Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Det er en vesentlig forskjell på grunnen til de to fallene da.

Nytt troll? Vennligst returner til HO

3 Likes

noen som har noe forventninger til nattens presentasjon da?

Tirsdag: 03:00 - 05:00
Targeted Alpha Therapy with 212Pb-NNV003 for the Treatment of CD37 Positive B-Cell Chronic Lymphocytic Leukemia (CLL) and Non-Hodgkin Lymphoma (NHL)

1 Like

Nei. Vi vet jo det meste allerede:

https://ash.confex.com/ash/2018/webprogram/Paper110297.html

Results

212Pb-NNV003 displays a favorable toxicity profile in tumor-free mice single intravenous dose injections up to 15 µCi showing 100 % survival 4 weeks post-injection. No acute hematological toxicity was observed and animals who received 5, 10 or 15 μCi doses of 212Pb-NNV003 presented only a slight initial reduction in their platelets (PLT) counts which was fully recovered by 20 days after injection.

A single intravenous dose of 10, 15 or 20 µCi of 212Pb-NNV003 lead to 70 %, 90 % and 100 % of mice injected with MEC-2 cells being tumor free 20 weeks post cell injection (Figure 1). Control animals that received saline, cold antibody or 212Pb-cetuximab presented a median survival of 4.9, 5.4 and 9.3 weeks, respectively.

A single intravenous dose of 2.5, 5 and 7.5 µCi 212Pb-NNV003 lead to over 80% tumor-free mice injected with Daudi cells 15 weeks post cell injection (Figure 2). Control animals that received saline, cold antibody or 212Pb-cetuximab presented a median survival of 7, 7.8 and 7.7 weeks, respectively.

Både ja og nei.

Jeg tror det blir en veldig flott poster, men før den kjempetriggeren kommer at Orano tar det til klinikken har det ikke mye å si,

Du blir nok bannet snart, HO pakk er ikke tillatt her på TI

Helt enig, hvis ikke pluss i dag så går den nok opp i kommende uker (kan ikke skjønne annet)

Ulltrakorttidstrenden er i det minste positiv. Høyere topper og høyere bunner. Håpe vi lander på 78 heller enn 68 kl 16.25. Veien dit er ihvertfall kortere i øyeblikket.

@pdx jeg tror vi har en HOTroll invasjon på gang

5 Likes

Tja, vi har fått tydelig fremvist at det er mange som har fallt fra i området 9 måneder og før. Noe vi ikke var klar over. Fremtidsutsiktene for mDoR ser ikke lysere ut enn de har gjort, tvert i mot. Men at det er sannsynelig den stiger, ja. At det er høy sannsynelighet for økning forbi 13,3 måneder? Kanskje. Er det større sannsynelighet enn det var før gitt våre da kjente data? Nei.

Totalt sett anser jeg dataene som en større sikkerhet for mDoR, bedret efficacy er meget bra og over forventning, og er samlet positiv til sentimentet. Men at mange aktører ikke tolker mDoR endringen lik meg vil jeg anta sannsynelig, og andre fortolkninger blir mer negative enn mine fort.
Vi har også fått innsyn i at mDoR for FL i fase 1/2 studiet ikke blir bedre enn 12 måneder i beste fall. Synes ikke det burde bagatelliseres bare fordi noen baissere forsøker å skremme folk.

Det blir medisin, fremtiden ser lys ut for Betalutin, og NANO er underpriset er mitt ståsted, det betyr ikke at mDoR endringa var en bagatell.

*Jeg tror også på test av 90 i dag, fremdeles. =P

5 Likes

Seriøst?

Sender deg en flaske Glenfidich 12 year hvis den går inn! :stuck_out_tongue:

2 Likes

I motsettning til andre tror jeg ikke «markedet» har tatt innover seg CLL.
Jeg har det knapt selv, og regner meg som langt over gjennomsnittet aktiv.

Tror det blir en hyggelig overrraskelse på lik linje med Abstractet til Kombo B/R i 2016 (Som nå heter ARCher-01).

Her er litt lesestoff for dem som vil «dykke litt».

Markedet er i hvert fall helt enormt stort. Og en Monoterapi uten Chemo blir som en revolusjon på denne pasientgruppen (se alder på pasientene!)

https://www.onkopedia-guidelines.info/en/onkopedia/guidelines/chronic-lymphocytic-leukemia-cll/@@view/html/index.html

3 Likes

Det er ikke teknisk belaget, men ser ingen grunn til å utelukke muligheten. Sum av sumarum tilsier større sikkerhet omkring helheten av Betalutin, noe som er et styrket NANO, og gir årsak til oppgang. Om noen større aktører gjør bevegelser kommer mange på fort. Sannsyneligheten for så stor oppsving nå er nok liten pga %-ene det utgjør, men har sett rare ting skje på børs før.

Burde tolkes som et pluss i seg selv at større datagrunnlag gir høyere signifikans for resultatene enn tidligere. Det er tross alt signifikans det handler om og som gjør Paradigmestudiet nødvendig.

1 Like

Ja, kursen burde egentlig gått opp, men på OB er det annerledes. Gode nyheter straffes med nedgang.

Det er samme antall som fra abstraktet da som har vært kjent en måned, men ja. Det fundamentale i NANO har beveget seg mye de siste 12 månedene, kursen ikke helt det samme.
Det som kom på ASH nå er hva relevante aktører vil forholde seg til fremover for avgjørelse. Regulatoriske myndigheter for designasjoner, potensielle partnere osv. Effektdata er overbevisende, behandlingen enkel og sikker sammenlignet med konkurrenter. DoR kan ikke bli dårligere enn Copanlisib, og kan (sannsynelig blir) bedre.

1 Like

Hugoil er bannet permanent grunnet gjentatte brudd på forumreglene.

27 Likes

Bør være rom for en skånsom behandling som ikke involverer cellegift ja!

Chronic lymphocytic leukemia (CLL) is the most common leukemic disease in Central Europe. CLL is clinically and biologically heterogeneous. The median age of onset is between 70 and 75 years, but with a large age span. The disease is preceded by monoclonal B lymphocytosis (MBL).

Antineoplastic treatment is initiated only in symptomatic patients. The choice of first-line therapy depends on the general condition of the patient and any relevant comorbidities. The combination of chemotherapy with monoclonal anti-CD20 antibodies has improved the prognosis of CLL patients. Kinase inhibitors are a new class of effective drugs which interfere with signal transduction via the B-cell receptor.

@studenten86 Du må forklare meg en ting her.
Vi har en DOR for pasienter med CR på 20,7mnd. Hvorfor er dette mindre verdt enn mDOR for de som får tilbakefall? Med økende CR i tillegg.
Jeg finner ikke dette logisk i det hele tatt.

edit. DOR over 20 mnd

2 Likes

Helt rett hva du skriver. Men fokus skal åpenbart ikke settes på riktige sammenhenger. Kursen skal manipuleres ned.