Den har jeg ikke fått med meg, får sjekke…
Edit: Nå i år?
Vet at han hadde den for et par år siden.
Vurderte i hele dag om jeg skulle sikre mer gevinst eller sitte gjennom helgen og håpe på bra resultater på ASH.
Valget falt til slutt på å bare sitte rolig.
Grunn: Bravo. Den mannen oste av selvtillit på Q3. Har ståltro på han og resten av ledelsen.
Nå er det bare å lene seg tilbake, folde hendene og håpe man gjorde et riktig valg.
Lykke til med ASH alle NANO-aksjonærer!
#Me2
Selskapet guider om data-readout for Dlbcl-studiet i 2H 2019. Er det nærliggende å tenke at dette vil si Ash2019? Og det er vel ikke helt bak mål å anta at man kan få noen drypp fra Archer-1 på denne konferansen også? Vet ikke hvor mange pasienter de kan klare å inkludere i dette studiet frem til august neste år som er ca cut-off dato. Noen tanker?
17:46:14 | 83,600 | 600 | BATF | ||
---|---|---|---|---|---|
17:40:40 | 84,275 | 23 505 | BATF | ||
17:40:28 | 84,350 | 24 720 |
Dagens etterhandel DP
Takk, @Kappa3278😉
Det var jo mer enn ei bøtte.
Begge holdes i tøylene av sikkerhetskomite som skal vurdere å eventuelt anbefale høyere doseringer. Tror du er spot-on angående ASH og DLBCL. Det blir meget spennende.
Archer-1… Ja det er et godt spørsmål. Håper de er i gang med å rekruttere til en dose som kan bli avgjørende på det tidspunktet. Men greit å smøre seg med tålmodighet. Siden Archer-1 kan hoppe over en del av hva DLBCL studiet måtte gå gjennom, så er det kanskje ikke rett å sammenligne de tidsmessig. 24. mai 2017 hadde DLBCL sin første pasient dosert, så 2 og et halvt år er det den vil ha brukt om den når å gjøre seg ferdig til ASH 2019.
Tror efficacy-tall for Archer-1 studiet må tidligst tenkes på som ASH 2020. Siden de ikke har gitt innsyn i DLBCL efficacy tall, forventer jeg ikke å se efficacy for Archer-1 heller. Det er ikke det samme som at det ikke kan dukke opp en poster om Archer-1 i 2019 på ASH, DLBCL er jo tross alt der i år.
#me3 #lenkegjengen
#Frontmasta også, han har forsket frem hvordan de som produserer Lilotomab jakter etter flere ansatte, og spør “Kunne du tenke deg være med på den første produksjonen av avansert biologisk kreftmedisin i Norge ?”
Lurer på at han har vært å gravd i gamle TI poster, synes vi hadde det som tema tidlig på høsten? Hyggelig lesning er det likevell!
Hehe, jeg tenkte at det var solgt et par bøtter til å kjøle champagnen i…
Edit: Men det blir muligens et innkjøp av Zacapa- rom i helga. Den trenger ingen kjøling😏
Hadde vært hyggelig med LBA på ASH 19 for Archer da, men… tviler… (isåfall er det nok bare tall for 10/40) Ash 20 er nok det klokeste å forholde seg til, ja…
Har tro på litt raskere pasientinklusjon her da – Kanskje det finnes noe passende sted å presentere sent H1 20 som de kan greie? Tenker ihvertfall at det kan være gull å ha en slags (positiv) konklusjon på plass ift 2.linje også før en evnt AA for 3.linje mtp friere til oppkjøp.
Takker også Kappa3278 for innsatsen.
Ellers synes jeg denne Dark Pool handelen utvikler seg interessant. Jevn og trutt ser vi overføringer av større poster. Antagelig ut av landet. Aktører med adgang til ukjente irrganger, støvsuger markedet i det stille. Hvem er behjelpelig? Min misstanke går i en bestemt retning. Det mest aktive m. huset erXTX som dagstøtt kjøper/selger i høyt tempo. Kan det være slik at de samler sammen og overføre? Jeg bare spør
La litt data som kan være av interesse i TA tråden
Tror NANO har lignende tanker, om ikke for oppkjøp, så for å smi mens jernet er varmt. Markedsføring av ene er markedsføring av begge, forsterkende effekt om det er for pasienter, leger, BP, eller hva det måtte være. Nå er H1 2020 avlesning for PARADIGME. Søknaden til Algeta var på over 1 million sider ble det nevnt på en radium podcast, så vil anta at søknaden sendes i H2. Og deretter er det 6 mnd behandling om de har PR, 10 måneder uten. Så du skal ikke se bort fra at Archer har tid til å bli ferdig med proof of concept studiet.
Mener å ha sett noe dokumentasjon på ca 4 mnd ved BTD?
6 og 10 måneder kan nok være maks estimat, og behandling kan nok gå raskere. Men BTD i seg selv skal ikke gi noen slik ekstra fordel med å kutte ned 2 måneder.
Fra Frontmasta på HO.
FDA Approves Rituximab Biosimilar for Treatment of Non-Hodgkin Lymphoma
Eg stussa litt over slutthandelen idag, der ein fekk kjøpar og selgar på 75k + aksjar utan å flytte kurs. Noken rutinerte sjeler som vil belyse en stakkars sjel?