Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Hadde bare noen slugt sperren på 12.900, sitter med følelsen at prisen presses ned. Begynner å bli lei hele greia

Med en gang kursen toucher sperren, blir ordren slettet. Forbaska spill

Skulle gjerne, om midlene var tilgjengelig. =)

Litt sært handelsmønster i aksjen intradag. I rødt fra like etter åpning, og ender i blått ved slutthandel, rundt 2% over hvor mesteparten av dagens handel har foregått.
Hadde vært hyggelig med innsidehandel i grunn, så håper det er svaret. Men tenker mer det kan være fond/OMH som vekter seg litt opp som stod for slutthandel.

«Han» rakk å flytte 17k posten oppover :smile:

Har alltid stusset litt på hvorfor det er så mye mer action i slutthandelen med Nano vs de andre biotec-selskapene. Selv på en dag med dårlig omsetning så går det mange poster kl 16:24:58

Noe spes grunn til egentlig?

Hvor får man sett slutt auksjonen?
Man man abonnere for live?
Både netfonds og nordnet kutter handelsvisning 16:25.

Jeg har RT og slutthandelen er ca kl 16:25. Fulgte med og det lå ca 1500 aksjer på salg og plutselig føyk det ut mye mer enn det.

Ikke så viktig men litt kuriosa siden det ikke skjer hos de andre biotekene…

Tipper det er en luring som daytrader IPSkontoen sin. Han kjøpte på 64 før Q2 og han solgte etter presentasjonen i dag på rundt 62.4 og så får han panikk kl 1625 i tilfeeeeelle det skulle komme en melding før åpning i morgen.

Rinse and repeat helt til flere hundre tusen er visket bort.

Noen som føler seg litt truffet? :wink:

2 Likes

Mulig. Men bortimot hver dag…?

Hadde en slik med rundt 5% tap i aksjene jeg tradet med tidligere i vår, kort tid før LC gikk av. I grunn i pluss med trading i NANO, men gikk mot egen guiding om ikke trade når jeg anser et selskap som underpriset. For mye nerver til å gjøre gode valg, og kan kjøpe tilbake i frykt for å miste oppgang. Mistet en god del oppgang i 2016 på trading i NANO fremfor å sitte stille. =)

Mener å huske fra “gamle dager” at det var et meglerhus som bare kjøpte eller solgte i sluttauksjonen. Mener det var Susquehanna, men ikke arrester meg om jeg husker feil hus :slight_smile:

Hvordan tror dere kursen hadde beveget seg dersom NANO hadde sendt ut følgende melding?

“Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that the independent Safety Review Committee (SRC) for the ongoing Lymrit 37-05 clinical trial of Betalutin® in DLBCL , has recommended escalating the dose of Betalutin® from 10 MBq/kg to 15 MBq/kg following pre-dosing with 100 mg/m2 lilotomab. Recruitment of 3 patients to receive this new higher dosing regimen is now underway.”

3 Likes

Vet ikke, er det normaltå børsmelde mellom hver dose i et dose-eskaleringsstudie?
Tenker det kanskje er litt voldsomt.

Det hadde ikke blitt så fryktelig mange børsmeldinger av det, spesielt ikke i denne fasen.

NANO børsmeldte slike ting for Lymrit 37-01;

3 Likes

Tja… vi satt jo som småbarn og venta på 20/100 melding fra SRC her på vårparten i 2017. Hadde i hvert fall ikke skadet :slight_smile:

2 Likes

Det var denne meldingen:

Som faktisk “bare” var en melding om at de ville fortsette å rekruttere pasienter til 20MBq.

1 Like

Jeg synes kanskje arm 4-meldingen var hakket viktigere enn denne, for vi forventet jo alle at de skulle komme seg forbi 10MBq-trinnet, ikke sant?

Men spør IR hva distinksjonen er, for den er litt uklar.

Enig, viktigere ja, men som litt “kortreist juice” ville det nok ikke skadet :slight_smile: Uansett, en flott og trygg Q pres. av NANO!

1 Like

Hvem er på Q2 i dag?

Feil tråd?