Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

På bakgrunn av kommentarene/refleksjonene forstod jeg at dette ikke var noe krise, men at det kunne være noe marginalt som gjorde utslag. Og det viste seg å være i tråd med hva Eduardo og Lisa formidlet i dag tidlig. Videre var dette en bekreftelse, for meg, på at forumet er til stor nytte for min egen læring.

1 Like

78 kr har vel utgjort et motstandsområdet for NANO. Nå bør det vel være støtte å hente der, og at det kan være grunn til å forvente at det er her vendingen skal komme.

Jeg undres på når NANO skal komme til å oppdatere mDoR. Det er ikke formålstjenelig å la en mDoR på 9 måneder henge helt til neste konferanse dersom den øker. Sjansene for en økning er som nevnt formidable, så jeg håper de for en gangs skyld kan oppdatere oss utenfor en konferanse.

2 Likes

Drar de til Lugano, får vi nok en oppdatering der. +6 måneder med avlesning til den ene på foreløpig 6 mnd, og de 2 med foreløpig 9 mnd som fremdeles har progresjon, samt joker om en av de med SD skulle gå over til PR. De har vel ikke kommet med oppdateringer på mDoR oftere enn 2 ganger i året tidligere?

Ser Merlin har denne overskriften!

Nano 20/100 med kjempeforbedring! 87,5% ORR for siste pasienter!

Er folk totalt forvirra i dag?

2 Likes

Hehe, det er en måte å se det på!

Et poeng som blir skyvd litt til siden er alderen på pasientene til NANO som ligger røffly 5 år høyere enn hopen.

4 Likes

Folk er folk, roboter er roboter …

Hadde jeg vært en tradingmann ville jeg sagt.

• De som skulle selge på news er snart ute
• Folk vil forstå dataene etterhvert
• CLL Abstractet kommer i kveld

Kraftig kursøknig i vente

12 Likes

Ser vi begynnelsen på sluttkampen om aksjene i Nano nå? Et nøye planlagt angrep på de svakeste hendene i dag.

3 Likes

El correcto! :ok_hand:

Der har du en tolkning av data av Amerikansk kaliber!

2 Likes

Ja, det der er barneskole nivå;)

PATFAT

RETAIL !

1 Like

32/70 er for sterke tall til at de blir oversett over litt tid.
2 nye CR er veldig bra.

Det som vil bli kjempebra er mDOR på pasienter med CR.
Der var det vel 5 stk som fortsatt jobber med å få tallet opp.
Her kan vi faktisk se virkning på over 2 år etterhvert.

Ser frem til presentasjonen av pb212 og humalutin, som kommer i natt.
Mht til kursutviklingen,… Solbriller eller lukke øynene. Men nå er jo den første timen over.
:sunglasses:

1 Like

Say what? Det var nytt for meg? Link?

1 Like

Ikke Humalutin.
Men NNV003 som er en bestanddel av Humalutin.
Påkoblet Alfaemitter.

Alfastråling har kortere rekkevidde og vil sannsynligvis være meget velegnet mot CLL.

3 Likes

Det er fra min post på gamle HO, når de dataene var ferske. Og det ser ut til at de stemmer, at det ikke var noen som gikk fra mindre enn 50% til mer enn 50% i det mulige intervallet. Det er rene 20/100 data også, så tja, vet ikke om det føltes som barneskolenivå der og da. Var voldsomt med press mot 20/100 på den tiden jeg skrev det, siden gamle data hadde vært 50% ORR og 25% CR før det fra 8 pasienter.
Tenker på det som en attest til at 20/100 kan være en mye sterkere kandidat på sikt enn 15/40, det var en indikert mulighet i dosimetri data. Nå er det nok litt MZL blant de, så hvordan armene slår ut indikasjonene imellom er jo en annen ting. =)
Det er ingen nye pasienter nå siden abstraktet, men 2 flere CR, det er markant, og en utvikling som det kan komme mere av enda.

Jeg vet hva Humalutin er.

Men trodde ikke det kom data fra Humalutin studiet nå på ASH, bare fra pb212NNV003.