Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

… og at Nordic Nanovector står oppført med research funding, sammen med en rekke andre her. Litt usikker på hva det betyr.
https://ash.confex.com/ash/2018/webprogram/Paper112808.html

Det er historikken til enkeltpersonen i Disclosures du ser på. CV til de som står å prater på ASH om NANO. *Zinzani skiller seg ut

OK. Husker jo Zinzani fra CMD hos Nano, så bare leita etter koblinger…

Leonardlist over top Lymphoma abstracts er nå ute @Savepig !

image

Begynte å høre gjennom den nå, spent på om han nevner Nano - han tar bl.a. for seg Duvalisib i kombinasjon med Romadepsin – fase 1 (ORR: (i 35 pasienter): 51%), og en ny CAR T-Cell terapi som går på CD30 (43% CR), men mDOR bare 120 dager (!) :disappointed_relieved:

Hør podcasten her:

https://weillcornell.org/health-resources/health-podcasts/cancercast

12 Likes

Igjen, dette understreker jo bare hvor jævlig bra produkt Betalutin er! Og hvor bra kan ARCHER-1 bli? Mitt bet er ORR på mellom 80-95% og CR på mellom 40-65%.

2 Likes

Zinsani har tusen jern i ilden må du huske. :slight_smile:

Der var robotene igang igjen :robot:

Edit: Og volumet har passert gårsdagens

USA som våkner til igjen, futures er vel i en forsiktig +. Olja er i +. Da regner vel algoritmene seg frem til større sannsynelig LOA for NANO. :roll_eyes:

1 Like

Jepp. Spesielt på ash. Fylte hele siden på pad’n.

Merk dere at tidspunktene for ASH posterne tilsvarer ca kl 3-5 på natten/morgenen for oss neste dag. Legg inn alarmene allerede nå :slight_smile:

1371(DLBCL): Søndags morgen kl 0315-0515
2879(Lymrit): Mandags morgen kl 03-05
4422(212Pb): Tirsdags morgen kl 03-05

5 Likes

Takk, Salamis… har surra med slikt tidligere😂

Børsmelding på mandag kl 0700, then

Blir posterne direktesendt? Hvis ikke, hva er vitsen med å legge inn en alarm midt på natten? :sweat_smile:

Finne dem før bm…

close på 77,7 med over 1 mill omsatt

tenkte litt slot-machine der :smiley:

27

18 Likes

Ikke helt sikker på hvorfor, da jeg ikke vet når posterne blir tilgjengelig på hjemmesidene. Det kan være at posterne blir tilgjengelig på hjemmesidene når posterne blir presentert. Hva skjedde ifjor, folkens? Ifjor hadde de også conference call…

Nettsidene kommer til å gå ned, men en vennlig sjel klarer å huke en link og å poste den her.
Sånn ca. det jeg husker😅

1 Like

Siden det ikke ble skrevet noe mere, regner jeg med at de ikke ble nevnt? Var det noe annet revolusjonerende som ble nevnt da? Verdt å høre?

Av det jeg hørte var det ingen av de nevnte som virket som konkurrenter. Fikk inntrykk av at poden er mer en akademisk øvelse enn en som rangerer drugs etter deres kommersielle potensial. Noe data som var sub-par ble lagt frem, men også noen abstracts ifht. diagnostisering, nye targets og annet tjafs.

4 Likes

Noen som sitter på en enkel grov oversikt på tidslinjene med nyheter og kursutvikling sett i sammenheng i Algeta i årene frem til oppkjøp?

(Sitter på en iPad nå, uten noe å skrive med eller på, så ikke så lett å samle tall og datoer på en fornuftig måte selv…)