b[quote=“Hallakis, post:718, topic:9821”]
Å låne opp på huset eller kjøre en form for aksjekreditt er uansett uaktuelt.
[/quote]
Jah, er jo helt dust om man gjør det… hehe… heh…
b[quote=“Hallakis, post:718, topic:9821”]
Å låne opp på huset eller kjøre en form for aksjekreditt er uansett uaktuelt.
[/quote]
Jah, er jo helt dust om man gjør det… hehe… heh…
Ja hvem ville gjort det liksom?
Kanskje noen som har forsøkt å beregne sannsynelighet for at PARADIGME-studiets primary endpoint blir godt nok til supert med større enn 95% sannsynelighet, er villig til en liten belåning. ^^
Husker en herinne har gjort det…
Mulig det er etpar-tre her inne som har gjort det ja
Nei noe overlater jeg tross til plebeierne å poste.
jeg savner faktisk Costa!!! Det var mer spennende å se på webcasten. hehehe
Deg om det Kana, for min del så var det surt med flere hundre tusen investert, og Costa tøyde sannheten (minst!), og skapte masse usikkerhet og kursras.
Foretrekker ærlighet og åpenhet, og en åpnere infopolicy, noe det ser ut som vi har fått nå.
Etter ALLE solemerker så har de et knakende godt produkt, bedre enn de konkurrenter vi vet om, og mye mindre bivirkninger.
Når vi da ser at konkurrenter med dårligere resultater enn det Betalutin har vist hittil, og mer bivirkninger, tjener grovt på sine medisiner, så har hvertfall jeg stor tro på at dette vil bli god butikk!
Henrikke hatt anledning til å lese meg opp på q2, ennå. Bare bladd kort her på TI. Ble det gitt en pekepinn om når man kan forvente at Nano får en ny styreleder? LS har jo antydet at selskapet trenger en annen fremover.
Antydet ??! Det er vel klart at det skal inn en ny Styreleder …! Vi får smøre oss med tålmodighet her også Det er nok klart før vi aner det tenker jeg …
Begynne å legge nano aksjen for hat! Har pinadø vært i ventemodus, piss lei
Du er en rimelig dårlig optimist
Hvor lenge har du vært med ??
Vel, kursen har bikka under 60 igjen. Den synlige shorten er uendret, og på null.
Tradere og shortere må ha gode dager. Håper øyelegen benytter anledningen til å plukke flere aksjer. Skulle gjerne ha gjort det selv, også.
Men ble det sagt noe om ny styreleder på Q2?
Det ble ikke sagt noe om ny styreleder på Q2. Det var heller ingen spørsmål om det.
Jeg satt igrunn igjen med en god følelse etter å sett Q2, både første og andre gang. Jeg fikk et solig inntrykk av både ny CEO, og som alltid, Lisa.
Ikke alle er helt enig ifølge kursen. Hva var det jeg ikke fikk med meg?
Litt for lang tid til “toget skal gå”?
Takk for svar, Ratzeputz.
Marionetten, det er bare noen som trekker i trådene og leker med kursen. De vil ha lav inngang før ASH.
Noen som trenger penger til PCIB-emisjonen kanskje?
Ja. ikke bli overrasket om Radforsk er en av dem som reduserer i dag.