Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Vet ikke, kan se at det sluttet med en kjøpspost på 83,5 som hadde 16385 aksjer, og en salgspost på 84.75 med akkurat like mange aksjer. Begge disse postene er større enn enkelthandlene i slutthandelen så vidt jeg vet. Så skal ikke se bort fra at det var noen som ønsket kursen i et bestemt område i dag. Vi er nær et motstandsnivå og det er rom for brudd opp, og det er et stykke ned om noen vil presse hardt den veien.

@Dunkel det går strykende! :joy:

Ca 48 000 stk gikk 17:40

@Spot-On

Når passer det best for deg ??

24 Likes

Med denne sier jeg riktig god helg til dere alle. :smiling_face_with_three_hearts:

“Londonmannens Villfarne Menn”

24 Likes

Noen som har sett værmeldinga???
Kjenner at jeg blir litt sjøsjuk…
Takk, @ge-ge! :champagne::duck::whale:

Edit: Herlig bilde, God helg til deg, også!:smiling_face_with_three_hearts:

Med så mye aksjer som han hadde, så ville nok 25 kr+ mer pr aksje hjulpet på, omtrent BNP til Sveits eller noe :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Warning: friday night humor alarm :grin::+1:

3 Likes

Får litt Noahs Ark følelse her :grinning: mitt skip er lasta med kjærnekara!

Edit: Dårlig med hokjønn

2 Likes

Det må være lov å ha litt løs snipp nå i helga :slight_smile: Kjenner at en er litt stressa for hva som blir presentert, men også på hvordan markedet vil oppføre seg etter ASH.

Jeg krysser fingre og tær for at vi går mot nye høyder … ALL-IN…….

Lykke til alle sammen !

5 Likes

Husk, det er når alle er redde at det er enkelt å skremme med store salgsordrer. Bevar fatningen og vær iskald i avgjørelsene på mandag.

8 Likes

Sol-is for alle !
Edit: Øver meg .

1 Like

Ingen damer som er dumme nok til en slik seilas! Knapt nok ei kone som veit at gubben er på båttur heller tenker jeg. Med alle sparepengene ombord! :grinning:

5 Likes

Cool as a cucumber her.
Selger som sagt ikke på disse nivåene, klarer man å holde seg til planen og ikke la følelser og frykt styre, så går det bedre.
Dessverre så rammes nok de fleste småsparere av de to… har følt på det selv i begynnelsen.
Er langt fra erfaren innen dette, men har selvkontroll og stahet nok til å unngå det. Tror jeg :rofl:

2 Likes

Gjør som meg: tok en -95%er i immupharma . Heldigvis kun en kupong, men man blir herda.

8 Likes

mDoR !!!

4 Likes

Ikke lett å komme gjennom PRIME-nåløyet til EMA:

During its September 2018 meeting, the CHMP reviewed 4 recommendations for eligibility to PRIME: 1 was granted and 3 were denied.

During its October 2018 meeting, the CHMP reviewed 6 recommendations for eligibility to PRIME: 6 were denied.

During its November 2018 meeting, the CHMP reviewed 7 recommendations for eligibility to PRIME: 7 were denied.

5 Likes

Tror de 19% (13/67) for onkologi er hva vi må ha i hodet for NANO. Således kanskje greit å se for seg avslag til idealisib, duvalisib og copanlisib, men Betalutin kommer med en noe sterkere søknad. Vanskelig er det uansett.

1 Like

Interessant info @Mml , da henger det desto høyere når Nano får innvilget Prime :grin::money_mouth_face:
Noe jeg føler meg sikker på at de får, med såpass gode data og lite bivirkninger i et stadie(3FL) som ikke har en standard behandling.
Og ikke minst, der konkurrenter har fått AA på dårligere resultater totalt sett! :+1:

2 Likes

Med tanke på at NANO har fått både FT (US) og PIM (UK) nå i 2018, så har jeg store forhåpninger om PRIME (EU) tidlig i 2019 (evt julegave 2018?).

Men samtidig så ser jeg at nåløyet er veeeeldig trangt. Så en evt PRIME-godkjennelse vil henge høyt over de to ovennevnte.

1 Like

Litt om årsakene til at søknader ikke godkjennes:

The main reasons were that either the product was too early in its
development (e.g. too early for proof of principle for SME or for proof of concept for non-SME) or that it was unclear whether the product could fall under the definition of a medicinal product and thus be within the remit of EMA.

• issues with robustness of presented data that
did not sufficiently support the assumption of a major therapeutic advantage (e.g. trial design issues, failed study, inconsistency of results, inappropriate claim of subgroup, lack of comparator, inadequate comparison to historical data);

Syns kanskje de legger lista høyere enn det som er sunt. Virker som PRIME kun er for medisiner som gjør kvantesprang.om EMA mene at man ikke har alternativer i 3L FL så er Betalutin et kvantesprang, men om man løfter blikket på Copanlisib og alle andre behandlingsformer som kommer, så har ikke Betalutin en “major therapeutic advantage” imo.

1 Like