Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Ligger salgsposter, dvs sperrer, på 90, 92 og 95
15.000.
En noe mindre sperre på 89.

Selvfølgelig er sperrene lagt ut. Noen ønsker å hindre oppgang i det lengste. Det har vi sett lenge. Med markedsadgang for Betalutin, er oppkjøp uunngåelig.

Ellers synes jeg Frontmasta har et innlegg på HO i dag, som det lukter svidd av.

Legge dette inn her kanskje?

følger indeks atm, fortsatt bullish mtp innhentingen i går på bra volum.

men følger nok indeks ned (eller går flat) hvis indeks tar et nytt rykk ned (ikke tatt hensyn til ASH news som får utslag på mandag)

@tony
Dagens innlegg fra Frontmasta på HO:

Frontmasta

I dag kl 09:57211

Hvordan står det til i Norge, Mr Bravo… ?

Litt om hoffleverandøren til Nordic Nanovecter fra hjemmesiden:

Diatec Monoclonals has over 25 years experience in the production of monoclonal antibodies and our customers range from academic research departments to international diagnostics and pharmaceutical companies. In November 2012 we moved into our new facility at Oslo Research Park. The Facility was designed by ourselves in collaboration with technical experts to give us an effective and flexible production unit and analytical laboratory. In January 2019, we will move our ISO production facility to Catapult Life Science at Fornebu. At the same time we will upgrade the GMP production unit in our current facilities at Oslo Science Park. This will increase our capacity at both production sites.

På Norsk betyr det at produksjonen skal ØKES, samt oppgradere de gamle lokalene.

§

Litt mer Engelsk fra Internett om årets Nobelprisvinnere :

Professor Patrick Maxwell : I am absolutely delighted that Sir Greg’s work has been recognised with a Nobel Prize. The work for which the prize is awarded was carried out on the Cambridge Biomedical Campus. It directly led to the power of monoclonal antibodies being harnessed for treatment of disease.

§

Ser man på hjemmesidene hos Nordic Nanovecter søkes det nå etter en person med kjennskap til Regulatory Inspection / PAI . Det er ønskelig med snarlig ansettelse, og da søker man litt til, så finner man ut at ledelsen venter storbesøk fra USA og Storbritania om ikke lenge. The purpose of a pre-approval inspection (PAI) is to ensure that your facility is in compliance with FDA rules and regulations. Jada folkens, så søker man litt til og da passer vel denne fra Internett bra inn her… Our client, a diversified multi-national Biopharmaceutical company, with over 18,000 employees and annual sales of more than 20 billion dollars in 2014, was preparing to file a New Drug Application (NDA) with the FDA and needed to prepare for a PAI inspection. Google er bra å ha, for det er 3 ledige stillinger nå.

§

Nordic Nanovecter søker også etter prosjektleder, as soon as possible med stor kompetanse til : Planlegging og gjennomføring samt oppgradering av produksjonsanlegget.

Diatec Monoclonals og Nordic Nanovecter trenger plass til nye store pengeskap.

§

Jada folks, det er mer å sette seg inn i, ny ledig stilling : Behandle endringer i holdbarhet og gjennomgå endringer for API-produkt og emballasjekomponenter for å vurdere effekten på stabiliteten. Så kommer Dr Google til nytte igjen ang API : New applications take 60 working days to process, excluding time taken to provide further information or data required. If an inspection is needed it will take 90 days. Da kommer det nok besøk fra London også.

Link om API i Storbritania

§

Så kan man også finne på hjemmesiden opplysninger om at Humalutin nå er er… IND ready. Studien er utsatt, og venter på tillegsbevilgning står det skrevet. Men tenk om onkel drar frem det gamle sjekkheftet. Google finner dette… The United States Food and Drug Administration’s Investigational New Drug (IND) program is the means by which a pharmaceutical company obtains permission to start human clinical trials and to ship an experimental drug across state lines (usually to clinical investigators) before a marketing application for the drug has been approved…

Jeg tenker at en midlertidig godkjenning i Storbritania ikke er langt unna. Trenger dere ytterligere informasjon så ta kontakt med Marlene. Hyggelig dame.

BRAVO… HVA MED EN MARKEDSOPPDATERING / BØRSMELDING ?

13 Likes

Jeg tror dette er så enkelt som at de starter med forberedelsene i god tid før de får godkjennelse, både hos Nordic Nanovector og Diatec. Jeg ser forøvrig at PAI må være utført for å få Breakthrough Therapy Designation siden det da kan forventes compassionate use osv.

3 Likes

Noen som kjenner denne?

Assessment of CD37 B-cell antigen and cell-of-origin significantly improves risk prediction in diffuse large B-cell lymphoma

http://www.bloodjournal.org/content/early/2016/10/24/blood-2016-05-715094

Noen som har formening om hvor mange roboter det er i sving nå for å turnere kursen?

Antar det er en del. Usikker på om jeg skal gi dem skylda for at aksjeappen fra Yahoo har frosset, så jeg ikke for fulgt med på Nano-kursen i dag… Åpner som normalt, men kursene på norske selskaper har stått stille siden kl 10. Noen andre med iOS-enheter som har samme problem?

Bruker Nordnet appen på iOS, ingen problemer.

OK, takk. :smirk:Får teste den istedet .

Funker greit, faceID/fingertrykk innlogging for RT

1 Like

Ny eksamen tilbakelagt, god følelse å ikke ha nistirret på kursutvikling. Henger dere med enda?

4 Likes

3 brukbare lytterposter i DNO blei ekspedert nå. Jeg vet hva jeg skal gjøre med cashen.

Du skal prøve å gripe kniven?:wink:

Ignorante meglernisser prøver å rævkjøre oss nanogutter.

2 Likes

Kniven? I går var det sannsynligvis samme person som stod bak det meste av handel av nano på darkpool til Cboe. Kjøpte en kasse til 10 million kr.

Hadde vært kult om kursen tok en grusom hevn og sluttet på 90.

2 Likes

Kommer an på horisont for investering, og hvordan det passer til diversifisering. Anbefaler ikke biotek for kort sikt. For et par års horisont, bare å peise på i NANO. Ønsker du oljesektor primært, med øyne til OPEC møte er det flere selskaper som har blitt straffet ufortjent hardt i siste tid

1 Like