Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Rart…

Haha. Jeg og du invivo blir ALDRI enige om noe som helst. Men setter pris på ditt vesen!

Det er gjensidig! :smiling_face_with_three_hearts:

Livet har lært meg at jeg lærer mest av de jeg er mest uenig med!:wink:

1 Like

De samme algoene herjer. Måtte bare legge lista litt høyere for å få vridd ut noen flere aksjer.

Blir det koseligere her nå, så må jeg frem med lommetørkledet!

1 Like

:joy::joy:

Trenger litt love and caring her også;)

Ser den! :grinning:

Herlig. Vi fikk satt en bunn :smiley: heia 80 tallet!

Det er vel koselig så lenge Nano er i grønt :joy:

Nærmer seg sakte og sikkert 80. Blir vel en close over 80 i dag?

FAAAAN! Nå er euforien tilbake, blir kokos av denne berg og dalbanen

image

Bli så godt den dagen Nano er historie, da blir det 3 måneder ferie i sør-amerika! Etterfulgt av 6 måneders aksjepause.

3 Likes

Som fjøseier ser jeg meg nødt til å ta en streng telefon til hengsleprodusenten.

Hva skjedde med mDor ?? Var det ikke så viktig lenger ??!! :joy::rofl:

For å sitere arne kolstad: norske investorer kan ikke å regne.

5 Likes

Ett minutts stillhet for de som solgte på 73-tallet! :disappointed_relieved:

2 Likes

Glein, Den misunnelsen til Trønderan er sterkere enn kjønnsdriften din! Men mitt gode tips te dæ og andre er å satse på samarbeidet PCIB/Ultimovacs.
Skriver et spørsmål til Einarsson i den sammenheng nå.

1 Like

Nå nevnte jeg jo ikke denne gangen at jeg kjøpte NANO til 12 kr, men du har rett i at jeg har nevnt det før.
En romsdaling elsker ikke akkurat å bli kalt møring, men det er jo en vanlig misforståelse at vi er møringer ettersom fylket heter Møre og Romsdal. Og Molde er da også Romsdals hovedstad, og ingen Møre-by. Apropos Ultimovacs så kommer jeg i likhet med min barndomsbekjente Bjørn Rune Gjelsten fra Vestnes. Ønsket ham inn i mitt unoterte selskap, men han takket for øvrig pent nei, selv om det hørtes svært spennende ut. De er veldig fokuserte på hva de skal drive med, og Ultimovacs er som kjent innenfor denne sfæren. Er jo selv inne i PCIB, og et samarbeid med Ultimovacs hadde sikkert ikke vært så dumt.
Unner deg feiringen med Rosenborg. Høstens fasit har vist at neste år er det sannsynligvis Moldes tur til å ta føringen igjen så da kan det blir mindre feiring. MFK er som kjent også innenfor Gjelstens sfære, så kanskje han får juble for andre ting enn Ultimovacs.

2 Likes

mDOR har aldri vært spesielt viktig, men siden det var det svake ledd så var det jo gitt hvor fokuset ville komme.

3 Likes

Snipp - noen ble krenket.

1 Like

Ble veldig mye utenom Nano her, ta det i vanlig småprat vel? :slight_smile:
PS: trøndere er kjempefolk! :slight_smile:

3 Likes