Ja, kursen ligger fortsatt håpløst bak prisen på Algeta på sammenlignbart tidspunkt. Kursen kan gå 100% til før jeg før høydeskrekk.
Bildet har snudd drastisk fra i våres ja. Ser ut som markedet egentlig først har oppdaget det de siste 3-4 ukene. Noe som har vært bra for oss som sitter long =)
Samt har NANO siste 2 år hatt fallende trend mens OB har steget betydelig i samme periode.
Tror det er noe svakt sentiment pga TRVX som fikk avsluttet indikasjon, PCIB emisjon, utsettelser i fleng hos mange, også NANO, og at LC måtte gå og REK fadesen. Kjenner ikke sentimentet fra Algeta-tiden, men moment å huske på i sammenstilling. =)
Litt på siden, men dog relevant:
''Fundamentally, large drug developers are facing pressure from maturing markets and require opportunities to spark revenue growth. GlobalData believes that Merck, Pfizer, and Amgen are all plausible candidates to expand via M&A. All these large pharma companies have huge off-shore cash stores and are likely to make an acquisition to boost their mid-late stage pipeline.
Oberoi adds: “Companies that remain as likely targets generally include those with therapies that have recently gained approval or are likely to gain approval within high-impact disease areas. Generally, interest is strong in companies that focus in oncology, rare diseases, and gene-editing technologies, such as BioMarin, Clovis Oncology, Puma Biotech, and Bluebird Bio.’’
Merk spesielt denne kommentaren i forhold til Roche og Rituximab:
‘‘facing pressure from maturing markets’’.
Roche kommer til å taper opp mot 6,5 millarder dollar når 3-4 Rituximab kopier kommer på markedet nå fremover. De er i en desperat situasjon i forhold til å forsvare sin posisjon innenfor NHL segmentet.
Ned 10% i dag?
Kjente på angsten når jeg så 9 mnd mDoR første gang, men etter gårsdagens bearbeiding av hele posteren, og dagens høring på conference call, er det langsiktige caset basert på NANO’s egne tall er styrket. Så får konkurrenten REGN1979 komme med mere informasjon. NANO er differnsiert fra de og med sin snillere profil henvender seg delvis til et annet marked i indikasjonen, samt samme marked. Og meget skeptisk til deres safety-profil.
Vi starter dagen med åpning opp, og kjøres hardt ned. Holder en knapp på at vi kommer til å prøve oss på hardt opp enda før dagen er over, men caset er sterkt, og å sitte rolig i noe en har tro på føles veldig greit. Tror det blir en spennende børs-uke.
Under 80 nå. Hvor langt skal vi ned?
Til de som kjører heis er fornøyd med antall aksjer de får akkumulert? Vet ikke, men hvilepuls her, og kaffe nytes.
Hva forventet egentlig de som selger nå? Gir ingen mening. Tror dette snur igjen utover dagen.
Det er slik «gutta boys» tjener pengene sine.
Hver eneste gang nano har nyheter. Hver eneste gang.
De spiller på det, og det er tydeligvis mange som kjøper det, for så å klage etterpå…
Stop-loss fiske, sell on news, frykt over mDoR, frykt for REGN1979 er hovedårsaker til salg. Og med det sagt, tror det er sannsynelig vi skal teste 90 i dag. + tradere selvsagt som vil tjene på bevegelsene.
ser ut som om 90 kan bli tøft i dag
Tror de sinnsykt sterke dataene glemmes litt i hele mdor gjørmen. Arm 4 viser tross alt 69% ORR og 25% CR! dette er svinebra, og når denne dosen i tillegg er mildere enn 15/40 viser dette at selskapet gjorde et sjakktrekk med å forlenge studien for å teste ut denne dosen. Husk på at det er denne populasjonen selskapet sikter på. Eldre, skrøpelige pasienter som ikke er i form til å ta noe pi3k inhibitor, og i hvertfall ikke noe car-T! Husk også på at vi har 2 pasienter med CR som forløpig har 9mnd avlesing og fortsatt er i respons. i mitt hode er sannsynligheten høy for at disse også vil være i repsons ved 12mnd avlesing som skjer i januar/februar(?). Dette vil føre mdor opp til 12mnd igjen.
Det som skjer er at inst trading hus bruker likviditeten på nyheten til å selge ut posten sin som de sikkert kjøpte i begynnelsen av oppgangen rundt 50-56
Bra profitt har de og
Spiller ingen rolle for dem hva nyheten er
Forundrer meg ikke om den snur og ender i pluss i dag, kjøperne er der.
Takk til dere som deler informasjon sent om kvelden og tidlig om morgenen! Jeg ble også nervøs for mDoR ville muligens “gitt bort” aksjene mine om det ikke dere bidrar med gode refleksjoner. Man kan si jeg har tatt meg vann over hodet ved å investere i NANO (observerer at jeg ikke er den eneste), men ved å lytte til dere som har kunnskap kan man være med på denne spennende ferden. Nano har blitt en slags hobby for meg og det er utrolig spennende å følge med, tar mye tid å lese hver bidige forumpost, artikler, og lytte til podcaster/konferanser! Gooood stemning!
Ble også foruroliget når jeg kom til mDOR-tallene, og så kan man jo undres på hvor smart det var å lese alle kommentarer og bli beroliget. På kort sikt hadde vel det smarteste vært å panikkselge, men det ville jo vært ganske meningsløst på så sterke tall. Hadde forresten gjerne sett at DNB økte kursmålet fra 110 kr, men slik kursen er nå så er det jo uansett et stykke dit.
Hva svarte Bravo til spørmålet om når mdor skulle oppdateres? Fikk det ikke helt med meg…