Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Alt kan skje. Forhåpentligvis kommer de med opprettholdelse av guiding og alle kan puste lettet ut og se fremover til ASH og alt som måtte komme :smiley:

3 Likes

Forventer i grunn at USA ikke er startet enda, tenker graverne ville oppdaget noe om de var i gang. Men føler det likevel best å sitte fullstendig i ro i båten.

1 Like

Tanker/forventninger til imorgen? Skal vi være happy med alt on track, 30-35 sites åpen og under 100mill i røde tall?

Er skuffet om de havner over 100 mill i minus, vil gjerne se at det ligger på -90 mill NOK eller bedre. Det gir omkring 68 mill USD på bok med dagens kurs. Og så vil jeg ha minst 75% av expenses innenfor R&D. :wink: Viktig at pengene brukes der de gror best.

Ellers håper jeg Bravo kan levere et overbevisende budskap á la Renoldi på CMD 2017!

1 Like

Jeg mener det er viktigere at de har gode nyheter å melde, enn om de har brukt 80 eller 100 mill.
Også hvordan ny CEO eventuelt presenterer seg, og forhåpentligvis at de kommer med litt detaljer om framgang på pasientrekruttering, Archer-1, om USA osv.

2 Likes

En burn på 80 eller 100 millioner kan faktisk være avgjørende for om de når read-out uten å hente penger eller ikke. Meget viktig å følge med på imo.

Setter min lit til at Bravo viser seg fra godsida og at site-antallet har økt en del.

3 Likes

Enig.
Det viktigste med tallene er hva “overforbruk” er brukt til.

Synes det virker som om at de ikke har vært gode på å være klare med sites ettersom godkjennelsene for studiestartene har kommet. Håper de har lagt litt ressurser bak å komme seg frempå med tanke på å få opp rekrutteringstakten (les: åpne sites/land)
Derfor håper jeg på høyt forbruk om det gjenspeiler seg i mange sites, bl.a i USA. Der er det for øvrig ikke antall sites så viktig som symboleffekten av at de er tilstede og synlig i det som vil være det viktigste landet kommersielt.

Er også veldig veldig spent på om vi kan rope “Bravo Bravo!!” i morgen. Er på papiret en ok CEO, men det er spennende om han klarer å engasjere salen uten å måtte ta “en hvit en” som Costa ofte gjorde.

Har ett bittelite håp om at han (Bravo) har sett viktigheten av Humalutin som fremtidig potensiale, både som produkt og som verdiskapning for selskapet, og at han setter på på-knappen igjen der.

1 Like

Joda, klart 20 mill ekstra i kvartalet har jo mye å si, men som det nevnes så betyr vel et økt forbruk mer aktivitet, som igjen betyr mer framskritt skulle man tro.
Så fremt forbruket er hovedsakelig på utvikling.

5 Likes

Stemmer i dette. Bravo må fortelle om hans visjon. :rocket:

Mitt utregningsverktøy viser at ved 40 sites nå, 53 sites på Q3 og 63 sites på Q4 den 28.2.2019 så har de readout på 130 pasienter den 11.04.2020.

Jeg brukt 0.15 pasienter per måned per site, noe som er konservativ rekrutteringstakt innen onkologi.

Det er regnet ut i fra 13 sites den 04.04 og 23 sites på Q1.

7 Likes

Hvor har du rekrutteringsraten fra?

1 Like

Jeg gikk lavere enn det jeg greide å lese meg til på denne siden. :blush:

3 Likes

Antar at når du mener readout så har du estimert 3mnd fra siste pasient og til readout?

Det er en liten jobb, men har vi ikke nå nok informasjon tilgjengelig til å gå tilbake på 37-01 og se på rekrutteringstakten fra den?

6mnd faktisk.

@anon21766851 jo, det skal vi vel tilnærmet ha. Mener jeg postet noe om det for en tid tilbake, skal se om jeg finner det.

2 Likes

Har ikke brydd meg med å finne ut hvor lenge fase 2 varte. Men jeg overdriver sikkert ikke ved å tippe over 24 måneder.

Da har vi 0.136 per mnd per site.

1 Like

DNB estimerte i april med at rekrutteringen burde kunne gjøres i løpet av 15 måneder. Litt senere oppstart som gir data readout 1H 2020 er ikke her hensyntatt i analysen, men her tok de utgangspunkt i bare 30-40 sites som virker være under halvparten av de 80-85 som NANO guidet på Q1-presentasjonen:

Noen som har oppdatert info fra DNB eller andre analytikere?

2 Likes

Bra du hentet fram denne!

Den hadde jeg ikke lest før, men selskapet har jo også klart og tydelig sagt at rekrutteringstakten som DnB legger opp til her er i overkant optimistisk. Det er vel blitt enda trangere om pasientene siden DnB la ut denne.

Nesten så vi skulle laget en poll på hva vi tror Hegnar sin overskrift blir imorra. Jeg gjetter det blir noe omkring: “NANO taper mer penger” og henviser til en økning i Q2 sammenliknet med '17.

1 Like

Hegnar intervjuer Bravo: bøtt bøtt mr. Bravo, ar ju enda ikke tjening anny månny??

Regner med en hysterisk Q&A med Mr Bravo.

“venn vill ju bai mår sjeres?”

“did ju knåo Luigi costa? vill ju bi lætin laik him?”