Nå har jeg solgt alt av andre aksjer…Kun NANO !! ALL-IN…
Tipper du hiver deg ut mandags morgen om kursen dipper i åpningen;)
Nå har jeg vært med siden Høsten 2016 og har hatt opp til over -40% på mine Nanoaksjer. Nå er jeg break even endelig og alt sett under ett fra da jeg kjøpte mine første aksjer i nano, så kan jeg ikke være uten fremover.
Så svaret på det du skriver, er vel at det kommer jeg ikke til å gjøre… så det såå !!
Tenkte mer generelt, typisk at folk laster opp rett før en evnet, også ser vi en sell on news i etterkant.
Regner med Korsar gjør en god backtrade på mandag
Må ikke ta alle over en kam veit du …
Eller at de selger rett før event og løper etter på news day (dog sjeldent)
Langt fra det jeg mente, beklager hvis det så sånn ut
Poenget mitt er at hvis en person som har vært bruker her inne i 14 dager sier at denne har solgt/kjøpt, for så å spesifisere/reklamere for sitt Pcib-kjøp på en Nano-tråd, er kanskje ikke så interessant. Eller relevant for tråden.
Mulig jeg tar feil, kanskje mange er interessert i det, men lite relevant synes jeg da.
God helg uansett!
Ok. Har vært med en stund. Første nano egg kjøpt april 2016.
Slik chartet ser ut nå, så er det potent og uavklart. Rent teknisk heller jeg mot opp, men fundamentalt - etter å ha kjent aksjen i noen år, heller jeg mot ned. Derfor er også chartet uavklart (kanskje?).
Om man er inne nå, så tåler man en støyt, tenker nå jeg i allefall. Er mentalt forberedt på fall men også knall. Viktigste er at man har en plan, slik at man ikke reagerer emosjonelt. Emosjonelle avgjørelser fører ofte til anger.
Jeg sier dette for jeg tror alle er enige om at det siste vi trenger er en gjeng baissere som angrer på at de står utenfor om raketten fyres på mandag. Blitt litt lei av det i det siste. Har du solgt, good for you, hopp på om det går bra. Er du inne, lykke til, det går som oftest godt… til slutt!
Dette handler om å få ytterligere bekreftet de allerede sterke resultatene vi har, så “små utslag” vil være aldeles utmerket.
Sånne eventer det er morsomt med.
Trodde ikke det var så mye nerver blandt aksjonærer fremdeles .
Innholdet i abstractene kjenner vi jo.
Men vi kan få positive utslag på mDOR og effekt.
Og CLL vil kunne røske. Det druknet i meldingene sist.
Bravo følger opp med insidekjøp så snart ASH er over
Han er sikkert en holden mann ettrr forrige biotekeventyr, så det er sikkert muskler til å gjøre noe der.
Spennende blir det, snart er mandagen her, og da vil @Inkognito666 skrive til oss ‘Stocktalk ønsker at listene ikke deles før 24 timer har gått, dere må vente til tirsdag!’
Bare å glede seg! Søndag er vist Advent, tror det er en undervurdert trigger.
God helg!
JULERALLY!!!
mer beskrivende body
De store postene kommer som regel etter stengetid i London. Skal sjekke senere i kveld.
OK, takk for at du sjekker!
For ikke å glemme nyttårsrakettlista til Hermanrud😜