Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Kræjsy Nosk…:wink:

Hva skjer med Hegnar? En positivt ladet header!

7 Likes

E24 derimot…

1 Like

Trekker frem denne fra igår da den enda er særs relevant. 41 sites åpen pr nå, og med US sites åpen fra slutten av neste mnd vil det å nå 53 sites innen q3 absolutt være innenfor rekkevidde.

7 Likes

Bravo skal snakke, det blir kult

Da er det bare å sitte å vente på at diverse fond vekter seg opp utover høsten og spesielt etter ASH :slight_smile:

Mr. Bravo forklarte ganske så tydelig hvorfor han tok denne jobben som sjef i Nano. Får vi kanskje i dag svar på hvor stor tro han har på selskapet og kjøper noen Nano aksjer i dag ??

For de som husker Q2 2016 så var det mye til felles med dagens foreløpige utvikling. Etter en solid presentasjon falt kursen flere kroner, før et innsidekjøp på 3000 aksjer av mannen til Tone snudde det hele dagen etter. Deretter var det fyr i raketten. Vi får se i morgen.

2 Likes

Ser ikke ut som om markedet likte det de fikk presentert nok.
Sender aksjen ned et par %, riktignok på veldig lavt volum.
Selv sitter jeg i stille i aksjen

Gi det tid =)

10 uker til neste major og garanterte trigger. Jeg tror ikke det er mye igjen å hente på nedsida innen den tid.

Ny CEO, Fast track og OM Holding er fine greier for å redusere volatilitet.

5 Likes

Denne får ikke nok oppmerksomhet:
image

6 Likes

Det ser ut som enten har de tatt kontakt med Bravo, ellers så har Bravo tatt kontakt med de i forkant av presentasjonen. =)

  • Det skjer mye positivt for vår fremste kreftmedisinkandidat Betalutin. De første pasientene i PARADIGME-studien har fått sin første behandling med Betalutin, og vi har dessuten fått plass i «ekspresskøen» for å få godkjent Betalutin hos amerikanske myndigheter, sier Eduardo Bravo, administrerende direktør i Nordic Nanovector.
  • Betalutin er en spennende produktkandidat for behandling av lymfekreftdiagnosen non-Hodgkin’s lymfom (NHL). Nordic Nanovector er godt posisjonert for å sikre vellykket gjennomføring av sine kliniske studier. Jeg er glad for å få komme inn i selskapet i denne spennende fasen og ser frem til å jobbe sammen med styret og ledelsen. Vår viktigste oppgave blir å realisere Betalutins potensial og tilføre et nytt behandlingsalternativ til NHL -pasienter, sier Bravo.

Markedsføring av selskapet av den nye CEO-en.
Minnet meg på en Paradigme-oppdatering fra april:

1 Like

Jeg står fremdeles for det jeg har sagt tidligere i uka; Myna AS står for nedsalget i en periode med svært lite kjøpsvolum.

Heldigvis har vi State Street som sakte kjøper opp, samt OM Holding som kanskje flagger 5% denne eller neste uka.

Blir spennende å se når/om det kommer aksjonærlister på forumet på mandag. :slight_smile:

Har de samme tankene, irriterende!

Så igjennom presentasjonen en gang til. Steike Eduardoen er good stuff :smiley:

3 Likes

Veldig enig, de fremstår som et selskap med en helt annen selvsikkerhet med en slik type på topp.

Presentasjonen var også mye mer vinklet mot shareholdervalue, og pipe.
R&D nye typer ADC, NHL etc.

Og, ikke minst, et fortsatt stålfokus på go-to-market på egenhånd.
Holde på egeneiet produkt. ingen partneravtale i sikte.

Noen som forresten har peiling på hvor stor andel av 3L FL som er refraktær mot CD20? Lurer på om @studenten86 har hatt noen tall på det? Er vel denne populasjonen vi må regne på når man regner potensialet på antall pasienter til Betalutin.

~40% er hva som er benyttet.
3FL var 10.000 i 2014, FL er beregnet å øke med 50% til 2024.
CAR-T har potensial til å spise opp noe av denne økningen, samme har ARCHER-1.
Men 40% av 15000 = 6000 som er markedet Betalutin siktes mot i 3FL per 2024.
Det sagt vil det nok være rom for bruk utenfor refraktær rituximab behandling, men burde eventuelt kalkuleres som bonus.
markedspenetrering her på 1000 til 5000 er vel greit å kalkulere rundt, området 2-3 tusen, forsiktig konservativt til moderat er hva jeg vil fokusere mot.
DNB uttalte vel i en analyse at de har justert opp anslag i pris til 150.000$ i gjennomsnitt produktet. Gir 300 til 450m usd omsetning per år.