom sin andre italienske CEO. Gg.

1 Like

Pust med magen :slight_smile:

Likte spesielt denne delen av analysen med “oppside risiko”.

image

8 Likes

Er nok ikke så lenge til at jeg avslutter mitt mangeårige abb. på FA. For ordens skyld så har det ingenting med denne artikkelen å gjøre. Når man skal være journalist så skal man skrive mye om mye. Men gjenntatte ganger så er det så tynt det som kommer at jeg blir flau på vegne av journalistene. Hvor mye koster det å gå litt i dybden?

Det er bedre å la andre tro du er en idiot, enn å åpne kjeften og fjerne enhver tvil

9 Likes

Jeg er sikker på at de fleste investorer sitter med den samme overfladiske oppfatning av selskapet som Jeanette Hammer gjør. Er derfor kursen er der den er.

Er bedre å kjøpe seg inn dagen før selskapet blir oppkjøpt.

1 Like

Jeg prater om avisartikkelen.