Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Føler jeg lever bakvendtlandt, jeg nikker anerkjennende til artikkelen, alle andre er i harnisk.

Har jeg stockholmsyndromet?

5 Likes

Hva ligger bull- og bear- scenariet på? Etter Costa-avgangen var de hhv. 145 kr og 60 kr.

Haha, når man leser artikkelen så får man jo inntrykk at NANO er i samme båt som Fred Olsen og Napatech… En litt mer nyansert tilnærming hadde vert fint. FA har mer enn nok spalteplass å fylle. Er jo ikke så intressant å se på en million hus som er til salgs dag inn og dag ut :stuck_out_tongue:

Bullcase er fremdeles 145. MEN; etter selv å ha regnet på Nano i dag har jeg kommet frem til at alle kursmål under 500 kr er for lave. Dette spesielt i lys av hva Bravo selv sa på presentasjonen ifb. oppkjøpene til Novartis. Et bud på under 20 mrd NOK er uaktuelt.

11 Likes

DNB har en skriveleif eller misforståelse her, H1 ikke H2*

Har tolket det slik for ARCHER-1 studiet, at de kan rekruttere til 2 doser nå. Dersom de får det gjort i 2 omganger i stedet for 3 er det vel litt tid spart? Med tanke på antall personer de tenker på å innrullere virker det mulig, men utelukekker ikke at det kan bli 4 doser og 3 runder.
Tror du har et meget fornuftig forhold til timeline.

Hun multipliserer opp et forbruk for 6 kvartaler som er ferdig om 4. Det er over 100 mill i merkostnad som er insinuert. En feiltolkning som bevist er både fremmet og krisemaksimert(høyere forbruk, sammenligne mot PCIB emisjon). Så det er noen trekk her som ikke er fantastisk belyst. Vet ikke om jeg synes det er så trist det blir satt frem slik i media, da får selskapet selv ta å føle på et markedssentiment angående penger også. =]
All PR er god PR, og de som kjenner caset vet ståa mer detaljert enn den vage vinklinga.

Tror det er greit vi ikke lar oss bli krakilske over at folk elsker å tirre NANO på pengepungen. Men hadde vært hyggelig om produktet Betalutin sin effektivitet, og de strålende tallene som kommer frem i andre indikasjoner også når dagens lys. Mer enn noe annet budskapet om enkel og sikker behandling sammenlignet med konkurrentene, noe som er et paradigmeskifte i QoL for pasientene i seg selv.

8 Likes

Jeg mistenker alle dere for å være sveiseblinde i kveld.

  • Har en halv milliard på bok
  • Har bare hatt overtegnede emisjoner
  • Er inne i siste og avgjørende fase
  • Få eller ingen selskaper like attraktive som NANO
  • Har fast track
  • Har Algeta-DNAet til Larsen og Bruland
  • Er to år unna å søke på markedsgodkjennelse

Jeg leser bare bull, bull, bull og atter bull, med en realistisk påminnelse om at selskapet faktisk må skaffe penger innen et år.

23 Likes

Har selskapet nevnt noen andre doser enn 40/10 og 40/15? Lisa sa i dag at de startet på 10 med mulighet for å gå opp til 15Mbq. Det er jo primært en dose-safety-studie, så at de vil ta inn flere enn 3 pasienter hvis 10Mbq gir tilfredstillende safety har jeg lite tro på.

Hehe, joda det kan være at vi som har fulgt selskapet i mange år er litt blinde.

Men hvorfor ikke ta med PIM , ARCHER-1 og Humalutin for å nyansere det som skrives?

Altså, jeg har liten tro på at hva FA skriver betyr så veldig mye for sleskapet. De som har kapital og interesse her i Norge er nok allerede på plass. Det er hva som skjer i utlandet som er spennende. Men nå er ikke FA alene om slike artikkler som ikke går i dybden. Det gjelder vel snart alt av aviser og de lurer på hvorfor folk mister interessen?

Make grundig research great again :slight_smile:

3 Likes

Målet er jo å finne høyeste tolererbare dose, så de kommer til å gå så høyt de kan før de får DLT - dose limiting toxicity. De kommer garantert til å gå høyere enn 10. Antakelig til 15 og så 20 hvis safety er tilfredsstillende.

1 Like

Selv det mest edruelige forum kan se seg blind :joy:

Hadde de hatt en helside kunne de gått inn i alle detaljene dere puster og drømmer om hver eneste time hvert eneste døgn, på en knapp spalte synes jeg hun fikk inn veldig mye info på veldig få ord og ingenting hun skriver er objektivt feil.

1 Like

Tenker de ville spesifisert det i layouten hvis 100/20 var et alternativ? Husk at 40/15 viser ORR64% og 28% CR i FL. Sleng på synergi med Rituximab og det ser veldig bra ut.

1 Like

Lurer på hvordan safety-profilen til Rit er i grunn her. Noe grave-arbeid for i morgen kanskje.
Har tro på at det kan ende opp med 20/100 her også.

Skikkelig kjøttbein, dette.

1 Like

Spesifiserte hun ikke i dag muntlig i Q&A at hvilke doser som blir prøvd i Archer ikke er bestemt/offentliggjort utenom hva de så langt har vist. Og siden det er i fase 1b er det vel rett som @ath100 påpeker at de skal finne høyeste tolererbare dose før DLT?

3 Likes

Kanskje det, jeg tørr såvidt ha på lyd under Q&A.
Du har helt rett, alt er åpent :blush:

2 Likes

Det der er en x-faktor som kan gjøre at Archer vil ta en god stund - For jeg mistenker at i 2L pasienter med all den kunnskapen og forskningen de nå har i banken så kan de skru dosen HØYT opp.

2 Likes

Tror for NANO er kombo med Rit/biosimilar hvor den store gullmedaljen ligger. Ikke bare i FL indikasjonen. Så mistenker de ønsker å snu på hver en sten her i tidlig fase. Det blir superspennende fremover. Betalutin og noen hundrelapper per aksje er foten i døra, og penger til pipeline. Det er hvor eventyret begynner om ting går som en håper.

1 Like

For Archer-1 hadde det også vært interessant å vite noe om avlesingen. Pasienter som responderer på RTX skal få oppfølging i hver 3. måned i opptil 2 år frem til de ikke responderer på behandlingen lenger lenger.

Vi snakker derfor 3-4 pasienter på 10MBq, så vente 3 måneder etter siste pasient, deretter snakke med sikkerhetskomité, og så kjøre en ny gruppe på høyere dose.
Første avlesing av data kan nok komme i 2019, men jeg tror det vil ta tid å få fullført studien. ASH 2021 om man er veldig bull og tror det går raskt å rekruttere?

NB: Jeg er lekmann og synser av rang.

1 Like

Min fortolkning er altså at de per nå innrullerer til både 10/40 og 15/40 om hverandre, og før de kan gå videre derifra må sikkerhetskomite inn i bildet. Men begynner å føle meg alene i denne forståelsen. :zipper_mouth_face:
@Fornybar takk for at du verifiserer :+1: Kan ikke ha lyd på her av mange såvende personer i hus og opp før hanen fiser i morgen.

1 Like