Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Ifølge siste børsliste har de største aksjonærene akkumulert og de små har solgt unna. Hvordan tenker de som har akkumulert den senere tiden nå? Fornøyde med at de får akkumulere videre på enda lavere kurser, eller blir de etter hvert for sterkt fristet til å la være å begynne å kjøpe. Foregår nok en formidabel tautrekking her.

Tror man må ha beskjedne mål for dagen, men ville ihvertfall vært viktig å avslutte dagen over støtten (nå motstand) på 78.

1 Like

Tror enda vi skal opp å stange i 90. :wink: Men bekymrer meg ikke, det får gå som det går.

1 Like

Ser at BGBIO også kom med data i dag. Ledelsen der er like positive i sine uttalelser som Nano, likevel stuper kursen

Stor sannsynlighet for at Lymrit-37-01 lander på 12mnd mdor for PR + CR og 24mnd mdor for CR. Dette begrunnes med at det er 2 pasienter med CR som har respons på 9mnd avlesing. disse vil med høy sannsynlighet ha respons ved 12mnd avlesing = mdor øker til 12mnd. Vi har også 2 pasienter med CR som har respons etter 18mnd avlesing. disse kan fortsatt være i respons etter 24mnd avlesing = mdor øker til 24mnd.

4 Likes

hadde vært fint med et innside-kjøp :smiley:

Ikke smart før den siste presentasjonen på ash er ute

Tror ikke dette har noe med mDOR å gjøre i det hele tatt. De fleste oppegående forstår jo at dette tallet vil øke og at fallet til 9 mnd. skyldes 1 pasient. Hallo liksom. Dette er en ren sell on news som vi alltid ser på børsen, kombinert med en del lykkejegere som tar et lite tap på tradene sine.

3 Likes

Har fått en del negativitet knyttet til meg og noen personangrep fordi jeg sa kort;

1. Dataene var ikke som speilet fra flere eller hva jeg selv så for meg da jeg kjøpte.
  2. Emisjon er uungåelig med mine regnestykker frem til H1 2020.

Siden mange ikke trodde eller ville høre på meg, så hør heller på DNB: (lei av at alle hausser vilt uten å være kritiske. TI skal jo være seriøst?..

“DNB Markets skriver ifølge TDN Direkt at nedgangen i den samlede responsdurasjonen fra sammendraget som tidligere har blitt publisert er «noe bekymringsverdig, ettersom median-responsdurasjonen har falt over tid i selskapets rapportering».”

4 Likes

Dere som følgte med på conference call’n; sa de noe ang. oppdatering av mDOR fremover?

Bravo bemerket at mDOR ikke kunne falle mer.

4 Likes

De sa de oppdaterer ved neste “oppdatering” og at 1 pasient har tuklet med mDOR.

Håper de får inn en partner nå, kickstarter MZL studiet, CLL studier, og Humaluitin mot 1L FL og DLBCL, så tosifret aksjekurs historie.

4 Likes

Absolutt ikke et usannsynlig scenario fremover nå, spenningen er til å ta og føle på syns jeg iaf.

1 Like

Jeg er rolig som en østers i fjæra. Denne volatiliten er i motsetning til hva diverse analytikere mener, ikke pga. markedets generelle oppfattelse av en midlertidig nedgang i mDOR, men kyndige/kyniske tradere som utnytter ukunnskapen til den gjennomsnittlige aksjeeier. Tommelregel i biotek: Dersom en nyhet kan tolkes negativt, vil det få utslag i kurs.

Selvom nyhetene er netto positive, er det mye lettere å spille på den negative biten. Når det skal sies, så tror jeg dette blir et kortvarig fall. Forundrer meg ikke om vi ender i pluss før dagen er omme.

Dumt å kjøpe inngangsbillett til tivoli hvis du ikke tåler at det svinger litt.

10 Likes

MZL er jo en gyllen mulighet, bare se på konkurransen!

The approval is based on results from the multicentre, open-label single arm, phase II PCYC-1121 trial assessing the safety and efficacy of ibrutinib in 63 patients with MZL who received at least one prior therapy, including all 3 subtypes: mucosa-associated lymphoid tissue (MALT; n=32), nodal MZL (NMZL; n=17), and splenic MZL (SMZL; n=14).

The responses were assessed by an Independent Review Committee using criteria adopted from the International Working Group criteria for malignant lymphoma and demonstrated a 46% ORR (95% CI: 33.4-59.1), with 3.2% of patients achieving complete responses (CR) and 42.9% achieving partial responses (PR). Efficacy was observed across all three MZL subtypes (ORR of 46.9%, 41.2%, and 50.0% for MALT, nodal, and splenic subtypes, respectively). The median duration of response (DOR) was not reached (range, 16.7-NR), with median follow-up of 19.4 months. The median time to initial response was 4.5 months (range, 2.3-16.4). These data were presented at the 58th Annual American Society of Hematology (ASH) Meeting in December 2016.

https://www.esmo.org/Oncology-News/Ibrutinib-First-FDA-Approved-Therapy-for-Marginal-Zone-Lymphoma

http://www.bloodjournal.org/content/early/2017/02/06/blood-2016-10-747345?sso-checked=true

Nano sine gulldata på MZL:

image

Helt sykt hvis de ikke sparker i gang MZL studiet ASAP.

5 Likes

Er du helt på jordet!?
Følg med på det mest elemetære!

Ja helt klart!

Hva skjedde sist gang den falt så mye, for 13 dager siden?

Ja, nettopp…

4 Likes

Tipper vi ser 69 i dag