Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Jeg er enig. Selskapet sier egentlig; “ca 1 av 3 oppnår CR med Betalutin. om du er en av de vil du være fri for kreft i nesten 2 år”

og markedet bare; “Ok, tnx! men vi sender aksjen ned 10%”

#dagensHjertesukk.

14 Likes

Dette kommer garantert til å bli tatt hensyn til når det kommer til prising av Betalutin - vær du sikker! De som selger av frykt i dag blir lurt, enkelt og greit.

0,2 mnd økning på median for en tredjedel av responsen, de med CR, 1% økning.
Median for alle med respons falt fra 13,3 til 9 mnd, 32% nedgang.
At det var så nære å kunne falle så mye var vi ikke klar over.

Det var 14/37 negative eventer til og med 9 mnd fra ASH i fjor.
Det er nå 19/45. Forventet endring gitt kjente data ville være 3 dersom de ville være lik snitt fra forrige avlesning. 8 nye pasienter med respons multiplisert med det kjente forholdet 14/37.
66% flere frafall enn vi kunne beregneville være sannsynelig.

En slik endring vil kunne påvirke negativt over beregning for hva prisen på produktet vil bli i større grad enn endringa på CR som du ser. Det sagt, endringa på CR kan bedres, og mDoR kan bedres.

Du kan vri på flisa og si at det var bare 2 pasienter som skapte forskjellen i mDoR. Strengt talt bare 1 av de to som endret slik at den fallt til 9 mnd. Mange perspektiver her.

1 Like

Kan tenkes det er noe i spekulasjonene som var på HO for et års tid siden om at 20/100 ikke fanger opp løse/små kreftceller like godt (pga den høye predoseringen) og at det derfor gir høyere sjanse for tidlig tilbakefall?

1 Like

3 Likes

Vi er vel tross alt enige om at NANO er sterkt underpriset. Om resultatene skulle kunne tolkes slik at den nå er mindre underpriset så er aksjen like fullt underpriset. Med redusert usikkerhet rundt resultatene så faller også noe av grunnlaget for rabatten bort.

Når kommer NANO med neste oppdatering på mDOR? Vil ikke denne readout’en da bare være gammel historie…

Uansett er det vel resultatene i PARADIGME som vil ha noe å si?

Jeg er spent i dag på å se hvor mange aksjer som lempes over gjennom Dark Poolen. M.husene har kjørt hardt på i hele dag.

Håper Nano slutter å oppdatere markedet. Så lei av disse kursfallene. Liker ikke berg og dalbaner.

Det var vel egentlig det vår gamle venn Costa prøvde seg på… så hvordan det gikk

Vi har ikke fått spesifisert nok fra dosene til å kunne estimere mye enda. Det kan være en mulig årsak, men er det ikke Rit behandlinga som skjer før som skal fange opp løse kreftceller? Den har 3 ganger halveringstiden å gjøre jobben før Betalutin og da lilotomabet som eventuelt skulle kunne forhindre. Mulig det skal på et stort utvalg kunne spores nyanser, men i små utvalg som NANO her per nå blir det veldig usikkert og spekulativt mistenker jeg å peke på det som årsak. Tror i grunn dose-avgjørelsen vil komme på bakgrunn av hele PARADIGME data-settet, som fremdeles ikke kan fastslå om det er årsak om det skulle være det, men kan si denne dosen er bedre enn den andre pga dokumentert effekt/dor osv.

Dersom de løse/små kreftcellene ikke uttrykker cd20 blir det vel vanskelig for R å fange det opp… (Men jeg tenker bare høyt nå…)

1 Like

Merlin redegjør i dag for hvordan resultatene for 20/100 viser seg nå usedvanlig mye bedre, og videre en ORR på 87,5% tilsier full suksess for 20/100. Hvorfor kan ikke ledelsen i Nano fortelle oss dette i klartekst. Vi trenger ikke mer ullent tåkeprat.

Og hvorfor tommelen ned for den?

Stein Ove Haugen på Hegnar TV kommenterer NANO:

“Der kom det en liten oppdatering i helga. Dette er jo et sånn forskningsselskap innenfor kreftmedisin, og de kom med en oppdatering på en studie som dem har, som, jeg tror den bare omfatter 5 pasienter jeg. Men ihvertfall så er effektvarigheten på disse pasientene er litt ned. Nå er det bare 1 av de 5 som har … og det bringer medianeffekten ned fra 13,3 måneder til 9 måneder.”

Jeg blir matt…

5 Likes

Ryddig tolkning det :joy:

2 Likes

Ordtaket Det er bedre å tie stille og bli mistenkt for å være en idiot, enn å åpne munnen og utelate enhver tvil. Står seg godt fremdeles :joy::joy::joy:

19 Likes

Finnes det en lov for utilsiktet markedsmanipulasjon?:face_vomiting:

Dette er et av få tilfeller jeg er for deplattforming.

Styrker vel bare troen på at Haugen er der han er pga Gjelsten…

Sa SOH virkelig det på Hegnar-Tv?
I så fall er det tankevekkende.
Det er jo ikke sant. Er vel i beste fall dårlig journalistikk…

Vel, ikke greit å se papirgevinten flagre bort som en papirlapp i vinden. Men det er vel derfor det kalles papirgevinst.

Hørte på conference call’n. Synes den var bra.