Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

"A separate presentation of the results in Norwegian, to be hosted by Nordic
Nanovectors CFO, and its VP IR & Corporate Communications, will take place on
Thursday, 23 August 2018 at 8:30 am CEST at:

Thon Hotel Vika Atrium, Munkedamsveien 45, 0250 Oslo"

Ahh, den har gått meg forbi. Takk.

Aksjekursen er litt usikker idag. Henger på 50-dagers, virker som om noen selger seg ut, men prøver å holde kursen sånn passe OK teknisk. Brekker vel opp mot slutten av dagen dersom vi ikke får en “lunsj-dipp” som ofte skjer.

Omtrent kl 8.50 lå det 12000 aksjer til salgs på 60 kr, men de ble tatt bort ett minutt senere da de fant en match på salgslista. Så det finnes definitivt kjøpere, de er bare litt avventende.

Full analyse legger jeg på insider delen.

NORDIC NANOVECTOR
PARADIGME on track

Nordic Nanovector reported its Q2 operating results on
22 August, and the loss of cNOK85m was broadly in line
with our forecast of cNOK87m. As of 21 August the
company had 41 sites across 13 countries open for
enrolment in the PARADIGME trial, in line with our
expectations. No US sites have yet opened but they are
expected to do so within a month. We reiterate our BUY
and NOK110 target price.

Earnings (loss) in line with expectations. The company reported an operating loss
of cNOK85m (we forecast cNOK-87m). At quarter-end it had cNOK570m of cash on
the balance sheet, slightly more than our cNOK555m forecast. In the report, the
company reiterated it had enough funds to get it through the most important event in
the upcoming years (data read-out from PARADIGME trial in H1 2020e).
Positive update on PARADIGME. The company said in June the first patient in the
trial had been dosed and at its Q2 results presentation it said that 41 centres across
13 countries were open and enrolling patients. The target is c80–85 centres globally in
the trial. The first US centre is expected by the company to be open within a month.
New CEO enters the stage. In June, the company said it had appointed Mr Eduardo
Bravo as its new CEO. The Q2 report was his first large presentation to the market
and we believe he gave a competent and solid first impression (despite being only six
weeks in to the job). In our view, the company needs to continue to communicate
more effectively than in the past, and we believe the Q2 report was a clear step in the
right direction.

We believe the next important catalyst will be the ASH meeting in December, at
which we expect the company to present full data from the LYMRIT 37-01 trial; and we
are eager to see the results concerning the duration of response. We believe the
overall ORR and CR levels will be in line with previous results but the DoR should see
a clear improvement with a longer follow-up.

BUY and NOK110 target price reiterated. There was no data in the report or the
company’s comments that prompted us to change our view on the stock or the
prospects for the company.

8 Likes

Kjedelige dager kursmessig. Registrerer debatt om selskapet pågår på insider forumet, de om det.
Er det MYNA som jobber seg helt ut som er årsak til kurspresset om dagen mon tro?

Hakke peiling @studenten86 , men en liten bekreftelse fra Bravo hadde vært på sin plass mener nå jeg …:slight_smile:

Bekreftelse = aksjekjøp… :slight_smile:

3 Likes

Hvilken kvartalsrapportering har ikke endt med kursnedgang samme dag eller dagen etter?

Like sikkert som døden og skatt.

Savner innsidekjøp i både NANO og PHO tbh.

Ledelsen tjener så godt at de hadde fint hatt råd til å avse noen kroner.

1 Like

Jeg tror Myna selger, men volumet er for lavt til å kvitte seg med alt. Tror heller det er andre investorer som selger fordi de tror at kursen skal falle (noe som gjør at kursen faller)

Var dette Dnb?

Bli med og spre det glade budskap:

2 Likes

Hva er det du sier her?
Myna selger som regel ikke uten at kursen er høy, ditto for lav.

Vi får se. Jeg registrerer bare at Myna har solgt 90k aksjer på fire uker, hvorav 40k i forrige uke. Totalt volum forrige uke var omtrent 450k aksjer som byttet eier. Myna står derfor for ca. 9% av aksjesalget forrige uke, og det på kurser som ikke er mye forskjellig fra forrige uke.

For all del, DnB stod for mye av salget i forrige uke i følge listene. Og Myna kjøpte aksjer da kursen lå under 60 kr. Blir spennende å se ferske lister på mandag for å se hva som har skjedd i løpet av uka.

1 Like

Hvem er Myna og er det noe som tilsier at vi skal legge vekt på hva han foretar seg? Høres jo ikke ut som en vinner hvis han selger NANO :wink:

2 Likes

Tror fokuset er i forklaringer til kursutviklingen vi ser nå. =)

1 Like

Ser for meg sidelengs en eller to uker.

Akkurat nå tror vel en del at gresset er grønnere i andre bioteks og omplasserer pengene i mellomtiden, men for min del skjønner jeg ikke at de gidder så overpriset som de er nå :grin:

2 Likes

Trader oftest til helt andre sektorer i grunn selv. Trading i biotek-selskapene blir fort volum-problematisk.
Vet ikke, det er blitt måneder siden jeg har gjort trades ut av NANO som har vart lenger enn en dag. Aksjonen “skaff flest mulig NANO-aksjer” pågår her i huset for fullt enda.

Holder faktisk på med samme aksjon selv. Er allerede lastet rimelig tungt. Har nå startet operasjon «sjekk dine forsikringer og boliglån» for å se om det er noe å hente der :stuck_out_tongue:

Å låne opp på huset eller kjøre en form for aksjekreditt er uansett uaktuelt. Om Nano skulle feile vil jeg ikke bli konkurs… men om Nano nå skulle feile blir det uansett noen kjipe mnd med havregryn :stuck_out_tongue:

Sitter bare rolig jeg også, har ikke midler til å fylle på mer, ser ikke noen skyer i horisonten så jeg skulle gjerne hatt mer.
Men i følge enkelte “eminente” på Shareville så er visst alt bare ræva hehe.
De klaget også på at det var for mye aktivitet på Nano Insider, forståelig da de fleste trollene ikke har tilgang der da de er utestengt :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy::joy:

En oppgang på 24 kroner siden costa fikk fyken, gode meldinger før ferien, ingen dårlige nyheter på Q2, og nå har noen lyst å selge seg ut?

2 Likes