Det er korrekt
Ja, det er riktig. Er nok jeg som tenker humalutin når jeg ser NNV003. Delvis feil, delvis rett?
Sikkert denne du har i tankene, vet ikke når disse datene ble sluppet, tror det var på EANM eller i sommer(stockholm).
Ja, det var på Eanm.
Magefølelsen sier at noen kommer til å legge penger på bordet for at Nano skal utvide pipelinen sin, innen kort tid, 3-6 måneder
Det hadde vært fint, den pb212-nnv003-studien ser veldig spennende ut.
Ja, ikke sant? Kan ikke skjønne at BP som har sansen for RIT ikke er villig til å grave litt i seddelboken for å få disse studiene opp å gå.
Men for alt vi vet kan det jo være samtaler på gang allerede…
Utelukkende min også. Den har skreket i andre sammenhenger i livet tidligere, som har stemt i etterkant.
Den skriker hver gang jeg tenker «selge litt», «trade litt» osv…
Så jeg velger å være tro mot magen min
Syntes det var en solid presentasjon av selskapet idag. Syntes flere her oppsummerer dataene meget godt. Hadde selvsagt håpet på bedring av mDor, men det håper jeg bedres etterhvert!
Nano er et solid case som fortsetter å vise konsistente data, med en særdeles enkel behandling. Syntes forskjellene Bravo belyste mtp behandlings regimene idag, mot konkurrenten ( husker ikke navn) var særdeles interessant og setter det i perspektiv.
Halvannet år til read- out av Paradigme, og så langt virker alt å være on track. Aksjen vil sikkert være volatil en stund fremover, og det er sikkert mange kortsiktige som skal ut, men det fundamentale er vell meget godt.
Nå er det en stund til nye data, så blir spennende å se hvordan utviklingen blir fremover. Håper på flere regulatoriske privilegier etterhvert, og kanskje noen oppdaterte analyser. Markedet nærmer seg ihvertfall med stormskritt, sett i klinisk sammenheng.
Copanlisib, PI3K hemmer, og den sterkeste av de som har fått AA. NANO slår de på alle punkter.
Enig. Ett godt eksempel at han dro frem Copanlisib. Betalutin = 1 gang til sykehuset Copanlisib med 1års behandling = 39 ganger til sykehuset. Hva velger du ?
Da får vi håpe på dårlige resultater i neste ASH-post, slik at kursen går opp i morgen
conf call ute nå for de som ikke var med på morgenen
og alt om de pasientene som økte i complete respons fra abstractet ble sendt inn til det ble presentert ser ut til å drukne i stoplossraidet over den ene pasienten som gikk ned i mdor. Mdor vil øke i følge Bravo.
Vet ikke disse analytikerne bedre, eller er det rent bevisst drittpakke?
Dette er høyst relevant:“Siste pasienter var dosert så sent som i mars 2018. Dermed blir mDor bekymring temmelig latterlig. De seneste pasientene trekker altså mDor ned. Det viser at å legge stor vekt på mDor rett og slett er svært villedende. DnB gjør altså en logisk tabbe.”
Er nok ikke de langsiktige som styrer kursen idag.
og kan være tilfeldig.!
De kursmål der er på aktien inkluderer de at Paradigme er startet op?