Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

image

Spørsmålet er om de er reelle, eller om det er noen som vil jage kursen opp,

2 Likes

De er reelle, var en som solgt 2300 til vedkommende. :smile:

Har solgt en liten eske.

Klarer du å se hvordan det ser ut rundt 77.50-78?

Har dessverre bare nordnets begrensede ordredybde i RT. Netfonds med 15 minutt forsinkelse ser rimelig tom ut:

2 Likes

kom ny nå på 18 k til 76,30 :wink:

Why?

Hugoil fikk til slutt mye rett, men tror du solgte for tidlig denne gang.

1 Like

God trade det! Gratulerer

spekIntraHS i OSE + litt manipulering på kjøpssiden i NANO. Ser ikke for meg at vi skal få så mye mer juicy på en dag i kort-sykelen som i dag, børsen.

Nytter ikke folk vanlige folk og følge med på dette heisgreiene her. Spesielt ikke om man har jobb.
Bedre å sitte rolig hvis man har tro på caset.

Tror Nano, Pcib og Pho alle blir bra hvis man ser ett år frem.
Men å hoppe mellom dem kan bli en jævlig farlig øvelse.

Min fordeleling er ca 50-25-25

1 Like

Det er sant, mister. Og man har en veldig god egenskap om man klarer å la være å ergre seg - i en sånn situasjon.

1 Like

Det jeg tror, har ikke belegg for det, er:

Vi har sett i siste ukes oppdatering av aksjonærliste at større aktører er på vei inn. De har IKKE fått så mye aksjer de ønsket i intervallet 65-85. Derfor ble det tatt grep i går når de så at dette kunne samkjøres med store børsfall generelt. De som sitter med aksjer skal «minnes på» hvor lett det kan falle.
Dette vil gi kjøperene et fetere «integral» i neste 20kr intervall.

Men ser jo selv kommentarer som: «at jeg aldri lærer» osv.

Når kursen igjen kommer opp til 85 vil mange kaste kortene.

Synd. Men sånn er spillet.

Vi sitter i en aksje der psykologien er en vesentlig faktor dessverre :smile::chart_with_upwards_trend:

9 Likes

2018
01.12.2018 - 04.12.2018
ASH Annual Meeting, San Diego, CA, USA

Nærmer seg nå. Halvannen uke igjen!
Noen som vet hvilken dag(er) Nano skal presentere?

1 Like

Var det ikke søndag om mandag mon tro

1371 Cell Cycle Kinase Inhibitors Potentiate the Effect of 177lu-Lilotomab Satetraxetan in Treatment of Aggressive Diffuse Large B-Cell Lymphoma Cell Lines: Saturday, December 1, 2018, 6:15 PM-8:15 PM

2879 LYMRIT 37-01: A Phase I/II Study of 177lu-Lilotomab Satetraxetan (Betalutin®) Antibody-Radionuclide-Conjugate (ARC) for the Treatment of Relapsed Non-Hodgkin’s Lymphoma (NHL) - Analysis with 6-Month Follow-up: Sunday, December 2, 2018, 6:00 PM-8:00 PM

4422 Targeted Alpha Therapy with 212Pb-NNV003 for the Treatment of CD37 Positive B-Cell Chronic Lymphocytic Leukemia (CLL) and Non-Hodgkin Lymphoma (NHL): Monday, December 3, 2018, 6:00 PM-8:00 PM

10 Likes

Aksjen har vært gjennom en dramatisk realitysjekk - en siste test av hvorvidt bruddet opp var bærekraftig, endelig og beseglet. Vi får konkludere med at aksjen har bestått den testen med bravør, og er nå trolig å betrakte som vaksinert og immun mot nye rystelser av det slaget.

Den fasen NANO har vært gjennom etter bruddet av motstand ved 67-68 kr har vært preget av imponerende volum. I min bok innebærer det at vi er blitt kvitt mye daukjøtt og løse aksjer, og at vi følgelig er godt rustet for nye høyder. De som har tenkt seg inn når de gode nyhetene er blitt enda mer konkretisert må være forberedt på trang dør og stive priser.

2 Likes

Hm, synes det er litt fascinerende å følge den kjøpeposten på over 23.000 aksjer som har limt seg fast på 77. Noen ganger får den selskap…
Minner litt om mandagen, denne oppgangen.

1 Like

Akkurat dette studiet tror jeg kan bety svært mye for om Betalutin blir en suksess i R/R DLBCL.

1 Like

Hm, la akkurat merke til at P. L Zinzani også skal være på ash…

3 Likes