Litt god makro i bånn foran morgendagen…
Kan bli fint, det😉
Det er ikke ofte jeg gleder meg til børsåpning, men i dag har jeg satt over kaffen, stekt et par wienerbrød og skal sitte hjemme i godstolen og bivåne børsåpning for å se om det er mulig å gjøre noen gode kjøp.
Som flere langsiktige i NANO har uttalt. Hvis man har langsiktig tro på aksje og selskapet så er det bare å kjøpe i dag. Går den ned er det en kjøpsmulighet med rabatt. Går den opp er det også vinst.
Jeg tenker det ligger an til å bli en deilig jul i år
Hoi, mener jeg kunne lytte til Confrens call forrige år. Men må man ringe inn denne gangen for å være med ??
Lim inn linken følg bruksanvisning. Velg Norge der det amerikanske flagget er og ditt norske tlf nr, svar med *1 når du blir tilbake ringt. Kun 8 min igjen.
Flott musikk da !! Takk for hjelpen …
Hold oss informert
EN pasient trakk ned snittet på mDOR!
Og det er ikke final før om 5 år. Altså mdor. De kommer til å følge pasientene inntil 5 år fra behandling.
Meget ryddig og betryggende konferanse:
- Som nevnt over så var det EN pasient som trakk ned snittet. De understreket tydelig at mDOR er en pågående analyse som IKKE er ferdig enda. De har også sett bedring av pasienter som var partial responders hvor bl.a. en ble omgjort til complete responder. Eduardo var også opptatt av sliden med complete responders hvor man fortsatt så progresjon av DOR hos en stor andel av CR-pasientene. Han viser til slide 11 og 12 på presentasjonen som inneholder god data ift. til dette.
- Safety profile er fortsatt bra. Ingen relaterte dødsfall. Det understrekes at det er en eldre befolkning, noe som gjør disse resultatene desto viktigere/imponerende.
Eduardo ga vel også Copanlisib en liten “klask på labben” i forhold til hvor stor forskjell det var fra behandling med Betalutin vs Copanlisib…
Median er den midterste pasienten, hvor den ligger vil være endelig innen 1 år for dette studiet. Men DoR blir ikke endelig før alle har fått tilbakefall, eller nådd 5 år med respons.
Høres ut som en bra conference call av bravo, gleder meg til å høre
Meget betryggende å lytte til Lisa og Bravo. Jeg synes alt i alt dette ser veldig lovende ut.
Kanskje kommer det noen kjøp fra ledelsen i løpet av dagen?
Må virkelig si vi har fått en “perfect storm” (i positiv betydning) i høst med positive resultater på løpende bånd. Sterk trend oppover og i dag er makrobildet i tillegg sterkt hvor det spås rally på OB fra start.
Vet ikke om de har lov å handle enda?
Det er jo en posterpresentasjon til, i natt.
Kommer selvsagt ikke innside-kjøp før alle posterne er lagt frem.
Dagen i dag blir en øvelse i å filtrere bort en god mengde støy fra folk som har divergerende agendaer i forhold til hvor NANO skal kursmessig nå i det kortet bildet. Vær iskald, ikke la deg lure.
Du må nesten ta med fra slutten av mai og hele juni + H2. ^^ FTD, Bravo, regulatorisk godkjenning for Archer kom som en overraskelse, haugevis av ansettelser, godkjenning og FPD til Paradigme, alle disse kom veldig tett på slutten av våren. Noen vil kanskje argumentere med fra LC måtte gå, fordi LC måtte gå og henvise til kurs-utviklingen på volumet som ble representert da. Er enda glad i LC jeg, så hiver meg ikke på den bølgen. Har vært hyggelig nyhetsmessig å være NANO-aksjonær i mange måneder! Kursen har gitt god anledning å reagere tilogmed, og mistenker der er mye oppside å gå på.